abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_55993478
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Das een abomination Stitches ftw
Met 26 man maakten we hem af
pi_55993547
Ergens knaagt WoW weer aan me, kan niet wachten om verder te gaan met mijn lvl 33 gnome warlock Maar t kost wel 25 euro per 2 maanden
pi_55993613
quote:
Op zondag 13 januari 2008 11:41 schreef WRNL het volgende:

[..]

Met 26 man maakten we hem af
Dat zijn meer mensen dan voor illidan
pi_55993787
Die dragonrace questen zijn eigenlijk best wel erg kut. Tenminste de laatste 2. De andere waren easy...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  zondag 13 januari 2008 @ 12:21:24 #125
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_55994233
quote:
Op zondag 13 januari 2008 08:23 schreef tonks het volgende:
nou nou je hebt wel altijd echt vet hoge dps en healing he


Shamanhealing is ook erg makkelijk. Spam chainheal ftw!
DPS was ik nooit zeker van. Ik heb leuke gear ervoor, de juiste enchants maar wist niet of je als hybrid een pure class voorbij kon in dps.
Gisteren heb ik dat eens bekeken in ZA. En wat denk je? Het kan. Maar dan ook net.
Maar ja, zodra je totems moet gaan planten, van targets moet wisselen of zelfs ff een heal tussendoor moet gooien ben je meteen die kleine voorsprong kwijt.

pi_55994550
quote:
Op zondag 13 januari 2008 11:46 schreef tonks het volgende:

[..]

Dat zijn meer mensen dan voor illidan
Wie is Illidan?
pi_55994623
quote:
Op zondag 13 januari 2008 12:37 schreef WRNL het volgende:

[..]

Wie is Illidan?


"De eindbaas"
quote:
Illidan (aka The Betrayer), twin brother of Malfurion, practiced the Highborne magic. In his youth, he attempted to master the druidic forces, as his brother had, but the sorcery called to him in a way that the magic of the land did not. Unlike this brother, Illidan was born with golden eyes, at the time a sign of a great destiny - however, this actually indicated inherent druidic potential [1]. When Malfurion and Tyrande had found their destiny, Illidan was still searching for his. Though not a Highborne himself, he became the personal caster of the military leader Ravencrest.
When Archimonde's invasion of Azeroth had begun and Azshara's treachery became known, Malfurion convinced Illidan to leave his queen. Illidan followed his brother. But as Cenarius and the dragons entered the battle, Malfurion came to understand that their adversaries were too powerful to fall in combat. To end the invasion, he plotted the destruction of the Well of Eternity.
The idea appalled Illidan. The Well was the source of his magic - and likely of the elves' immortality - and its loss was a price far too dear for him to pay. In addition, the night elf found that he increasingly admired the powers of the Burning Legion, seeing a magical purity that underlay their chaotic behavior. Where the Night Elves struggled to maintain their ground, the Burning Legion's numbers did not seem to permanently diminish. The satyr Xavius seized upon his doubts, exploiting his confusion to plant seeds of distrust into Illidan's mind.
Illidan had strong feelings for Tyrande Whisperwind, a novice priestess in the Sisters of Elune. Illidan so desired to impress Tyrande that he often acted without thinking, particularly in magic; he never realized that these displays weren't quite what the priestess was looking for in a mate. But while Illidan struggled to win her heart, none of them realized that the battle was over soon after it had begun; Tyrande had chosen Malfurion almost from the beginning. Xavius magically planted the suggestion in Illidan's mind that if Malfurion were to die, Illidan would no longer have a rival for Tyrande's love. Finally the sight of Tyrande in the arms of his brother Malfurion shattered his final link with the defenders.
Illidan, with a new plan spurred into his mind, journeyed to Zin-Azshari. There he feigned allegiance to Azshara and Mannoroth. Illidan's plan was to obtain the Demon Soul, an artifact of great power created by Deathwing, which had the ability to close the portal which was allowing the demons to enter Kalimdor. However to put this plan in action, Illidan had to gain more power.
Illidan was eventually brought before Sargeras himself, who quickly discovered the night elf's plan to obtain the Demon Soul for the Legion. Sargeras was pleased with this plan, and gave Illidan a "gift" in return for his allegiance. Illidan's eyes were gouged out, and orbs of mystic fire set in their place that allowed Illidan to see all forms of magic, and arcane tattoos covered his body. Azshara was fascinated by the "new" Illidan (who was wary of her advances), but remained cautious, sending Captain Varo'then to accompany Illidan in his search for the Demon Soul.
After the Great Sundering, Illidan scaled the peaks of Mount Hyjal, where he found a small, tranquil lake. There he poured the contents of three of the vials into the waters. The chaotic energies quickly manifested, tainting the lake and twisting it into a new Well of Eternity. Illidan's joy was short-lived however, when his brother, Malfurion, Tyrande and the rest of the kaldorei leadership discovered him - and all were horrified at what he'd done.
Unable to accept that his brother had committed such treachery, Malfurion tried again to explain to Illidan the folly of his ways. The magic, he insisted, was chaotic by nature, and it could only bring about destruction so long as it existed. Illidan refused to listen, so enraptured by the magic's power that his brother seemed to him an unknowing fool. Illidan claimed that magic would be needed should the Burning Legion ever return.
The lack of remorse shook Malfurion to his core and he raged at his brother, understanding now that Illidan was lost forever to the magic's sway. He ordered him imprisoned deep below Hyjal in a jail kept far from sight and mind.
en hier ging hij voor het eerst dood door nihilum (25 man dus)
http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=41818
  zondag 13 januari 2008 @ 13:21:53 #128
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_55995764
En allemaal fictie!!
Lijkt zoms wel heel echt, alsof het ooit is gebeurd
Fear is the grease of society.
pi_55996353
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:21 schreef vogelkooi het volgende:
En allemaal fictie!!
Lijkt zoms wel heel echt, alsof het ooit is gebeurd
Dude wat heb je gesnoven
pi_55997015
quote:
Op zondag 13 januari 2008 01:57 schreef Mauro het volgende:
Vandaag ff een dramarun Zul'aman gedaan

Beer neer. Rest wipefest
Alts moeten niet mee daarheen. En vooral niet als ze de verkeerde klasse zijn.

Maaaaaarrrr... mooie shoulders geloot voor enhancement <3

Ben er overigens wel achter dat ALS ik dps mag én kan gaan, ik zowat alles en iedereen achter me laat.
Had op een gegeven moment 2800+ ap
Wel nice hoor maar volgens mij dat de rest van de dps wat fout als een enhancement shaman 1e staat
pi_55998028
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:21 schreef vogelkooi het volgende:
En allemaal fictie!!
Lijkt zoms wel heel echt, alsof het ooit is gebeurd
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zondag 13 januari 2008 @ 15:19:51 #132
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_55999070
Excuses als hij al voorbij kwam, ik kwam EINDELIJK het vervolg van de Illegal Danish tegen

http://www.myndflame.com/(...)eid/141/p803_js_on/1

Escape From Ogrimmar
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  zondag 13 januari 2008 @ 15:26:01 #133
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_55999304
quote:
Op zondag 13 januari 2008 14:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wel nice hoor maar volgens mij dat de rest van de dps wat fout als een enhancement shaman 1e staat
Leek mij eerlijk gezegd ook
Maar een t5 mage? en een t5 rogue? Die het moeten afleggen tegen een niet eens t4 enhancement?

Misschien dat ik wel enhancement blijf. Heb iig de gear om zo mee te kunnen in de raids
En het is nog leuk ook.
  zondag 13 januari 2008 @ 15:34:43 #134
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_55999558
quote:
Op zondag 13 januari 2008 14:46 schreef Pritt het volgende:

[..]

de wow history ligt soms best dicht bij de history van de mens.
En met een beetje fantasie is het nog best anemlijk.
Maar het is fictie.
Fear is the grease of society.
  Moderator zondag 13 januari 2008 @ 16:09:30 #135
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_56000687
quote:
Op zondag 13 januari 2008 15:34 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

de wow history ligt soms best dicht bij de history van de mens.
En met een beetje fantasie is het nog best anemlijk.
Maar het is fictie.
Bewijs t maar

En ding mn lock op 40
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 13 januari 2008 @ 16:19:57 #136
158732 magge
dát is even geleden!
pi_56001028
De beste dps momenteel bestaat toch uit een ShadowDestruction Warlock die insane crits kan achter laten.
Maar een shaman, als dps ik vind het super. Voor in raids in een Enhancement shaman niets meer dan, dps booster. Zet hem in een party met een hunter(bm),Rogue(combat),Furreal druid en een hybrid warrior en je heb een grote melee dps WTFOMGBQQNOESFTWPEWPEW team ^^. Healing tussendoor is bs, wat je moet de damage meters toppen!

Het nadeel van een Enhancement shaman is voordat dat zijn threat VEEL TE GROOT is. Vóóral in 5mans.
Maarja, de beste guilds gebruiken enhancement shams. (laste resort,forte,Nihilum) maar wat ik persoonlijk het nadeel vind, een deel waarom ik een deathknight wil geen spelen, ER ZIN HELEMAAL GEEN HEALERS OF TANKS MEER IN HEEL WOW!
Als ik lfg doe zijn er altijd dps healer and dps tanks en ik wordt er zo ziek van!
Dus blijf resto!!

Veel tekst voor een beetje uitleg<3 boeie het is zondag!
Ik zal me mage eens gaan maken!
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  zondag 13 januari 2008 @ 16:21:47 #137
158732 magge
dát is even geleden!
pi_56001115
Oja
Heb je je welles afgevraagd waar de MALE dreanei dance vandaan kwam? Natuurlijk niet, want welke retard speeld er nu een male dreanei, de Arnold Schwarzenegger onder alliance. Mocht je het toch leuk vinden:http://www.youtube.com/watch?v=-bAN7Ts0xBo
dat liedje is zoo veelste vrolijk!
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_56001668
spuit11 magge, zo spuit11..
  zondag 13 januari 2008 @ 16:52:13 #139
158732 magge
dát is even geleden!
pi_56002087
Wie is spuit11? oh wacht.. je moeder?!
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_56002816
FLAMEWARS!1!1!1!einz!1!!!1!eleveloneone!1!!!1 maar nee, die is hier al wel vaker langs gekomen in filmpjes met alle dances magge .
Bah !
pi_56004269
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:52 schreef magge het volgende:
Wie is spuit11? oh wacht.. je moeder?!
pi_56005166
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:19 schreef magge het volgende:
De beste dps momenteel bestaat toch uit een ShadowDestruction Warlock die insane crits kan achter laten.
Maar een shaman, als dps ik vind het super. Voor in raids in een Enhancement shaman niets meer dan, dps booster. Zet hem in een party met een hunter(bm),Rogue(combat),Furreal druid en een hybrid warrior en je heb een grote melee dps WTFOMGBQQNOESFTWPEWPEW team ^^. Healing tussendoor is bs, wat je moet de damage meters toppen!

Het nadeel van een Enhancement shaman is voordat dat zijn threat VEEL TE GROOT is. Vóóral in 5mans.
Maarja, de beste guilds gebruiken enhancement shams. (laste resort,forte,Nihilum) maar wat ik persoonlijk het nadeel vind, een deel waarom ik een deathknight wil geen spelen, ER ZIN HELEMAAL GEEN HEALERS OF TANKS MEER IN HEEL WOW!
Als ik lfg doe zijn er altijd dps healer and dps tanks en ik wordt er zo ziek van!
Dus blijf resto!!

Veel tekst voor een beetje uitleg<3 boeie het is zondag!
Ik zal me mage eens gaan maken!
Ik geloof dat Nihilum helemaal nooit een elemental/enhancement shaman gebruikt hoor (weet het 100% zeker zelfs ) weet btw niet op welke server jij speelt, maar hier zijn nog genoeg healers en tanks hoor
  zondag 13 januari 2008 @ 19:46:07 #143
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_56005948
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Bewijs t maar

En ding mn lock op 40
een punt wat onwaarschijnelijk is waarom naxx zweeft.
de rest is aanemelijker, mages met vuurballen .


owja, nog een filmpje van de kleine man.
http://nl.youtube.com/watch?v=gYUSFfG9EvY&feature=related
Fear is the grease of society.
pi_56008636
quote:
Op zondag 13 januari 2008 19:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ik geloof dat Nihilum helemaal nooit een elemental/enhancement shaman gebruikt hoor (weet het 100% zeker zelfs ) weet btw niet op welke server jij speelt, maar hier zijn nog genoeg healers en tanks hoor
beetje zelfde onzin dat alle high end guild geen moonkins meenemen Moonkins zijn
pi_56010101
quote:
Op zondag 13 januari 2008 21:42 schreef Evertjan het volgende:

[..]

beetje zelfde onzin dat alle high end guild geen moonkins meenemen Moonkins zijn
moonkins zijn wel oké maar vind er maar eens eentje die MH/BT attuned is
pi_56010402
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:52 schreef magge het volgende:
Wie is spuit11? oh wacht.. je moeder?!
zo jammer dit..
  zondag 13 januari 2008 @ 22:50:24 #147
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_56010693
Oh yeah Gruul down op 2de try van de dag, T4 pants are mine !
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_56010724
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:21 schreef vogelkooi het volgende:
En allemaal fictie!!
Lijkt zoms wel heel echt, alsof het ooit is gebeurd
Vind het altijd wel cool van die verzonnen verhalen met verleden bla bla.

Ben nu met me paladin 44 (dwarf) en het is saai!

Mischien word het weer es tijd op me huntard (dwarf) of shaman (troll) weer op te pakken.

Wat is trouwens en het verschil van PvP, PvE en role playen of whatever?

[ Bericht 16% gewijzigd door mini-lellan op 13-01-2008 22:57:58 ]
  zondag 13 januari 2008 @ 22:56:32 #149
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_56010909
bah elke warlock is tegenwoordig SL/SL. Zat te denken om een build als dit: http://www.wowhead.com/?talent=Iq0rmRfkqpbZZxx0tr0u te doen.

kan je wel redelijk meedoen in BG's, Arena en Raids
The more debt, the better
pi_56013164
heb nu een mace van 126-190 damage
pi_56013305
Even een vraagje.
Ik weet dat er veel mods en plugins zijn voor WoW, maar is er ook zoiets als een cheat/hack/whatever waarmee je rolls wint?
Ik heb namelijk net Wailing Caverns gespeeld met 3 andere mensen.
Een daarvan won uitzonderlijk veel van de rolls, zeg maar 80%.
Van de blauwe drops kreeg hij ze allemaal, de volle 100%.
Als dit nou een keer gebeurt zou ik zeggen OK 'luck of the draw... maar ik heb vaker gegamed met diezelfde lui en precies deze scenario is minstens 1x eerder voorgekomen.
Dit is geen toeval meer.
In these bodies we will live, in these bodies we will die
Where you invest your love, you invest your life
pi_56013376
Hij won dus 80% van de rolls omdat de rest van de rolls naar andere spelers ging (soms wint iemand anders) of omdat iemand op 'need' klikt.
Het aantal keren dat de loot naar iemand anders ging na een roll, zonder op need geklikt te hebben, is erg weinig.
Het is zelfs voorgekomen dat ik op 'need' klik waarna hij het ook doet en hij de dubbele 'need-roll' ook nog eens wint.
Ik heb na 4 uur spelen amper 2x een roll gewonnen.
In these bodies we will live, in these bodies we will die
Where you invest your love, you invest your life
  maandag 14 januari 2008 @ 00:22:04 #153
158732 magge
dát is even geleden!
pi_56013565
Hehe, sorry ik ben een tijdje weggeweest Viezerdt ik kwam hem toevallig tegen het lijf en vond het wel om te posten

Ik zat op de server Kazzak, ik wist dat Last Resort wél Enhanc Shamies gebruikte. En over nihilum dacht ik het te weten omdat ze een keer wat raid setups hadden gemaakt voor wat bazen
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_56017921
@ Magge: Blijf ontopic, post ontopic, of post niet. Geld trouwens voor iedereen Veel plezier verder
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_56018401
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:56 schreef flyguy het volgende:
bah elke warlock is tegenwoordig SL/SL. Zat te denken om een build als dit: http://www.wowhead.com/?talent=Iq0rmRfkqpbZZxx0tr0u te doen.

kan je wel redelijk meedoen in BG's, Arena en Raids
Komt omdat survivability een groot issue is. Ik heb een ua lock en in arena's pakken de wat snuggere tegenstanders mij altijd eerst (speel 2v2 en 3v3). Als ze dat doen verliezen we omdat ik degene ben met de spammable cc. Met soullink overleef je de druk langer en krijg je wel je casts wat beter af (scheelt overigens niet veel imo, hogere teams nuken vaak eerst je pet 2x ).

Je spec vind ik niet zo btw, 41-0-20 geeft veel meer dps dan ruin en ua is zooo goed in pvp. Hoeveel pala's en priests mij hoofdpijn hebben bezorgt toen ik sl/sl was is niet normaal. Ze dispellen 60% van je dps in 1 of 2 casts . Verder snap ik je immolate niet, de upgrade die je probeert is niet echt goed. De ruin zelf is in pvp niet goed, reden is je crit want die is bij mij untalented 7% en mensen met 400+ resilience zijn praktisch crit immune (ja ik heb 1% kans ).

Spec is ook wel afhankelijk van je teamleden. Met shadow priest vind ik ua in 2v2 en 3v3 beter omdat ze je dots niet meer kunnen dispellen zonder zelf 4k dmg te incasseren + 5 seconde silence. Met andere dps is het redelijk goed maar je blijft een erg makkelijke prooi voor rogues. We verloren bijna alle matches waarbij de rogue op mij ging puur omdat ik geen enkele cast van de grond krijg (hoi kick + pushback ).
pi_56018963
Wij zitten te denken aan 2 Enhancement Shamans te gebruiken, omdat ik zelf meer threat nodig heb, en sommige dpsers gecapped zijn aan mijn aggro (met vlagen heb ik gewoon 0 rage en kan soms weinig). Dus 1 Enh shaman voor mij voor meer aggro en 1 voor de dpsers. Gaan we binnenkort wel mee testen denk ik. Ook meteen +threat op mn gloves doen
pi_56022562
Ik verheug me toch als het dadelijk 5 uur is he... Dan ben ik thuis van werk/tandarts en kunnen we even weer de mijnen in... yay
pi_56023740
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:36 schreef WRNL het volgende:
Ik verheug me toch als het dadelijk 5 uur is he... Dan ben ik thuis van werk/tandarts en kunnen we even weer de mijnen in... yay
pff je had gewoon van 9 tot 5 kunnen gliden
  Moderator maandag 14 januari 2008 @ 14:59:06 #159
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_56024500
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:36 schreef WRNL het volgende:
Ik verheug me toch als het dadelijk 5 uur is he... Dan ben ik thuis van werk/tandarts en kunnen we even weer de mijnen in... yay
Mijnen? Deadmines?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_56024887
TVP

Dit weekend mijn Blood Elf Priest van 36 naar 43 geknald (@ Turalyon PvE).
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')