Ja, het is ook zielig voor die mensen, maar het zal wel een leerproces zijn? Of luiheid aan de kant van de leiding.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zou (na werktijd) eens een babbeltje gaan maken met de leiding (ja, ik weet dat het niet jouw leiding is) want dat is echt bespottelijk. Ze leren mensen een beetje meedraaien in de maatschappij maar ondertussen stellen ze die mensen voor onmogelijke keuzes.
Mja, zulk soort geintjes vind ik niet echt lollig.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:05 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Een collega had ook een leuk geintje, hij wil de winkel openen, staat voor de deur en krijgt een pistool tegen z'n hoofd: "wij gaan even de kluis leeg halen"
Idd, niet lollig, wel bizarquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, zulk soort geintjes vind ik niet echt lollig.
Een echt pistool of een water pistool.. ?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:47 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Idd, niet lollig, wel bizar
en het was een echte...
Een collega van me had ook een keer zoiets (zat een stukje verderop, was toen ook nog kassamiep).quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:05 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Een collega had ook een leuk geintje, hij wil de winkel openen, staat voor de deur en krijgt een pistool tegen z'n hoofd: "wij gaan even de kluis leeg halen"
oh, dat doe ik ook.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:38 schreef snickertje het volgende:
Mevrouw, het mandje mag niet mee naar buiten, zou u het mandje aan het begin van de band willen leggen?
Nee! ik neem het mandje mee naar buiten.
Maar u kunt ook een doos gebruiken.
Nee, ik neem het mandje mee naar buiten en gaat naar buiten.
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:38 schreef snickertje het volgende:
Sterft een man recht voor de winkel, voor de ingang van de karretjes.
Vraagt een vrouw, mag ik er bij ik moet een karretje hebben.
Toen je wakker werd, had je toen een natte vlek in je hema-onderbroek?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:15 schreef valek het volgende:
Lang geleden voor mij.
Maar de dochter van een colllega van mij kwam een keer winkelen (deze dochter zag er ook heel lekker uit). Ze is een paar jaar ouder dan ik. Toen was ze ongeveer 21.
Het was heerlijk weer buiten. Ze heeft een kort rokje aan.
Op een gegeven moment komt ze bij de drankafdeling en moet helemaal krom om een kratje bier te pakken. Dus ik had een heerlijk uitzicht. Geen slipje aan en mooi kaal geschoren. Het mooiste was dat ze zich omdraaide en een dikke knipoog gaf.
Ik wist even niet hoe ik het had.
En de omroep deed het wel met die stroomstoringquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:59 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Gigantische stroomstoring: alles uit behalve de noodverlichting. Via de omroep werden de klanten opgeroepen om het pand te verlaten, wij als personeel moesten dat stroomlijnen en zo goed mogelijk in de gaten houden dat de winkel niet even leeggehaald werd. Even later via de omroep: "Jaaa... uhhhh... het personeel moet dus wél binnen blijven graag!".
Even aangepast.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:43 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Toen je wakker werd, had je toen een natte vlek in je hemaWibra-onderbroek?
Ja hallo, een ontruimingssysteem... dat werkt als het nodig is ook op noodstroom/accu.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:58 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
En de omroep deed het wel met die stroomstoring
[..]
Ik dank uquote:
Dat vertelde je er niet bij, je had het over een omroepsysteem dat is wat andersquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:05 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ja hallo, een ontruimingssysteem... dat werkt als het nodig is ook op noodstroom/accu.
Een compleet warenhuis van 5 verdiepingen aan de gang houden op noodstroom is even een ander verhaal, maar noodverlichting en omroep dat lukt wel. De roltrappen stonden dus stil bijvoorbeeld (wat ook nog weer een hoop onbegrip en geklaag opleverde)
Graag gedaan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |