abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:05:47 #101
99453 Mitä_kuuluu
Vittu saatana perkele
pi_55968836
alweer een tijdje geleden dat ik in de supermarkt gewerkt heb, maar het was dan ook lang genoeg. Natuurlijk heel wat anekdotes:

Ik sta bij de groenten de boel bij te vullen en de rotte appels weg te gooien e.d., komt er een buitenlander die héél gebrekkig nederlands spreekt naar me toe: "Iek soek koende". WTF? "wat zoek je??" "koende, koende!".
Ik begreep er niets van! Maar aangezien ik bij de groenten stond, begon er een lampje te branden: "hier, een komkommer!"
"Nee, nee, niet komko, maar koende" en hij pakt die komkommer aan, haalt zo'n plasticzakje van de rol en begint die over die komkommer af te stropen... "Ah, je zoekt condooms"!

Een collega had ook een leuk geintje, hij wil de winkel openen, staat voor de deur en krijgt een pistool tegen z'n hoofd: "wij gaan even de kluis leeg halen"

"An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing."
pi_55970657
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 21:11 schreef 2cv het volgende:

[..]

Ik zou (na werktijd) eens een babbeltje gaan maken met de leiding (ja, ik weet dat het niet jouw leiding is ) want dat is echt bespottelijk. Ze leren mensen een beetje meedraaien in de maatschappij maar ondertussen stellen ze die mensen voor onmogelijke keuzes.
Ja, het is ook zielig voor die mensen, maar het zal wel een leerproces zijn? Of luiheid aan de kant van de leiding.

Ze waren iig heel goed in personeel voor hun karretje spannen, ze wisten wel waar het product lag, maar ze vonden het leuk om zelf eens personeel te hebben.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_55970689
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:05 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Een collega had ook een leuk geintje, hij wil de winkel openen, staat voor de deur en krijgt een pistool tegen z'n hoofd: "wij gaan even de kluis leeg halen"
Mja, zulk soort geintjes vind ik niet echt lollig.

Een echt pistool of een water pistool.. ?
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:47:47 #104
99453 Mitä_kuuluu
Vittu saatana perkele
pi_55970754
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Mja, zulk soort geintjes vind ik niet echt lollig.

Een echt pistool of een water pistool.. ?
Idd, niet lollig, wel bizar

en het was een echte...
"An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing."
pi_55971139
tvp
pi_55971158
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:47 schreef Mitä_kuuluu het volgende:

[..]

Idd, niet lollig, wel bizar

en het was een echte...
  zaterdag 12 januari 2008 @ 17:14:34 #108
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_55976174
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:05 schreef Mitä_kuuluu het volgende:

Een collega van me had ook een keer zoiets (zat een stukje verderop, was toen ook nog kassamiep).
Een man trekt een mes en wilt het geld uit de kassa. Mn collega haalt de hele kassalade eruit, geeft m aan die vent en vraagt of hij er een tasje bij wilt.
Vent pak de lade, zet het op een lopen om bij de uitgang recht in de armen van de politie te rennnen.

Geweldige actie van die meid.
pi_55976734
Ik werk bij de C1000 en was koekjes ana het vullen. Ik gooide net een pak koekjes weg die opengescheurd waren. Komt er een vrouw naar me toe: "Ja, mag ik die gratis meenemen?"
Xbox Live: koenpijl
pi_55982805
Toen ik nog in een supermarkt werkte kwam er altijd een vieze onverzorgde oude vrouw langs om uitgebreid koffie te zuipen en om kleingeld te tellen op de grond. Dit mens stonk zo erg naar kattenpis dat je haar aanwezigheid in de winkel kon ruiken. Naderhand hadden we bedacht dat we het beste de koffieautomaat konden uitzetten wanneer zij in de winkel was. Met alle hilariteit tot gevolg. Wanneer een collega "stinkie" spotte werd dit duidelijk door de winkel geschreeuwd of met handgebaren duidelijk gemaakt zodat je letterlijk 7/8 mensen zag rennen naar de koffieautomaat toe.
pi_56025245
Een klant
ik vraag: spaart u waardecheques?
klant: wat zeg je? wil je sex????
oeps verkeerd verstaan, sinds dien vraagik spaart u waardebonnen?

een drankorgel die dichtbij zijn jaeger bier neergaat, had al te veel gehad en was bewustelos op de grond gevallen. mijn lieve collega heeft naderhand meteen een nieuw hesje aan de baas gevraagd omdat de man met zijn vette haren op zijn hesje had gelegen.

Een aantal vechtpartijen in de winkel.

Elke dag gebeurt er wel iets raars, wat wij dan bijna als normaal gaan zien.
Sommige mensen zijn zoo raar!

oja een oude werkgeefster van mij, slaat een man dieprobeerde luchtverfrisser te jatten. Klets zo 1tje in het gezicht.

man en vrouw ( mijn oud werkgevers) gaan in het magazijn ruzie maken, en de bliken bruine bonen vlogen je om de oren.

Een vaste klant van ons, wilde graag de gratis pollepels meenemen.
Sindsdien heet hij pollepel.
Je zou de klant haast pollepel noemen als hij aan de kassa komt.

Sterft een man recht voor de winkel, voor de ingang van de karretjes.
Vraagt een vrouw, mag ik er bij ik moet een karretje hebben, ze ou over de man heen rijden met haar karretje.

Mevrouw, het mandje mag niet mee naar buiten, zou u het mandje aan het begin van de band willen leggen?
Nee! ik neem het mandje mee naar buiten.
Maar u kunt ook een doos gebruiken.
Nee, ik neem het mandje mee naar buiten en gaat naar buiten.

Klanten die hun hele levensverhaal aan de kassa vertellen.

klanten die bibberen, en zeggen ja ik heb mijn medicijnen nog niet gehad, ( wat koopt hij sochtends 8 uur een fles wijn)

noem maar op!
pi_56049389
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:38 schreef snickertje het volgende:
Mevrouw, het mandje mag niet mee naar buiten, zou u het mandje aan het begin van de band willen leggen?
Nee! ik neem het mandje mee naar buiten.
Maar u kunt ook een doos gebruiken.
Nee, ik neem het mandje mee naar buiten en gaat naar buiten.
oh, dat doe ik ook.
pi_56049479
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:38 schreef snickertje het volgende:
Sterft een man recht voor de winkel, voor de ingang van de karretjes.
Vraagt een vrouw, mag ik er bij ik moet een karretje hebben.
.
pi_56049674
Overval gehad,kassa helemaal aan puin,de vloer ligt bezaaid met de kassatoetsen.
Vrouw bekijkt dit,keert zich naar mij en vraagt;
''Kunt u even een krantje aanslaan,ik heb een beetje haast!''
''Mevrouw ik HEB geen kassa meer zoals u ziet!''
Mens kijkt mij aan alsof ik het sta te verzinnen...........
pi_56050380
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:15 schreef anneja het volgende:

[..]

oh, dat doe ik ook.
Je steelt dus de supermarktmandjes?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:59:34 #116
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_56050387
Inmiddels is 'supermarkt' alweer in 'winkel' veranderd.. bizarre verhalen heb ik te over (veel te lang dat soort rottige bijbaantjes gehad...)

1e baantje in een supermarkt, moest de frisdrankafdeling bijvullen (destijds nog met glazen literflessen). Oud en gammel steekwagentje, veel te zwaar beladen, ik rij over een drempeltje de winkel in en het 'blad' vouwt spontaan uit. Líters bruisende zooi over de vloer, óveral glas. Gelukkig was het nog niet zo druk.

Later: een meneer aan de kassa die hélémáál de weg kwijt was, wist niet meer wie of waar hij was. Wat hij vreemd genoeg wél wist was dat hij een briefje had waar op stond wie hij was en waar hij woonde. Deze meneer is door een vriendelijke bewaker verder geholpen.

Zaterdagmorgen vroeg bij V&D, geen klant te zien. We belden de huishoudelijke afdeling op (paar kassaeilanden verder) en kregen een van de dames daar zo ver om fluitketelfluiten te laten horen door de telefoon. Helaas ging de grap na korte tijd verloren door de lachstuipen van diverse collega's die doorhadden wat er aan de hand was.

Ik heb nog eens flink onder stroom gestaan door een rabberig verlengsnoer. Toen ik na een paar seconden eindelijk los was (een paar seconden duren dan lang...) stond ik even te vloeken in de winkel. Waarop een boze klant vroeg of het niet wat minder kon... Het kostte wel moeite om die persoon niet even dat verlengsnoer tussen de billen te steken...

Gigantische stroomstoring: alles uit behalve de noodverlichting. Via de omroep werden de klanten opgeroepen om het pand te verlaten, wij als personeel moesten dat stroomlijnen en zo goed mogelijk in de gaten houden dat de winkel niet even leeggehaald werd. Even later via de omroep: "Jaaa... uhhhh... het personeel moet dus wél binnen blijven graag!".

Bij V&D, vrachtwagen met kerstspullen uitladen. Flikkert er een rolcontainer met kerstballen van de laadklep af, werkelijk 100% schade. Hebben we teruggestuurd en voor zo ver ik weet nooit meer iets van gehoord.

Zelfde V&D, rond kerst, koopavond. Het personeel kreeg een 'kerstmaaltijd' aangeboden, mét wijn! De laatste keer dus dat ze dat deden, omdat er heel wat personeel vrij giechelig achter de kassa stond die avond.

Ik kan me de dag dat we een 'uit het assortiment halen opdracht' kregen voor 'ballenknijpers' ook nog wel herinneren. Dat bleken dus een soort tangen te zijn om gehaktballen mee te maken, maar het duurde een tijdje voor dat duidelijk was.
later meer...
pi_56050741
Lang geleden voor mij.
Maar de dochter van een colllega van mij kwam een keer winkelen (deze dochter zag er ook heel lekker uit). Ze is een paar jaar ouder dan ik. Toen was ze ongeveer 21.
Het was heerlijk weer buiten. Ze heeft een kort rokje aan.
Op een gegeven moment komt ze bij de drankafdeling en moet helemaal krom om een kratje bier te pakken. Dus ik had een heerlijk uitzicht. Geen slipje aan en mooi kaal geschoren. Het mooiste was dat ze zich omdraaide en een dikke knipoog gaf.
Ik wist even niet hoe ik het had.
History became legend, legend became myth.
pi_56051410
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:15 schreef valek het volgende:
Lang geleden voor mij.
Maar de dochter van een colllega van mij kwam een keer winkelen (deze dochter zag er ook heel lekker uit). Ze is een paar jaar ouder dan ik. Toen was ze ongeveer 21.
Het was heerlijk weer buiten. Ze heeft een kort rokje aan.
Op een gegeven moment komt ze bij de drankafdeling en moet helemaal krom om een kratje bier te pakken. Dus ik had een heerlijk uitzicht. Geen slipje aan en mooi kaal geschoren. Het mooiste was dat ze zich omdraaide en een dikke knipoog gaf.
Ik wist even niet hoe ik het had.
Toen je wakker werd, had je toen een natte vlek in je hema-onderbroek?
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_56051940
Ouders die kwaad de winkel instappen omdat je hun 12 jarige zon of dochter geen krat bier mee wilde geven en het nodig vinden dit kenbaar te maken door flessen uit het schap te meppen of de kassa van de toonbank te trekken.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_56056135
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:59 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Gigantische stroomstoring: alles uit behalve de noodverlichting. Via de omroep werden de klanten opgeroepen om het pand te verlaten, wij als personeel moesten dat stroomlijnen en zo goed mogelijk in de gaten houden dat de winkel niet even leeggehaald werd. Even later via de omroep: "Jaaa... uhhhh... het personeel moet dus wél binnen blijven graag!".
En de omroep deed het wel met die stroomstoring
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:43 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Toen je wakker werd, had je toen een natte vlek in je hemaWibra-onderbroek?
Even aangepast.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:05:12 #121
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_56056287
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:58 schreef Magic-IRC het volgende:

[..]

En de omroep deed het wel met die stroomstoring
[..]
Ja hallo, een ontruimingssysteem... dat werkt als het nodig is ook op noodstroom/accu.
Een compleet warenhuis van 5 verdiepingen aan de gang houden op noodstroom is even een ander verhaal, maar noodverlichting en omroep dat lukt wel. De roltrappen stonden dus stil bijvoorbeeld (wat ook nog weer een hoop onbegrip en geklaag opleverde)
pi_56056888
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:58 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]

Even aangepast.
Ik dank u
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_56057988
tvp
[quote]Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
pi_56058046
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:05 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Ja hallo, een ontruimingssysteem... dat werkt als het nodig is ook op noodstroom/accu.
Een compleet warenhuis van 5 verdiepingen aan de gang houden op noodstroom is even een ander verhaal, maar noodverlichting en omroep dat lukt wel. De roltrappen stonden dus stil bijvoorbeeld (wat ook nog weer een hoop onbegrip en geklaag opleverde)
Dat vertelde je er niet bij, je had het over een omroepsysteem dat is wat anders
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:28 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Ik dank u
Graag gedaan.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:00:40 #125
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_56060915
Ga maar gewoon door met verhalen vertellen hoor, laat iedereen zich vooral niet weerhouden door iets.
-|-|- Peace Through Power -|-|-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')