Een vrouwtje type Ma Flodder kwam altijd vrijdag ochtend in de AH haar boodschappen doen.
Je moest haar niet in de ogen kijken want dan sloegen de stoppen bij haar door.
Zo'n jochie wat er net een week aan het werk was hebben we zitten opstoken dat hij 5 gulden kreeg als hij haar aankeek.
Hij heeft het geweten, alle schuttingwoorden die je maar kunt bedenken gingen de winkel door en hij kreeg een klap op zn kop van haar waardoor hij achterover het koekjesschap inviel en in zijn val het hele rek mee naar beneden trok
In de AH hadden ze als proef een hoekje met een paar tafels en stoelen neergezet waar je gratis koffie kreeg en warme broodjes kon kopen.
Na een paar dagen kwamen er 2 zwervers elke morgen precies om 9 uur een paar bakjes gratis koffie drinken en bleven tot een uur of 10 zitten en dat een paar weken lang.
Toen er een nieuw meisje van een jaar of 17 kwam werken op de bakkerij afdeling bleven ze langer hangen dan normaal en waren ze vunzige gebaren naar dat meisje te maken.
Dat meisje werktte er nog geen week of die 2 zwervers liepen op haar af en dwongen haar achter de balie sex met hen te hebben.
Dat meisje pakte het grootste broodmes wat ze kon vinden en begon er mee te zwaaien waarna die zwervers als kleine meisjes naar buiten renden gillend dat die vuile hoer gek geworden was.
Sinsdien hebben ze 2 beveilingings medewerkers vast in dienst

Op zaterdag deed ik altijd de winkelkarretjes en emballage omdat ik sneller was hierin dan de rest
Om een uur of 2 komt en een jongen binnen of hij 5 container wagentjes mocht lenen maar helaas dat mocht niet van de afdelings manager.
Om 4 uur kwamen ze weer met
7 winkelwagentjes vol met lege flessen!!!
Bleek dat zijn oma was overleden en die had alle lege flessen bewaard van de afgelopen 5 jaar.
Tot half 6 heeft niemand lege flessen in kunnen leveren omdat zij bezig waren met flessen inleveren en ze hebben met nog 4 overvolle karren moeten lopen.
Flessenautomaat is in totaal 9x vastgellopen en uiteindelijk kwam het inklusief kratjes neer op een 750,= gulden
Ik heb zaterdagavond tot 10 uur kunnen doorwerken om die flessen uit te zoeken en de maandag erna ook nog de hele ochtend