abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55934922
enkele ervaringen uit 4 jaar super de boer:

- bedrijfsleider die met zijn buik vast zit in de flessenautomaat (hij was de krattenband opgekropen)
- een dronken festivalganger die met een backflip in de diepvries terecht komt
- een brandgang waarin een volgroeide eikenboom staat
pi_55934962
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:50 schreef Vuile het volgende:
Komen er laatst 2 wiggers naar mij toe: Whatup G, waar is die kauwgom? Ik zo van: ja die vul ik zo. De kleinste pakt zo'n doos en maakt hem open en mijn gezicht ging zo van, wtf. Zegt die andere: ja hij heeft hier stage gelopen, dus hij weet het wel. Toen gingen ze weg en kreeg ik een echte hood boks/knuffel.
Ik had ze geklapt, for shizzle.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_55937405
Van de zomer hier in de plaatselijke c1000, er was hier in de buurt een of ander vaag reggea festival, allemaal van die wazigen met zo'n groen geel rood mutsje op en op blote voeten door de supermarkt..
pi_55938121
Laatst stak een Turks kassameisje een grote peen in de lucht en vroeg in een beetje gebrekkig Nederlands aan mij:

"Weet jij wat dit is, een wortel of een peen is"

Ik en de baas, die vlakbij stond, kwamen niet meer bij, en zij had echt zo iets van wtf?
pi_55939272
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:35 schreef Queen_Minny het volgende:
Klant betaald met 50 euro. Ik vraag of de klant het niet kleiner heeft. Klant scheurt het briefje in 2en.

Een mevrouw komt aan de kassa en verteld ronduit over haar sexleven.

Een ouwe vieze vent rand een collega zowat aan en is dan zwaar beledigt dat hij de winkel word uitgetrapt.

Alcoholisten die languit gaan en dan kwaad bleren dat we een bordje neer moesten zetten met dat de vloer nat was. (je raad het al... de vloer was droog).
Sorry dat ik het even opmerk, maar jij bent schrijfster?
pi_55939350
Nou het was niet in een super, maar bij een winkel, waar een redelijk geestelijke gehandicapte man, wel een beetje heel erg lang bij het damesondergoed bleef staan kijken, onderwijl in gedachten rook hij aan de slipjes en voelde hij aan de bh's

Of
de spastisch gehandicapte man in rolsjeeswagentje voor mij stond bij de kasse, bij een supermarkt en mij vroeg of ik wilde helpen.
Natuurlijk doe je dat.
Achterop zijn karretje zat een tas en hierin zou dan zijn portemonnee zitten, ik graaide in een pisfles van hem die er ook inzaten...
Nou euh sindsdien als ik hem voor een kassa zie staan neem ik wel een volgende...
pffffff
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_55940402
Vroegah toen die headsets nog niet zo in waren, kwam er al pratend een man met een headset de winkel in lopen. Mijn collega en ik hadden zoiets van wtf?!

Die headset had zich heel goed verstopt achter zijn haar.

Mijn vorige baas had een lichterlijk alcoholprobleem, vandaar dat vorige. Een keer ging hij na sluitingstijd stomdronken achter de kassa zitten. Vrij vaag..

Ik had een vakkenvulcollega die een augurken-obsessie had. Tevens stonk hij naar zweet en had hij geen respect voor je persoonlijke ruimte.

En ik had een domme collega die het over de 13e maand had...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_55940980
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 20:31 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Überhaupt stage lopen in een supermarkt.
Die jongetjes en meisjes bij de AH die druk de vakken aan het schrobben zijn met een naamplaatje daarop stage.. dat zijn halt klantjes

nou is het altijd sport op die jochies wat op te jennen, meestal hebben ze met vuurwerk gegooid of een auto ruit ingeslagen ofzo

naja we zaten dus in de kantine bij de ah zon jochie op te jennen... zo van wat heb jij gedaan dan? jahhh auto ruitje zeker, of nee over de stoep fietsen zeker

hij kijkt heel droog op en zegt bloedserieus, nee klasgenoot gestoken, hij deed bijdehand.. en at rustig zijn broodje op we zaten echt zo van wtf... toen hebben we al het bestek maar vervangen voor plastic
  vrijdag 11 januari 2008 @ 01:45:11 #59
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_55941320
pff ik heb ooit bij de kwantum gewerkt.. gingen al die gekke marrokanen dingen proberen af te dingen, stonk na een bezoek van deze mensen de hele winkel altijd naar knoflook en beweerden sommige mensen dat bepaalde goederen nog wel in het grote magazijn lagen omdat ze er zelf ook gewerkt hadden (terwijl er echt een klein magazijn was waar amper iets was)

in computerzaak waar ik tijdje werkte kwam vrijwel elke dag een 40+kerel vragen of een bepaalde videokaart al binnen was (die niet voor hem besteld moest worden, wilde er gewoon naar kijken ofzo)
pi_55941333
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 01:45 schreef Mr-Fluffy het volgende:
in computerzaak waar ik tijdje werkte kwam vrijwel elke dag een 40+kerel vragen of een bepaalde videokaart al binnen was (die niet voor hem besteld moest worden, wilde er gewoon naar kijken ofzo)
Het lijkt wel op die grap met dat konijn en worteltjestaart..
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_55941349
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 01:18 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Die jongetjes en meisjes bij de AH die druk de vakken aan het schrobben zijn met een naamplaatje daarop stage.. dat zijn halt klantjes

nou is het altijd sport op die jochies wat op te jennen, meestal hebben ze met vuurwerk gegooid of een auto ruit ingeslagen ofzo

naja we zaten dus in de kantine bij de ah zon jochie op te jennen... zo van wat heb jij gedaan dan? jahhh auto ruitje zeker, of nee over de stoep fietsen zeker

hij kijkt heel droog op en zegt bloedserieus, nee klasgenoot gestoken, hij deed bijdehand.. en at rustig zijn broodje op we zaten echt zo van wtf... toen hebben we al het bestek maar vervangen voor plastic
pi_55941595
Ah toen der tijd werkte er ook een vrouwelijke collega die nogal een rotkop had. ER kwam toen een redelijk dronken gast binnen die blijbaar veel te veel had gezopen. En toen hij haar achter de kassa zag.. zat die lieftallige jongedame onder dikke erwtensoepkots.
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
  vrijdag 11 januari 2008 @ 02:47:35 #63
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_55941741
Geen supermarkt, maar bij Dixons waar ik 2 maandjes heb gewerkt:

Het "tientjesmens":

Een vaste klant (vrouwtje van in de 60) die alleen maar tientjes in haar portomonnee had.

Kocht ze iets van 24,95, vroeg ze hoeveel tientjes dat was...

Een keer een bejaarde vrouw in een verlaagde scootmobiel die alle tapijttegels meesleepte. Hele winkel lag overhoop...
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_55941777
-Met buikgriep naar de supermarkt en er achter komen dat ze geen wc hebben........
-Géén daklozenkrant verkoper bij de in - uitgang.
-Een zwerver die iedereen uitscheld voor klootzak als ze hem geen euro geven. "Heje een uuro?" "Nee" "Klootzak"
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  vrijdag 11 januari 2008 @ 03:26:13 #65
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_55941984
Een vrouwtje type Ma Flodder kwam altijd vrijdag ochtend in de AH haar boodschappen doen.
Je moest haar niet in de ogen kijken want dan sloegen de stoppen bij haar door.
Zo'n jochie wat er net een week aan het werk was hebben we zitten opstoken dat hij 5 gulden kreeg als hij haar aankeek.
Hij heeft het geweten, alle schuttingwoorden die je maar kunt bedenken gingen de winkel door en hij kreeg een klap op zn kop van haar waardoor hij achterover het koekjesschap inviel en in zijn val het hele rek mee naar beneden trok

In de AH hadden ze als proef een hoekje met een paar tafels en stoelen neergezet waar je gratis koffie kreeg en warme broodjes kon kopen.
Na een paar dagen kwamen er 2 zwervers elke morgen precies om 9 uur een paar bakjes gratis koffie drinken en bleven tot een uur of 10 zitten en dat een paar weken lang.
Toen er een nieuw meisje van een jaar of 17 kwam werken op de bakkerij afdeling bleven ze langer hangen dan normaal en waren ze vunzige gebaren naar dat meisje te maken.
Dat meisje werktte er nog geen week of die 2 zwervers liepen op haar af en dwongen haar achter de balie sex met hen te hebben.
Dat meisje pakte het grootste broodmes wat ze kon vinden en begon er mee te zwaaien waarna die zwervers als kleine meisjes naar buiten renden gillend dat die vuile hoer gek geworden was.
Sinsdien hebben ze 2 beveilingings medewerkers vast in dienst

Op zaterdag deed ik altijd de winkelkarretjes en emballage omdat ik sneller was hierin dan de rest
Om een uur of 2 komt en een jongen binnen of hij 5 container wagentjes mocht lenen maar helaas dat mocht niet van de afdelings manager.
Om 4 uur kwamen ze weer met 7 winkelwagentjes vol met lege flessen!!!
Bleek dat zijn oma was overleden en die had alle lege flessen bewaard van de afgelopen 5 jaar.
Tot half 6 heeft niemand lege flessen in kunnen leveren omdat zij bezig waren met flessen inleveren en ze hebben met nog 4 overvolle karren moeten lopen.
Flessenautomaat is in totaal 9x vastgellopen en uiteindelijk kwam het inklusief kratjes neer op een 750,= gulden

Ik heb zaterdagavond tot 10 uur kunnen doorwerken om die flessen uit te zoeken en de maandag erna ook nog de hele ochtend
Vi är Borg. Motstċnd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_55942603
tvp
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_55942732
In de tijd dat ik security deed in een winkelcentrum heel veel bizzare dingen meegemaakt

Een paar anekdote's;

Oproep van AH; Eenmaal ter plaatse lag er een vrouwtje van een jaar of 80 (zonder overdrijven) op de grond voor de koffie automaat, terwijl een andere dame van gelijke leeftijd zonder enig mededogen als een bezetene met haar wandelstok op haar in aan het slaan was. Wat bleek, de dames hadden onenigheid over wie er recht had op het laatse bekertje..
Resultaat; eerstgenoemde dame met ambulance naar het ziekenhuis, en partij twee in de handboeien naar de politiebus onder begeleiding van twee agenten waarvan er een zich ontfermde over haar rollator.

Camera overservatie aan het doen. och en wee, kijk daar dat lieve nonnetje
Desalnietemin sloeg de vertedering helaas snel over in ongeloof toen datzelfde lieve nonnetje twee repen chocalade uit het rek nam, onder haar kleed stopte en vervolgens enkel een pakje koekjes afrekende bij de kassa

Resultaat; ondergetekende die met een verbouwereerd gezicht onze non mee naar het kantoor genomen heeft voor uitleg, daar nog steeds perplex het verhaal dat de dame in kwestie echt vergeten was om de chocalade, weggestopt onder de kleding , af te rekenen aangehoord heeft, en haar daarna met gods zegen naar buiten begeleidt heeft

En zo weet ik er nog wel een paar
Live it!
pi_55945364
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 07:42 schreef BlueEyed het volgende:

En zo weet ik er nog wel een paar
Wat houdt je tegen dan??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:22:12 #69
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_55945992
Ik ben een keer Renesite tegengekomen in de supermarkt.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:15:15 #70
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_55947427
'K heb zelf een paar maandjes bij de Super de Boer gewerkt, niet echt zulke fantastische verhalen maar wel wat aparte vaste klanten waaronder een travo.
Wel leuk was et als we onderling mot hadden, dan was de hele winkel je arsenaal
eieren gooien, luchtverfrisser spuiten, bloem strooien

helaas ook zelf opruimen

kijk sindsdien altijd de doos eieren na voor k em koop of ie wel vol is
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:38:52 #71
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_55948004
Geen supermarkt, maar winkel, mensen in hele wijde rokken die complete videorecorders lieten verdwijnen, om vervolgens raar op te kijken als ze gesnapt werden.

Een pikzwarte neger met de naam Blackman (waardoor ik zwaar in de lach schoot) die wel een geschikte vent was.

Bekende nederlanders die hun bekendheid misbruiken om dingen voor elkaar te krijgen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_55948094
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben een keer Renesite tegengekomen in de supermarkt.
Bizar
pi_55949126
Bij ons in de supermarkt kwam er een keertje een turk bij de kassa.
Iedereen zo van: WTF?!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:38:33 #74
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_55949670
in een electr winkel.
komt waggelend n klant naar me toe..
iihihiik mmmmooet uhn l-laptop h-hebben.
de rest typ ik normaal maar klonk dronke
-wat voor een zoekt u meneer.
voor zo rond de 700 euro, de mijne is stuk, wil je weten waarom.
(er begon al een lampje te branden bij t ruiken van de alcohollucht om 11:55 )
- ik heb er overheen gekotst
(ik netjes te woord staan
- ja kan gebeuren hej
maar dit gaat me nooit meer gebeuren, ik ga stoppen, ik ben erg slecht bezig.
(gesprek ging zo nog even door.
als inkoppertje nog n ongevallen verzekering geprobeerd"vochtschade enz" )
maarnee:
- ik ga mnn leven beteren..
- weet u wat ik heb...
ja u bent alcohol verslaafd(zeg k zo tegen die man, klanten aan t wachten)
- idd slecht he?

(rekent af, en loopt waggelend weg)
onderweg nog mot met n andere klant waar ie tegen aan loopt

di's toch wel t raarst wat k zo meemaak tussen de josties tokkies en de 80-en schijndood mensen
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_55949845
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:38 schreef marcel-o het volgende:
in een electr winkel.
komt waggelend n klant naar me toe..
iihihiik mmmmooet uhn l-laptop h-hebben.
de rest typ ik normaal maar klonk dronke
-wat voor een zoekt u meneer.
voor zo rond de 700 euro, de mijne is stuk, wil je weten waarom.
(er begon al een lampje te branden bij t ruiken van de alcohollucht om 11:55 )
- ik heb er overheen gekotst
(ik netjes te woord staan
- ja kan gebeuren hej
maar dit gaat me nooit meer gebeuren, ik ga stoppen, ik ben erg slecht bezig.
(gesprek ging zo nog even door.
als inkoppertje nog n ongevallen verzekering geprobeerd"vochtschade enz" )
maarnee:
- ik ga mnn leven beteren..
- weet u wat ik heb...
ja u bent alcohol verslaafd(zeg k zo tegen die man, klanten aan t wachten)
- idd slecht he?

(rekent af, en loopt waggelend weg)
onderweg nog mot met n andere klant waar ie tegen aan loopt

di's toch wel t raarst wat k zo meemaak tussen de josties tokkies en de 80-en schijndood mensen
En die man is zijn oude laptop nu op marktplaats aan het verkopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')