Op 1maart ben ik van de partij.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
bier nee, tieten ja, en RZ moet gewoon komen
Nee maar goed dat je het vraagtquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Het is weer die tijd van de maand? [afbeelding]
Als er geen bier is kom ik niet hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
bier nee, tieten ja
ja hoi ik moet nog met minstens 4 tieten ook weer terug rijden, ik kan niet aan het bier!quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als er geen bier is kom ik niet hoor
Ow ik kom heel vaak op meets waar ik de enige ben hoor. Ik heb er nu zelfs eenquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:43 schreef RealZeus het volgende:
En Remlof is niet de enige die op een meet komt.
Per uur verwerk je ongeveer 1 glas drank (afgezien van sterk spul dan), dus je kan prima bierenquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
ja hoi ik moet nog met minstens 4 tieten ook weer terug rijden, ik kan niet aan het bier!
Doe maar nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Per uur verwerk je ongeveer 1 glas drank (afgezien van sterk spul dan), dus je kan prima bieren
Heb 2 accountsquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:00 schreef enter het volgende:
Eten
Volgt nog
Kroeg
Alexxxxx / Dangel
Berenanus
ChipsZak.
Dangel
Enter
Hoi_Piepeloi
Kogelmagneet
LordVoldemort
Lyssa
Memento-Mori
Moterbloempje met zus
outsidr
remlof
rulerofdeath
Surveillance-Fiets
Vork
Misschien:
AMDB
Garisson72
murp
Isabeau
Q+
Ik kom niet, maar ik post wel:
Deoxyribonucleic
RealZeus
special quest
![]()
MissHobje
Ik heb er ook last vanquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Het is weer die tijd van de maand?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:00 schreef enter het volgende:
Eten
Volgt nog
Kroeg
Alexxxxx
Berenanus
ChipsZak.
Dangel
Enter
Hoi_Piepeloi
Kogelmagneet
LordVoldemort
Lyssa
Memento-Mori
Moterbloempje met zus
outsidr
remlof
rulerofdeath
Surveillance-Fiets
Vork
Misschien:
AMDB
Garisson72
murp
Isabeau
Q+
Ik kom niet, maar ik post wel:
Deoxyribonucleic
RealZeus
Het_hupt
special quest
![]()
MissHobje
Ik ben al uhm, 3-4 weken ofzo niet geweestquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof jij op zaterdag wel eens niet in Bosch bent
ooooooooohw, wowquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik kom heel vaak op meets waar ik de enige ben hoor. Ik heb er nu zelfs een
iets met dat realzeus vrij had genomen voor een meet op 1 maart en dat dat ineens 29 maart is geworden. verders gaat deox, terwijl er staat dat hij niet gaat. en ik kan wel bij het rijtje misschieners gezet worden sta bij de komersquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:35 schreef Berenanus het volgende:
Iemand een samenvatting voor mij? Geen zin om te lezen
-meetquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:35 schreef Berenanus het volgende:
Iemand een samenvatting voor mij? Geen zin om te lezen
Prima plan! Vork, ik wil graag een slaapplekje reserveren, het bed van MoBlo is tegenwoordig bezetquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dat alle lekkere wijven naar Vork moeten
kom je een knuffel geven?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:08 schreef donroyco het volgende:
Misschien kom ik ook, ik woon d'r toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |