En net doen alsof dat totaal nieuw isquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De handybulb is echt de meest nutteloze uitvinding die er is
Das goudquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En net doen alsof dat totaal nieuw is
En er geen zaklampen bestaan ofzo.
Wat ik een mooi moment vind in die reclame als die gast zijn wijnen checkt, en dan in het licht van de handy bulb naar de naam kijkt, en met zijn hoofd schud van:"Das een prachtige wijn"
Heerlijk
Dat zag ze vást al in de sterrenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:07 schreef Maikuuul het volgende:
Maar ! Wat dan wel weer is, Tell sell was wel amusement ten top.
Wat er nu zeer waarschijnlijk voor in de plaats komt is nog achterlijker namelijk: Astrotijd
Met dit gare wijf in de hoofdrol
[ afbeelding ]
Er was laatst een 'docu' op tv over die betaaldiensten zoals Jamba. Klein bedrijf wat wat mensen in dienst heeft. Een fotosoeper, een PR man en een gast die die ringtones uit een keyboard zit te hengsten en deze vervolgens opneemt voor de verkoop. Die gasten lachen hun ballen uit de broekquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:12 schreef Danny het volgende:
jamba werkt een stuk beter.
Adverteren levensgroot met 'gratis .... (vul in) ringtone/wallpaper/game/wat dan ook' op je mobiel, sms '1 on' naar xxxx.
Onderin beeld staat dan iets als; 'dit is een abonnementsdienst. 3 ringtones per week, ¤ 3,- per download (plus gsm en downloadkosten). Lees je mee? 3 per week, 3 euro per stuk = 9 euro per week = ongeveer 40 euro per maand van elke nitwit/tiener/puber/blinde die zich aanmeldt. Afmelden kan wel, maar dat staat doorgaans in kleine letters vermeld onderaan de reclame (die niemand leest). Stel even dat na een reclame op tv 500 mensen een gratis wat dan ook bestellen door 1 on te sms'sen. 500x40 = 20.000 euro per maand. Daar gaat dan ongeveer de helft van naar kpn. Binnenlopen dus. Zeker als mensen de dag erop nog eens sms'sen voor NOG een andere ringtone/game/wallpaper. Dan heb je namelijk al 2 abonnementen = 80 euro per maand. Lucratief.
En ook niemand kán lezen want door de lage resolutie van het tv-beeld is die tekst volledig onleesbaar geworden...quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:12 schreef Danny het volgende:
Afmelden kan wel, maar dat staat doorgaans in kleine letters vermeld onderaan de reclame (die niemand leest).
Inderdaad, veel kosten maken ze idd niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er was laatst een 'docu' op tv over die betaaldiensten zoals Jamba. Klein bedrijf wat wat mensen in dienst heeft. Een fotosoeper, een PR man en een gast die die ringtones uit een keyboard zit te hengsten en deze vervolgens opneemt voor de verkoop. Die gasten lachen hun ballen uit de broek
Dat doen drugsbazen ook. Alhoewel ik de dood en verslavingen van domme mensen (gebruikers) niet op m'n geweten wil hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Inderdaad, veel kosten maken ze idd niet.
Ik zou me ook helemaal de tering lachen als ik mijn geld zou verdienen over de rug van domme mensen terwijl je in Monaco met je boot aan de haven ligt te chillen
Maar toch, ze weten wel van slim aanpakken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat doen drugsbazen ook. Alhoewel ik de dood en verslavingen van domme mensen (gebruikers) niet op m'n geweten wil hebben.
Maar goed, da's een andere discussie
Nou wat let je Danny! Gat in de markt!quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:12 schreef Danny het volgende:
jamba werkt een stuk beter.
Adverteren levensgroot met 'gratis .... (vul in) ringtone/wallpaper/game/wat dan ook' op je mobiel, sms '1 on' naar xxxx.
Onderin beeld staat dan iets als; 'dit is een abonnementsdienst. 3 ringtones per week, ¤ 3,- per download (plus gsm en downloadkosten). Lees je mee? 3 per week, 3 euro per stuk = 9 euro per week = ongeveer 40 euro per maand van elke nitwit/tiener/puber/blinde die zich aanmeldt. Afmelden kan wel, maar dat staat doorgaans in kleine letters vermeld onderaan de reclame (die niemand leest). Stel even dat na een reclame op tv 500 mensen een gratis wat dan ook bestellen door 1 on te sms'sen. 500x40 = 20.000 euro per maand. Daar gaat dan ongeveer de helft van naar kpn. Binnenlopen dus. Zeker als mensen de dag erop nog eens sms'sen voor NOG een andere ringtone/game/wallpaper. Dan heb je namelijk al 2 abonnementen = 80 euro per maand. Lucratief.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:05 schreef deepart het volgende:
Ik spaar jamba ringtones, heb er een 3de baan voor bijgenome
Vreemd dat hij het nog lang heeft volgehouden.quote:
Daar hebben we internet + shoutcast voor.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:14 schreef MouzurX het volgende:
Kunnen ze geen normale tv uitzenden?? een dance-muziek zender zou wel fijn zijn .. en dan vooral de underground niet die commerciele rotzooi![]()
die was zo geniaalquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:26 schreef El_Liberaliste het volgende:
Nooit meer extra korting als je binnen 10 minuten belt!![]()
iemand heeft daadwerkelijk zon ding gekocht?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik heb ook zoenn Tablemate, neit dat ik het ooit gebruik, maargoed
en als u vandaag nog belt krijgt u deze bonus cd er ook gratis bijquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad
"Maar als u nu binnen 10 minuten belt krijgt u 1 cd helemaal GRATISSS !!!"
En dan zo'n liedje met "Monday monday ... tra la la la lala...."quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:08 schreef Game_Error het volgende:
[..]
en als u vandaag nog belt krijgt u deze bonus cd er ook gratis bij
quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:26 schreef El_Liberaliste het volgende:
Nooit meer Timelife sounds of the sixties
Nooit meer table mate
Nooit meer extra korting als je binnen 10 minuten belt!![]()
Hello darkness, my old friend..There is a house in new orleans, the call it the rising sun...The only one who could ever reach me Was the son of a preacher man...Hey mister tamborineman....quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En dan zo'n liedje met "Monday monday ... tra la la la lala...."
Op de achtergrond
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:06 schreef wise het volgende:
[..]
Hello darkness, my old friend..There is a house in new orleans, the call it the rising sun...The only one who could ever reach me Was the son of a preacher man...Hey mister tamborineman....
ECT ECT.
Edit: En het ergste is, dat ALS je een keer 1 van de nummers hoort, dat je gelijk aan deze reclame denkten het volgende nummer alweer verwacht
Het idee van een gat in de markt is dat het een "gat" is, iets dat mist dus, dat nieuw is. Aangezien Jamba al bestaat is dit dus geen gat in de markt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:02 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Nou wat let je Danny! Gat in de markt!
(Die overigens vrij overdreven is opgevuld door die reclame-meuk, maar dat terzijde)
Mensen die op die manier hun geld verdienen komen in de hel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er was laatst een 'docu' op tv over die betaaldiensten zoals Jamba. Klein bedrijf wat wat mensen in dienst heeft. Een fotosoeper, een PR man en een gast die die ringtones uit een keyboard zit te hengsten en deze vervolgens opneemt voor de verkoop. Die gasten lachen hun ballen uit de broek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |