quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:27 schreef Lynx666 het volgende:
Whoehahah.
Maar nu heb je een naamtopicquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Shit, ik was net bezig.
Mijn titel was: Blue Room #17: Phillipine Idols adopteert onze giganten
Ja, een naamtopic zonder zijn kekke streepjes, daar krijgt hij vast een harde plasser vanquote:
Ja, het waren de streepjes, of "hihi" in de TT. Nou, die keuze was snel gemaaktquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, een naamtopic zonder zijn kekke streepjes, daar krijgt hij vast een harde plasser van.
Hoezo niet allebei?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, het waren de streepjes, of "hihi" in de TT. Nou, die keuze was snel gemaakt![]()
Niet genoeg ruimte, kneusquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:.
Dit was mijn laatste officiele lesdag op het HBO! Nu nog een afstudeeropdracht vinden
quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:.
Dit was mijn laatste officiele lesdag op het HBO! Nu nog een afstudeeropdracht vinden
Volgens mij nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Had ik hier ook al verteld dat ik gisteren geslaagd ben voor mijn rijexamen![]()
?
Ik moet ook nog een essay inleveren en 1 tentamen makenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..].
Ik ook!
Alleen nog een essay inleveren en tentamen. Afstudeeropdracht zoeken is kut.
Hm, blijkbaar tochquote:
Gefeli!quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Had ik hier ook al verteld dat ik gisteren geslaagd ben voor mijn rijexamen![]()
?
Irritant hè?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een essay inleveren en 1 tentamen maken!
Ik stuur allemaal open sollicitaties, maar niemand reageert.
Zit ik je net netjes te feliciteren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou die streepjes ook weglaten, Zhenar.
Hihi.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zit ik je net netjes te feliciteren.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
?
Bij mij (lay-out darK) zie ik dat nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Sinds wanneer staat het nummer van de post achter de datum?
Sinds vandaag: [FO][FEA] Berichttellerquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Sinds wanneer staat het nummer van de post achter de datum?
Uhhhhhhh......quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:29 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Had je m'n oproepje al gelezen? [afbeelding]
Nu je het zegt. Ik was vergeten dat ik me er had geregdquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij komt ook nooit meer op m'n fqrforumpje he? [afbeelding].
Je bent er zelfs VIPquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik was vergeten dat ik me er had geregd [afbeelding]. [afbeelding].
quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:52 schreef PeRi het volgende:
Ja maar, ja maar, ja maar het was in december en het was druk en voor mn vakantie enzo.
Mwoah, voor Idols Live is het wel makkelijk, weten we wanneer er een nieuw topic moet komen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zie het nuttige er niet van in hoor.
Danny update alleen nog die baggerlayout.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij (lay-out darK) zie ik dat niet
?
Linkquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij komt ook nooit meer op m'n fqrforumpje he?.
Je hebt nog steeds een spraakgebrekquote:
Uhuhquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds een spraakgebrek [afbeelding]?
Het ligt er wel aan wat die stelling is waaraan gerefereerd wordt. Als de stelling luidt "Streng optreden tijdens de jeugd van een kind, motiveert het om zich fysiek en mentaal beter te ontwikkelen." Dan zou het dus een positief woord moeten zijn op de @@@quote:
Ik heb de stelling zelf geschreven hè?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het ligt er wel aan wat die stelling is waaraan gerefereerd wordt. Als de stelling luidt "Streng optreden tijdens de jeugd van een kind, motiveert het om zich fysiek en mentaal beter te ontwikkelen." Dan zou het dus een positief woord moeten zijn op de @@@
Ah, okquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb de stelling zelf geschreven hè?
I'm in a good moodquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga je er nog meer helpen?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:17 schreef TheVulture het volgende:
Kan ik hier gebak achterlaten ivm mijn verjaardag?
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:17 schreef TheVulture het volgende:
Kan ik hier gebak achterlaten ivm mijn verjaardag?
[ afbeelding ]
Dat klinkt wel tof jaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:21 schreef BVO het volgende:
Ik gisteren ook! Met eventueel studiereisjes naar Londen én salaris
. Dus ik ben ook in een beste mood
.
Tof, Shining. Wat is het voor iets?
Vaduz is juist de personificatie van goede wil. Jij daarentegen....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat het idee jou een beetje vreemd is.
Dan moet ie niet van die domme vragen stellenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vaduz is juist de personificatie van goede wil. Jij daarentegen....
Daar ben je dan een beetje laat mee.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Als die doos leeg is heeft The_Vulture er virtueel ook niets aan Erik. Ik wil niet dat je een blauwtje loopt.
Vicieuze cirkelquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt het nog goedmaken natuurlijk.
Precies, ik ben echt blij dat ik al meer dan een jaar van dat kleurtje af ben.quote:
Ik infiltreer en elimineer van binnenuitquote:
Bespottelijk dat je meteen denkt dat ik aan je kostbare streepjes zou komen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
En blijf van m'n streepjes in de TT af alstublieft.
Weet ik veel wat macht met je doet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bespottelijk dat je meteen denkt dat ik aan je kostbare streepjes zou komen.
Erikquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:51 schreef Lynx666 het volgende:
Zelfs de meeste avatars zijn blauw(ig) [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |