Ik had al een vermoeden ja, dat het daarmee te maken hadquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zoals een koe tochtig genoemd wordt die in haar vruchtbare periode is zo wordt een varken berig
zeug is het vrouwtje (miss piggy)quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:22 schreef DennisMoore het volgende:
Een beer is toch een mannetjesvarken?
Als tip. Duh.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:26 schreef Weemz het volgende:
Voor jezelf of als tip?
En dit een stier:quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:29 schreef DennisMoore het volgende:
[ link | afbeelding ]
En dit is een rammelaar.
oh je bedoelt vèrrekus ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Denk ik aan Brabant denk ik aan Varkens.
en van schrik heb je toen die blauwe muziekspeler laten vallen ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat was zo ongeveer het allereerste waar ik mee geconfronteerd werd dat ik een niet nader te noemen NS station uit liep.
Blauwe muziekspeler?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en van schrik heb je toen die blauwe muziekspeler laten vallen ?
Ik geloof niet dat ze daar varkens hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh dit keer bedoelde je niet Oeteldonk ?
Je zou er maar wonenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al kunnen die kikkers er wel een zwijnenstal van makenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze daar varkens hebben
Neukenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al kunnen die kikkers er wel een zwijnenstal van maken![]()
Maar wat had jij dan in vredesnaam te zoeken in Vierlingsbeek
is dat niet gewoon de Carnavalsnaam van... damn, ff denken. Tilburg? Breda? Den Bosch?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |