Ik had al een vermoeden ja, dat het daarmee te maken hadquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zoals een koe tochtig genoemd wordt die in haar vruchtbare periode is zo wordt een varken berig
zeug is het vrouwtje (miss piggy)quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:22 schreef DennisMoore het volgende:
Een beer is toch een mannetjesvarken?
Als tip. Duh.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:26 schreef Weemz het volgende:
Voor jezelf of als tip?
En dit een stier:quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:29 schreef DennisMoore het volgende:
[ link | afbeelding ]
En dit is een rammelaar.
oh je bedoelt vèrrekus ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Denk ik aan Brabant denk ik aan Varkens.
en van schrik heb je toen die blauwe muziekspeler laten vallen ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat was zo ongeveer het allereerste waar ik mee geconfronteerd werd dat ik een niet nader te noemen NS station uit liep.
Blauwe muziekspeler?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en van schrik heb je toen die blauwe muziekspeler laten vallen ?
Ik geloof niet dat ze daar varkens hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh dit keer bedoelde je niet Oeteldonk ?
Je zou er maar wonenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al kunnen die kikkers er wel een zwijnenstal van makenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze daar varkens hebben
Neukenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al kunnen die kikkers er wel een zwijnenstal van maken![]()
Maar wat had jij dan in vredesnaam te zoeken in Vierlingsbeek
is dat niet gewoon de Carnavalsnaam van... damn, ff denken. Tilburg? Breda? Den Bosch?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmm, tijdens mijn middelbare schooltijd kwam daar anders niks geen smakelijke hapjes vandaan anders dan varkenslapjesquote:
Ah, er gaat een Lèmpke brandenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
is dat niet gewoon de Carnavalsnaam van... damn, ff denken. Tilburg? Breda? Den Bosch?
Ik kom zelf uit het Muuzengat (naar de Heilige St Gertruida, met haar staf vol muizen)quote:
Rommelgat hier... lijkt mijn bureau welquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit het Muuzengat (naar de Heilige St Gertruida, met haar staf vol muizen)
ken je klassiekers...quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
is dat niet gewoon de Carnavalsnaam van... damn, ff denken. Tilburg? Breda? Den Bosch?
Een Keu of een vearke.quote:
ALAAAAAAAAF!quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
We gaan er geen carnavalstopic van maken hé?
Ik ga al.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
We gaan er geen carnavalstopic van maken hé?
Hoe kom je daaaaar nu weer bij!quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:15 schreef Ang3l het volgende:
Tip 1: zorg dat er geen rode tijgerbalsem op je door het snuiten heel schrale neusje komtWHAAAHHH
Je smeert jezelf, in snottert wat. EN van het een komt het ander.quote:
je had toch geen spierpijn?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je smeert jezelf, in snottert wat. EN van het een komt het ander.
Hierrrrrrrrrrrrrr jij.....quote:
François is geboren in de Pijp maar gaat toch echt Carnaval vieren hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hierrrrrrrrrrrrrr jij.....
Medeamsterdammers horen elkaar te steunen.
Niet als jij voorop loopt in de carnavalsoptocht.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hierrrrrrrrrrrrrr jij.....
Medeamsterdammers horen elkaar te steunen.
Ik ben weer weg.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:40 schreef Ang3l het volgende:
Owww... ik wil niet ziek worden. Kga zaterdag naar Amsterdam
ik dacht al... wat hooooor ik aan die jongen!quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
François is geboren in de Pijp maar gaat toch echt Carnaval vieren hoor
Ik ben in de Melkwegquote:
Ik in Almere.quote:
Zeg, ik woon niet in knardorp.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet als jij voorop loopt in de carnavalsoptocht.
komt van masturberenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat een kutwoordzeker weer onder de rivieren?
Enneuh xtube
Zo gedraag je je wel vanavond.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zeg, ik woon niet in knardorp.
Ja, maar ik heb al een ander feestje staan dat zeker tot zondagochtend gaat durenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |