Probeer maar eens 10 spellen door een brievenbus te duwen, pakketje waar ze allemaal in passen kost 6 euro en nog wat centquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:06 schreef DSS24 het volgende:
Gratis, met 6 euro verzendkosten.
Ik betaalde vandaag 1,76 om zo'n spel op te sturen.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:45 schreef Loontjah het volgende:
6 euro voor alle spellen natuurlijk!
Mooie aanbieding danquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:48 schreef Koenijntje het volgende:
[..]
Probeer maar eens 10 spellen door een brievenbus te duwen, pakketje waar ze allemaal in passen kost 6 euro en nog wat cent
Geen idee of die te gebruiken is. Er is een account aangemaakt voor Koenijntje (hoe kan het ook anders) maar ik denk dat die wel over te zetten is naar een ander email adres toch?quote:Op zondag 13 januari 2008 09:36 schreef fokME2 het volgende:
Is die HL1 serial nog te gebruiken voor CS1.6?
Alles is compleet dus met de originele boekjes die erbij horen te zitten. Zult wel snel moeten zijn nu want ze zijn binnen de kortste keren weg!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:39 schreef Rosbief het volgende:
Indien de boekjes nog aanwezig zijn ben ik wel geïnteresseerd.
SOF II is verkocht aan Tom die er het eerst op geboden had en me heeft gemailedquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:53 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik wil graag:
UT 2003
Sof 2
Z: Steel Soldiers
HL 1
C&C Renegade
Zullen we zeggen, 20 euro inclusief verzendkosten?
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:48 schreef Koenijntje het volgende:
Wat mij betreft akkoord, duurt me allemaal een beetje lang!
Delta Force 2 is weer beschikbaar. Er is bij de voormalig koper een eigen exemplaar opgedoken
Mr.Jorn biedt 16 euro voor een aantal spellen tegelijk, dat heb ik liever. Of het moet zijn dat je daaroverheen wil gaanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:31 schreef Mute_Me het volgende:
ik wil half life wel, 4e inc verzenden?
Wat mij betreft akkoord: Mail koenijntje @ Hotmail.comquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:37 schreef MaxMark het volgende:
DF2 voor ¤3?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |