quote:Op zondag 9 maart 2008 00:23 schreef Re het volgende:
hoe is het met z'n haar?
Weet je dat zeker? In alle huurcontracten die ik heb gezien staat vrij specifiek dat belastingen gebaseerd op het gebruik van de woning door de huurder betaald dienen te worden en dat belastingen gebaseerd op het eigendom door de verhuurder betaald worden...quote:Op zondag 9 maart 2008 00:15 schreef timbob het volgende:
paar dagen terug kreeg ik een brief met een rekening voor rioolheffing en afvalstoffen belasting van de gemeente. In mijn contract staat dat de huisbaas dit moet betalen.
In mijn contract staat ook dat de huisbaas alle gebruiksbelasting betaalt.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:07 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? In alle huurcontracten die ik heb gezien staat vrij specifiek dat belastingen gebaseerd op het gebruik van de woning door de huurder betaald dienen te worden en dat belastingen gebaseerd op het eigendom door de verhuurder betaald worden...
Ja ongelooflijk. Ik denk dat de doorsnee huisbaas juist door het lint gaat als je niet afsluitquote:Op zondag 9 maart 2008 08:17 schreef Wombcat het volgende:
Hoe kan iemand denken dat je de deuren wel even een weekend openlaat
Dat is bij huur van huizen normaal inderdaad. Kamers worden bijna zonder uitzondering "inclusief" verhuurd, waarbij de eigenaar of hoofdhuurder dit soort aanslagen betaalt.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:07 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? In alle huurcontracten die ik heb gezien staat vrij specifiek dat belastingen gebaseerd op het gebruik van de woning door de huurder betaald dienen te worden en dat belastingen gebaseerd op het eigendom door de verhuurder betaald worden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |