Hoi
Welkom in deel 2 van het spannende huisbazen epos.
Previously on
Lost Vorig topic.
Wat het probleem is:- De Huisbaas heeft dus gemeld dat hij mij het huis uit wil hebben. De datum dat hij mij eruit wil hebben verschilt per telefoongesprek.
- De reden dat ik eruit zou moeten is omdat hij het huis verkocht zou hebben.
- Hij weigert te kachel te repareren binnen normale tijd. (if at all...)
- De huisbaas wil een container voor het huis plaatsen en alles wat niet in mijn kamers staat erin gooien
Wat ik weet:- Hij heeft geen recht mij het huis uit te zetten, ik heb een huurcontract.
- Verkoop breekt geen huur, dus de nieuwe eigenaar van het huis dient mij over te nemen bij een koop
- Hij moet de kachel gewoon lekker maken.
- Hij heeft het recht niet zomaar mijn huis binnen te komen.
Wat ik reeds gedaan heb:- Naar de rechtswinkel gegaan voor advies. Die geven aan dat ik ook in m'n recht sta
- Een aangetekende brief gestuurd (Die niet aankomt, omdat er aangegeven wordt dat de persoon daar niet woont)
- Stralenkacheltje gekocht.
- De huur gewoon doorbetaald.
Ik vraag me trouwens sterk af of het huis daadwerkelijk verkocht is.. Om de reden dat ik nog nergens van gehoord heb qua nieuwe eigenaar. En omdat hij echt de moeite niet gedaan heeft mij ervan op de hoogte te stellen.
Ook vraag ik me af, als hij echt het huis per 1 januari verkocht heeft zoals hij zegt, waarom hij zich dan zo druk maakt om het huis leeg te halen...
Vorig topic:Huisbaas verkoopt huis zonder het te melden