Dit verhaal is al heel anders dan de berichten van laatst.quote:
Ik ben net verhuisd van 425 naar 409. Betekent dit dat ik na de zomer weer in 425 zit?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:48 schreef devv05 het volgende:
Vak 410 volgend jaar dus definitief naar 424/425. Klinkt goed allemaal.
[..]
Ja, we meet againquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik ben net verhuisd van 425 naar 409. Betekent dit dat ik na de zomer weer in 425 zit?![]()
Maar dat is dus het rare aan al die Ajax-jeugdspelers. Ze hoeven geen pepernoot te presteren maar de clubs staan in de rij.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:59 schreef Roflbroek het volgende:
Ik geef van Geel groot gelijk wat betreft Maduro. Als hij niet wil bijtekenen wat heb je dan aan zo'n gast. Ik zou er geen energie meer aan verspillen.
Ik snap Maduro ook totaal niet, hij is bij Ajax geeneens een vaste waarde, veel succes in het buitenland. Slappe hap
Vind ik niet. Weinig bijzonders van Landzaat gezien in de Premier League.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:03 schreef BobbyHill het volgende:
Met Landzaat ga je er ten opzichte van Maduro wel op vooruit. Prima voetballer.
Dat geldt ook voor Maduro bij Ajax tot nu toe. En ik heb wel het idee dat landzaat z'n oude niveau bij Ajax kan gaan oppakken. Dat systeem ligt hem veel beter. En een Landzaat in vorm is een nuttige speler, zie zijn AZ-periode.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:07 schreef Blight het volgende:
Vind ik niet. Weinig bijzonders van Landzaat gezien in de Premier League.
Op Eredivisie niveau is Landzaat wel een goede speler, dat moet ik wel toegeven. Ik ben gewoon niet zo gecharmeerd van hem, maar ik denk eerlijk gezegd dat dergelijke namen voor Ajax gewoon het hoogst haalbare zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:17 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Maduro bij Ajax tot nu toe. En ik heb wel het idee dat landzaat z'n oude niveau bij Ajax kan gaan oppakken. Dat systeem ligt hem veel beter. En een Landzaat in vorm is een nuttige speler, zie zijn AZ-periode.
Met de blessures van Ajax kunnen we wel 10 extra spelers gebruiken, zo werkt het alleen niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:37 schreef patrickt37 het volgende:
Met de blessures bij Ajax hebben we nooit een speler teveel.
Jasza: ,,Als je nu op 411 officieel zit,maak je niet druk,komt allemaal goed,plek zat...", aldus opperhoofd Sub the Goesj op 410-forum.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |