Waarom niet? Hij is wat mij betreft welkomquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:21 schreef MaxC het volgende:
[..]
Willen wij Melchiot terug dan? [afbeelding]
DENNIS!! HELD!!!quote:Gentenaar: 'Ik begrijp dat Stekelenburg keept'
Dennis Gentenaar is sinds 2006 reservedoelman van Ajax. Hoewel hij liever speelminuten maakt zegt hij het naar zijn zin te hebben in Amsterdam. Bovendien vindt hij het niet meer dan logisch dat Maarten Stekelenburg de voorkeur krijgt.
In Het Parool zegt de sluitpost: "Stekelenburg heeft zich heel goed ontwikkeld. Ik begrijp waarom hij bij Ajax op doel staat." Doordat de jonge international wekelijks onder de lat staat komt Gentenaar niet aan spelen toe.
Dat had de oud-doelman van NEC Nijmegen en Borussia Dortmund niet verwacht toen hij aan het Amsterdamse avontuur begon. "Ik ben gehaald als tweede keeper, maar ik ging ervan uit dat ik bij een topclub toch wel aan mijn wedstrijden zou komen. Bovendien had ik gehoopt wat mee te maken rondom de Europese wedstrijden, maar daar is het vorig jaar en dit seizoen niet van gekomen."
Gentenaar staat nog tot de zomer van 2009 onder contract in de hoofdstad. Een vertrek spookt niet door zijn hoofd: "Ik mis de wedstrijdspanning, maar het is nog niet frustrerend."
Hehe, wel zonde dat het niet 428 is, is centraler en beter opzich, maargoed denk dat Jelelele nog wel wat harder gaat omdat er toch sowieso veel op Zuid 2 zijn die dat wel mee willen zingenquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
Goede zaak toch. Ik ben erg blij dat ik naar zuid 2 mag verhuizen
Mwoah, Vandenbussche is een goede keeper hoor, maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:48 schreef BobbyHill het volgende:
Wel zonde voor zo'n goede keeper. Hij is beter dan wat er bij Heerenveen op doel staat bijvoorbeeld. Maar ieder z'n keuze
Die neemt het vissen wel heel letterlijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:07 schreef BoNi het volgende:
Grappig zoekresultaat op Dennis Gentenaar:
[ afbeelding ]
Dennis Gentenaar, 104 cm snoek
Hij haalt ze tenminste niet uit het netquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:13 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Die neemt het vissen wel heel letterlijk
+1 scherpquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:46 schreef BonJovi het volgende:
Hij mag Van Geel wel eens meenemen om te laten zien hoe je iets aan de haak moet slaan
quote:Ajax rekent op vertrek Maduro
Ajax' technisch directeur Martin van Geel gaat ervan uit dat Hedwiges Maduro (22) de club over een half jaar verlaat, zo meldt Voetbal International. Het contract van de middenvelder loopt komende zomer af. Maduro kreeg van Ajax eind vorig jaar een deadline mee om bij te tekenen, maar op 15 december liet hij weten nog geen besluit te kunnen nemen.
"Daarop heb ik onze aanbieding ingetrokken", aldus Van Geel in het weekblad. "Ik heb Hedwiges gezegd: 'Misschien dat we elkaar de komende maanden nog vinden.' Maar we moeten onze selectie voor volgend seizoen vorm gaan geven en daar kunnen we niet te lang mee wachten. Stel dat wij in januari een vervanger kunnen aantrekken en Hedwiges zegt in februari dat hij tóch wil blijven. Dan heb ik een speler te veel."
Maduro, die afgelopen maandag van het veld werd gestuurd tijdens de oefenwedstrijd tegen VfB Stuttgart (0-1), dreigt na de komst van Kenneth Perez en de rentree van Edgar Davids zijn basisplaats kwijt te raken. "Als ik niet meer aan spelen toekom, wordt mijn beslissing gemakkelijker", zegt hij in VI.
Ik zit ook al raar naar dit bericht te kijken. "Dan hebben we een speler te veel"quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:52 schreef HeatWave het volgende:
WAN-BE-FUCKING-LEID!!!
Hoor de lul! "Dan heb ik een speler teveel" we kunnen godskolere nu al niet eens een fatsoenlijk basis elftal opstellen door blessures en schorsingen!
Ik was nog mild, maar dit geeft aan dat die vent er echt helemaal niets van snapt. Optieven v Geel, en snel.
NEE SCHIET DAN OOK OP KLOOTMONGOOL.quote:Maar we moeten onze selectie voor volgend seizoen vorm gaan geven en daar kunnen we niet te lang mee wachten.
Van Geel heeft aangegeven dat er iig niemand voor het weekend bij komt, daarna zijn er nog ruim twee weken om versterkingen te halen (wat niet wil zeggen dat dat ook echt gaat gebeuren).....quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:55 schreef HeatWave het volgende:
En nog iets: er komt niemand meer volgens v Geel, maar hij trekt wel het bod in omdat er nog iemand kan komen in Januari?
Waar is die josti mee bezig? Echt, ik weet dat 1 bericht niet de waarheid is, maar ik ben er nu wel ff helemaal klaar mee hoor. Die gast is echt bezig Ajax naar het rechterrijtje te verwijzen zo...
Dat ie dat in de mond durft te nemen. Vieze huichelaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |