nee, het lampje knippert heel raar. vier heel snel keer rood, een sec. groen, een sec. niets, en dat blijft zich herlhalen. Adapter is wel een beetje (lauw)warm, maar volgens mij niet meer dan normaal.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:42 schreef Pheno het volgende:
Ik zou het niet weten wat dat betekent, misschien is ie aan het laden?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:52 schreef Sjowhan het volgende:
Misschien aan het ontladen?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:09 schreef Het_hupt het volgende:
http://www.vegatopia.com/(...)splay;threadid=11650
check ff anders hier
alle hulp is welkomquote:
ook niet met F8?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
alle hulp is welkom
mijn hele laptop doet raar. Ik probeer windows er op nieuw op te zetten, maar hij wil niet bij bootmenu de optie cd-rom geven
heerljk te kutten loop ik
helaas. Hij geeft dan wel wat veilige modus opties, en wat andere (active nog wat en weet ik veel wat nog meer) maar geen opstartmogeljkheden.quote:
ik begin het op te gevenquote:
Om de bootoptie te wijzigen, moet je vóór de F8 de optie invoeren, vaak met F12.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaas. Hij geeft dan wel wat veilige modus opties, en wat andere (active nog wat en weet ik veel wat nog meer) maar geen opstartmogeljkheden.
heb nu f gekozen veilige modus met opdrachtpromt. kijken wat ik daarmee kan vogelen.
opstarten staat in de i386 directory. ZO even uit mijn hoofd hoor. Een setup.exe en een andere, speciaal voor dos modus.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaas. Hij geeft dan wel wat veilige modus opties, en wat andere (active nog wat en weet ik veel wat nog meer) maar geen opstartmogeljkheden.
heb nu f gekozen veilige modus met opdrachtpromt. kijken wat ik daarmee kan vogelen.
Als de CT-scan niets uithaalt ga ik zelf al naar een psych. Dan ga ik toch aan hypochonder denken....quote:
dat is nou net het punt, ik krijg geen keuze meer uit F2 of F12; ik krijg geljik als ik een van deze twee indruk zodta hij gaat starten, de keuze 'opstarten met windows Xp' en 'opstarten met windows Xp'quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Om de bootoptie te wijzigen, moet je vóór de F8 de optie invoeren, vaak met F12.
Mocht er geen F12 werken, zou je dmv ESC of F2 in de bios kunnen komen, waarna je kan instellen dat de CDrom als eerste gebruikt moet worden.
we horen het welquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik begin het op te gevenmaar gelukkig had onze systeembeheerer al gezegd dat ik hem anders mee kon nemen naar kantoor.
hij kan alles fixen
![]()
![]()
![]()
nou ja dat hoop ik dan maar
ik verder ook nooit, maar werd van de week door een raar trojanding gedingest. AVG zei tot drie keer toe dat hij hem gedelete had (popte up tjidens het werken) en daarna na het opstarten deed 'ie niets meer normaal.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:49 schreef Het_hupt het volgende:
ik heb eigenlijk nooit probs met m'n PC's
Ik ook niet, maar de rest van mijn omgeving....quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:49 schreef Het_hupt het volgende:
ik heb eigenlijk nooit probs met m'n PC's
Herkenbaarquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de rest van mijn omgeving....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |