Ik heb de hoop op backwards compatibility voor Mashed maar opgegeven, hopelijk komt deze ook eens via xbox originals. Zal nu inderdaad ook wel niet meer storm lopen voordat MS daar nog weer een update voor uitbrengt. Doen ze liever zo natuurlijk.quote:Burnout 3 is coming to Xbox Originals
I just found out that the multi-award winning Burnout 3 Takedown wil be available Worldwide (except Japan) on Xbox Originals starting this Monday, January 14th for 1200 points.
wasabi ook en die zooi is ook niet te vretenquote:
Zet die oogkleppen af DJ en verruim je blik jong!quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
sc1 was inderdaad het beste
en hier gaan we dan , WTF darth vader en yoda ? dat is fucking retarted
echt , sci-fi in een middeleeuwse fighter ?
Hij komt er zeker. Alleen wanneer? Ik vermoed 2009.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:11 schreef Wouter2006 het volgende:
Weet iemand of half life 2 episode 3 eventueel komt of in de planning staat?
a dan houd het op. flikker maar op met die orange boxquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij komt er zeker. Alleen wanneer? Ik vermoed 2009.
Stel je niet zo aan. Je hebt al HL2 en de twee vervolgepisodes.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:24 schreef Wouter2006 het volgende:
a dan houd het op. flikker maar op met die orange box
www.soulcalibur.comquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef DarkChylde het volgende:
ik geloof het nog niet helemaal van darth vader en yoda in Soul calibur...
wil natuurlijk wel het totaalplaatje in 1 boxquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Je hebt al HL2 en de twee vervolgepisodes.
In vorige delen waren er toch ook bepaalde karakers alleen te spelen per console? De quote op de vorige pagina suggereert dat er karakters als extra content zijn te verkrijgen via marketplace.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
www.soulcalibur.com
Vind het alleen vrij triest dat ze niet beiden gewoon in alle versies zitten.
Dat is vooralsnog een gerucht, maar het zou wel logisch zijn. Voordat je Star Wars-personages mag gebruiken, moet je aan allerlei eisen voldoen, concepten inleveren, etc. Ik zie Darth Maul, General Grivous, Mace Windu, Obi Wan en die hele club nog wel op Marketplace/PS Store verschijnen als betaalde DLC. En waarschijnlijk kun je dan ook Darth Vader kopen voor de 360-versie en Yoda voor de PS3-versie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:18 schreef Reintji het volgende:
[..]
In vorige delen waren er toch ook bepaalde karakers alleen te spelen per console? De quote op de vorige pagina suggereert dat er karakters als extra content zijn te verkrijgen via marketplace.
ik vind extra chars niet erg , maar yoda en vaderquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zet die oogkleppen af DJ en verruim je blik jong!
Heeft iemand hier die extra missie pack voor Band of Bugs gekocht? Is die zijn geld waard?
Hoeft niet, aangezien Star Wars zich in "a long time ago in a galaxy far, far away" afspeelt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vind extra chars niet erg , maar yoda en vader, dat is het zelfde als jezus
in blade runner .
nogal een groot tijdsverschil
nog nepper FAR FAR AWAYquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:44 schreef Un4 het volgende:
[..]
Hoeft niet, aangezien Star Wars zich in "a long time ago in a galaxy far, far away" afspeelt.
In een game waarin een personage meerdere keren gestoken kan worden met een zwaard voordat hij eindelijk eens besluit op te houden met ademen, ga jij je druk maken over tijdsverschil?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
in blade runner .
ik had dan liever final fantasy figuren gezien , of kratos , of dat soort shit
eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
In een game waarin een personage meerdere keren gestoken kan worden met een zwaard voordat hij eindelijk eens besluit op te houden met ademen, ga jij je druk maken over tijdsverschil?
Het is een fighting game, geen RPG, who cares.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, het past gewoon totaal niet in het SC universem
$$quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
in blade runner .
ik had dan liever final fantasy figuren gezien , of kratos , of dat soort shit
Geen idee, maar hij vind het iig sweet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:24 schreef DJ_ het volgende:
wat is dat voor gare lava reet waar dante naar kijkt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |