quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Telstar wil ook een bod uitbrengen op Alves, las ik in het plaatselijke niemendalletje.
heb ik ook gelezen jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Telstar wil ook een bod uitbrengen op Alves, las ik in het plaatselijke niemendalletje.
glasgow is al akkoord, speler nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:28 schreef dndiek het volgende:
Tottenham wil Hutton (Rangers)
Bron?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:32 schreef jorienvdherik het volgende:
ajax wil D'Alessandro, 10 dagen geleden is er naar hem geinformeerd door van geel.
voetbalprimeurquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bron?
Geloof er geen reet van, past ook niet bij Ajax.
kloptquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:42 schreef DANILXL het volgende:
[..]
voetbalprimeur+ El Periodico de Aragon.
Eindelijk iemand die zich erover uitlaat in plaats van alleen maar zijn zogenaamde ''wereldse'' kwaliteiten boven water te halen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat zou helemaal niets worden, die gozer heeft een drama-mentaliteit.
Is Farnerud-Hitzelsperger geen optie danquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die zich erover uitlaat in plaats van alleen maar zijn zogenaamde ''wereldse'' kwaliteiten boven water te halen.
En psv vragen of ze nog een aanvallende middenvelder zoeken..quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En dan Perez weer op de bank zetten zeker.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:06 schreef Drasss het volgende:
[..]
En psv vragen of ze nog een aanvallende middenvelder zoeken..
kan niet die gaat gewoon naar PSGquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:44 schreef AminBen het volgende:
de broer en zaakwaarnemer van Lyon spits Fred zou vandaag in Londen arriveren om de transfer naar Tottenham rond te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |