quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
Was je moeder trots op je dat je helemaal zelf boodschappen hebt gedaan?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 07:35 schreef JDude het volgende:
VMBO topic.
Het dringt echt niet tot jouw botte excuus voor verstand door hè?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:50 schreef thloreg het volgende:
[..]
Hier benik kreng [ afbeelding ]Sta er nog van te kijken dat sommigen allerlei berekeningen erop loslaten als blijkt dat mijn berekening en conclussie gewoon de juiste was. Punt is,dat men adverteert met ¤ 0,33 cent/0,33 euro cent per artikel. M.a.w dat is de prijs! Dat er vervolgens nog statiegeld bij moet worden opgeteld is niet logisch want het staat er niet bij vermeld.
Zou wat zijn. Jij ziet een artikel in een winkel voor ¤.....,wil je het kopen, komt er nog BTW bij. VERMELD DAT DAN!!! Kortom terecht klacht van mij en AH moet net zo misleidend zijn anders komt er een fatwah op hun Toko's.
en dan stiekem je flessen bij een andere winkel inleveren, dan krijg je andermans borgquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Statiegeld is wat anders; dat is een borg die je in bewaring geeft bij de winkel en die je weer terugkrijgt bij inlevering van de flessen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kansloze hielenlikker!quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:47 schreef DroogDok het volgende:
TS![]()
GioStyle![]()
clumsy_clownLaat jen iet van de wijs brengen hoor!
Waar lees je dan ¤ 0.33 cent?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:50 schreef thloreg het volgende:
[..]
Hier benik kreng [ afbeelding ]Sta er nog van te kijken dat sommigen allerlei berekeningen erop loslaten als blijkt dat mijn berekening en conclussie gewoon de juiste was. Punt is,dat men adverteert met ¤ 0,33 cent/0,33 euro cent per artikel. M.a.w dat is de prijs! Dat er vervolgens nog statiegeld bij moet worden opgeteld is niet logisch want het staat er niet bij vermeld.
Zou wat zijn. Jij ziet een artikel in een winkel voor ¤.....,wil je het kopen, komt er nog BTW bij. VERMELD DAT DAN!!! Kortom terecht klacht van mij en AH moet net zo misleidend zijn anders komt er een fatwah op hun Toko's.
Correct for truth.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:18 schreef MoneyTalks het volgende:
TS is domste trollste persoon op Fok?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je beweert dat een fles water met bubbeltjes 0,33 cent kost. Dat wil zeggen dat 3 flessen bijna 1 cent kosten en dus een sixpack bijna 2 cent.
Bijkomende klacht: Mensen die structureel niet kunnen omgaan met de notatie van bedragen.
Slimme zetquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:48 schreef zhe-devilll het volgende:
AH, is dat niet die super die ineens mega veel prijzen omhoog gooide?
Leuke truuk bij hun is, ze gooien het eerst in de aanbieding om het daarna ineens te verhogen in prijs..
tog betaal je alsnog 20cent minder dan normaalquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:17 schreef thloreg het volgende:
Zie je in de folder van Appie Heijn de Spa rood voor een bodemprijs staat te weten 0,33 euro cent per stuk en leert een snel rekensommetje dat het dus heel voordelig is om gelijk een heel pak van 6 van die flessen in te slaan.
[ afbeelding ]
© AH aanbiedingen
Kom je bij de Kassa begint breezermuts met hoofddoek een totaalbedrag van 3 euro 50 op te noemen. Ik vragen waar ze aan dat bedrag komt, blijkt dat er statiegeld bij is opgeteld terwijl dat nergens aangegeven staat als extra kosten. Afijn, heb dat bedrag maar betaalt maar baal er wel van dat AH dat er nergens bij zet maar wel adverteert met 0,33 euro cent per fles en zo mensen in de maling neemt. Oh ja, heb e.e.a gecompenseerd door andere boodschappen die ik vergeten was op de band te zetten af te rekenen![]()
AH, land's grootste kruidenier en tiller van de kleine man. Leuker kunnen ze het nooit maken
BTW is gewoon logica, dit benadrukt alleen maar des te meer het feit dat je nog nooit een stap in een winkel hebt gezet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:50 schreef thloreg het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |