Ja dag! Scherpstellen met dslr gaat gewoon veel sneller.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:21 schreef Re het volgende:
och afdrukvertraging van de FZ18 is 0,005 seconden dus dat zal wel meevallen, maar goed vergeleken met een S70 zal alles wel een veretering zijn
Goed alternatief denk ik. Zitten altijd extreme lenzen op die panasonics!quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:38 schreef Adfundum het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat je meer hebt aan zoiets, geen slr maar een slr-like:
http://www.dpreview.com/r(...)anasonic_dmcfz50.asp
Kan een externe flitser op, komt goed uit de testen, 35-420 mm, goede beeldstabilisator, manual focusring, rond 400 ¤.
Van wat ik zo snel op GOT lees (ik heb het niet zo op centrale topicsquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:27 schreef elcastel het volgende:
De 400D heeft naast 2MP's meer dan de 350D ook dingen als Sensor Cleaning, wat een erg prettige feature schijnt te zijn. Voor de NJ's onder ons : de sensor trilt even bij het aanzetten, zodat stofjes eraf donderen. Verder is die 2 mP toch best lekker, want als je meer met fotografie gaat doen, ga je ook meer croppen (uitsnede's maken).
Over Nikon's weet ik niks.
De 350D is echt niet heel veel minder en met 8 Mp ben je al ver genoeg. Je zou een 2e handse 400D kunnen overwegen, als je per sé of liever nieuw wilt dan heb je met de 350D geen slechte koop hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:51 schreef NJ het volgende:
Van wat ik zo snel op GOT lees (ik heb het niet zo op centrale topics) zijn de meningen verdeeld over sensor cleaning.
Ik zit me nu te bedenken of die voordelen van de 400D de extra paar honderd euro die het me gaat kosten waard zijn.
ja hoi! er stond ook afdruksnelheid he...Op het instap nivo van NJ zal dat geen ene flikker uitmaken qua AF (vooral bij een kitlens als de 18-55), misschien zelfs wel beter om net die fractie vertraging te hebben omdat men nogal eens te snel wil afdrukken en dan alsnog outof focus isquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja dag! Scherpstellen met dslr gaat gewoon veel sneller.
Bij de gemiddelde compact wordt er standaard gebruik gemaakt van een lensbereik tussen de 18 en de 24 mm. 3 X zoom is dus 3 x dat bereik, het tele(zoom)bereik varieert dus van 54 mm tot 72 mm doorgaans.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:36 schreef kingmob het volgende:
voor 388 is dat echt een koopje. Meteen meenemen zou ik zeggen, sterker nog, ik dnek dat ik morgen even een kijkje ga nemen 8)
Volgens mij is het al gezegd, maar zo'n 18-55 lens is enigszins vergelijkbaar met de zoomlens van een compactcamera.
Begint het aardig op te lijken ja. Ik zag dit topic gisteren al langs komen, inclusief lijmverzoek van Xil. Dat het lijmen even kan duren, ala, maar het staat er nu nog, inclusief posts van de FA die de topics zou moeten lijmen. Omdat meneer het niet zo op centrale topics heeft.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom die koppigheid? Is het omdat je FA bent? Kunnen we allemaal een eigen topic maken met deze opzet?
Heel triest arrogant, maar bij sommigen verbaast het me helemaal niets.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Begint het aardig op te lijken ja. Ik zag dit topic gisteren al langs komen, inclusief lijmverzoek van Xil. Dat het lijmen even kan duren, ala, maar het staat er nu nog, inclusief posts van de FA die de topics zou moeten lijmen. Omdat meneer het niet zo op centrale topics heeft.![]()
Hoe triest arrogant kun je zijn?
Kulreden inderdaadquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Omdat meneer het niet zo op centrale topics heeft.![]()
nee, het is geen ramp. Op DPC gaat alles in decentrale topics. Daar komen antwoorden en daarna zakken de topics weg. Kan hier vast ook wel. Ik vind de manier waarop alleen nogal arrogant overkomen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:47 schreef Re het volgende:
het nieuwe beleid van de FAs is decentralisatie dus doe er je voordeel mee
en is het nou echt zo'n ramp?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:40 schreef blomst het volgende:
Deze nog niet dicht?
What else is new?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:52 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
nee, het is geen ramp. Op DPC gaat alles in decentrale topics. Daar komen antwoorden en daarna zakken de topics weg. Kan hier vast ook wel. Ik vind de manier waarop alleen nogal arrogant overkomen.
Le-zen VM, aap ! Er zijn meer verschillen, dat dat voor jou niet uitmaakt kan, maar ik vind 2 MP alweer een stuk(je) verbetering en iets om rekening mee te houden. Dat je het daar niet mee eens bent prima, maar lach het dan niet weg en onderbouw eens iets.quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:55 schreef veldmuis het volgende:
Tof, camera's aanraden omdat ze 2 megapixels meer hebben! Ik vind dit nu al een leuk topic, tvp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |