Mij ookquote:
Totdat je weet wat voor muzikaal kunstenaar hij is....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:19 schreef Morretje het volgende:
Hmm, vinnem nie zo om op te kwijlen eig![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Totdat je weet wat voor muzikaal kunstenaar hij is....
Hij is zoooo geweldig![]()
En op sommige pics istie idd net wat minder mooi
Muse lijkt niet op Radioheadquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:26 schreef Morretje het volgende:
* Morretje in winamp zoeken gaat naar muse-nummers...
edit: niets gevonden.. Komende week maar eens wat downloaden dan..
Oh enne, ik zeg net tegen Ravage dat het nummer 'New Born' van Muse lijkt op Radiohead.. (Ravage heeft Muse laten horen via You tube aan Morretje) Ravage was not amused..![]()
![]()
Nee, hij doet het nog nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:55 schreef Greys het volgende:
Ik vind Matthew nou niet echt om te kwijlen eigenlijk![]()
Maar goed dat smaken verschillen, anders hadden we allemaal dezelfde man
Senesta, kan me voorstellen dat je even razend was zeg!
Vooral dat met die auto, dan kan je bloed echt even gaan koken he. Zat je hardop 'Neeeee, niet NU!' te gillen in die auto? Dat kan ik me zo voorstellen namelijk. Doet ie het nu wel weer?
Je kunt het beste juist meteen doorstarten, omdat ie op dát moment het meeste stroom krijgt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
Bouwjaar? (Ben even bij Meneer Greys aan het informeren).
En het rondgaan van de startmotor doet ie dat net zo vlot als anders? Niet langzaam?
Dan is het in elk geval niet je accu dus.
Hij zegt dat je nog kunt proberen om je contact om te draaien, maar niet starten (dus 1 klikje zeg maar). Dat even 5 seconden en dan weer terug. En dan nog een keer alleen je contact aan 5 seconden en dan weer terug. En dan proberen te starten. Dan gloeit ie beter voor, zeg maar.
En als hij het dan nog niet doet is er waarschijnlijk een zekering uit gesprongen van de voorgloeiinstallatie. (Ik lul maar na wat me hier gezegd wordt hoor!). Heb je een lampje op je dashboard met een spiraaltje? Als dat uit gaat kan je starten. Maar dat wist je waarschijnlijk al
Als het een erg oude auto is, vooruit, dan geef ik je gelijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:16 schreef Greys het volgende:
IJsmeis, we gingen er even van uit dat de accu goed is.
Als je accu goed is, dan moet ie namelijk eerst voorgloeien en dan pas starten.
Hoi, trouwens!
Mijn man doet carpoolen, de ene week rijd hij er elke dag mee naar Beverwijk en weer terug en de andere week rijd iemand anders en heb ik hier de auto.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:22 schreef Greys het volgende:
Dan is het voor 99% je accu, sorry, hij ging dus langzaam rond
Is je accu een jaar of 4 oud? Want dan is het waarschijnlijk gewoon gebeurd er mee namelijk, dat is vrij normaal, voor een accu in een diesel die veel korte stukjes rijdt.
Hebben jullie een voltmeter? Die kan je op je accu houden bij de polen en als hij minder dan ongeveer 13V aangeeft dan is je dynamo slecht/kapot. Geeft ie meer dan 13V dan is het je accu
Dit kan je pas meten als de auto loopt, overigens. Dus dan zou je hem eerst even aan moeten duwen/slepen.
Wat lief greys, bedank je hem even namens mij?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Fijn dat hij een voltmeter heeft, daar kan je namelijk lekker snel mee weten of het je dynamo of accu is! Dus als de motor loopt --> 13Volt of méér dan is je dynamo nog goed en dan is het je accu hoogstwaarschijnlijk. En als het minder dan 13Volt is, is je dynamo dus NIET goed.
Succes!
Meneer Greys is autotechnisch ingenieur en die vindt het reuze leuk om mee te denken. Als je dichterbij had gewoond had hij waarschijnlijk morgen bij je komen knutselen. Oh nee, er komt al iemand om hier bij ons aan hun auto te knutselen
Wondroosquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:51 schreef Greys het volgende:
Bij deze gedaan![]()
Wat heeft je man aan zijn been?
Waaarom de windows op je laptop vernieuwen? En als je snel wil doe je een upgrade en geen schone installquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou meerdere redenen hoor, met een hoop kleine irritatie's zal ik jullie niet vervelen![]()
Het is eigenlijk een beetje een alles zit tegen dag zeg maar, elk kopje wat je wilt pakken valt en dat soort dingen![]()
- kinderen zitten dwars en zoeken steeds ruzie
- auto besluit vanmiddag niet starten (tijdens een flinke bui, drie minuten voor ik op school moet zijn om de kids te halen)
- Ik moet eigenlijk de windows op mijn laptop vernieuwen maar dat schoof ik steeds vakkundig voor me uit maar modden terwijl alles in slowmotion gaat werkt niet prettig zal er dus vanavond maar aan gaan denk ik
Maar dat was maar even hoor, het gaat wel weer nu, duurt meestal niet zo lang bij mij
Hallo Qweaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:13 schreef Qwea het volgende:
HOI LIEVE FOK USERTJES
Mjah maar mijn windows is best vervuild zeg maar, en hij klaagt steeds over ruimte en zoquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waaarom de windows op je laptop vernieuwen? En als je snel wil doe je een upgrade en geen schone install
Maar als dat de enige reden is waarom je je windows opnieuw gaat installen (ik neem aan dat je er geen oudere versie dan XP op hebt staan?) kun je dat gewoon allemaal handmatig oplossen alst goed is.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Mjah maar mijn windows is best vervuild zeg maar, en hij klaagt steeds over ruimte en zo
In ieder geval dan alvast een fijn weekend Morretjequote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:44 schreef Morretje het volgende:Morretje gaat off... Misschien tot morgen dames.
(* Morretje heeft geen verstand van auto's of computers..)
slaap zequote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:44 schreef Morretje het volgende:Morretje gaat off... Misschien tot morgen dames.
(* Morretje heeft geen verstand van auto's of computers..)
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:13 schreef Qwea het volgende:
HOI LIEVE FOK USERTJES
Klinkt mij super in de oren. Hoop dat iedereen die mee wil er zo over denkt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
Heb je lekker gehupst, Nok?![]()
Ik vind Artis ook helemaal prima, dan vraag ik of Meneer Greys me afzet en ga ik terug met de trein. Of ik spreek met jullie bij het station of en dan trammen we er heen! Moeten we wel een beetje vroeg gaan (en dat op zondag) zodat we lekker de tijd hebben om EN te dierentuinen EN bij Conleche te gaan leuten EN een hapje te eten enzo. Vooral 'enzo'.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
HOI QWEA!
![]()
Senesta, wat is wondroos?
http://www.huidarts.info/algemene_folders/folder/wondroos/quote:Wat is wondroos?
Wondroos (officiële naam: erysipelas) is een ernstige bacteriële infectieziekte van de lederhuid en het onderhuidse vetweefsel.
We zijn gisteravond naar de huisartsenpost geweest, hij had sinds gistermiddag echt klachten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:40 schreef Greys het volgende:
Jemig, dat klinkt echt alles behalve prettig zeg!
Hoe lang heeft hij het al? En is er al verbetering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |