Ja je kan gewoon op je zij liggenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh...
Vannacht lekker doorgeslapen.![]()
Kun je met die herriedingen in wel op je zij liggen? Waar haal je die dingen weg?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:00 schreef senesta het volgende:
Whaaaaaah![]()
Zooo nu gaat het wel weer![]()
Hoe is het hier?
Kun je echt slapen met oordopjes in?
Ik las even dat Ingetje in januari 79 examens heeft en was gepast onder de indrukquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:26 schreef Greys het volgende:
Marietje!![]()
Die in januari niet, want dan heeft Ingetje79 examens, dus dat wordt lastig.
We hadden nu 17 februari bedacht, als ik het wel heb. Kan je dan?
Ja, lijstjes zijn fijn en vooral als je er dingen van kunt afstrepenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:35 schreef Greys het volgende:Dat was wel erg veel geweest, 79 examens
Fijn dat jij ook kunt, heel leuk!
Vanavond maar weer even mijn *lijstjes-liefde* ten uitvoer brengen hier en weer even op een rijtje zetten wie er allemaal op de 17e februari willen en kunnen. En waar we nou heen gaan!
Senesta, ik ben zo nieuwsgierig naar je 'Whaaaaaaaaaaa'
laat me raden, je bent gestopt met rokenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:53 schreef Maes het volgende:
Dag 5, ik ben zo trots op mezelf! en Bob ook (dit om ontopic te blijven hi hi)
Ohquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:35 schreef Greys het volgende:Dat was wel erg veel geweest, 79 examens
Fijn dat jij ook kunt, heel leuk!
Vanavond maar weer even mijn *lijstjes-liefde* ten uitvoer brengen hier en weer even op een rijtje zetten wie er allemaal op de 17e februari willen en kunnen. En waar we nou heen gaan!
Senesta, ik ben zo nieuwsgierig naar je 'Whaaaaaaaaaaa'
Tot laters Marietjequote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:56 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ben weer weg, moet nog snel effe naar de apotheek voor die dicht is![]()
laterz, enzo
Ik ben blij dat ik zo nog weg gaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier vandaag ook zo'n dag die je niet al te vaak moet hebben...blij dat ik thuis ben
Ik moet zo ook alweer weg, had eigenlijk meer de intentie om met de beentjes omhoog te gaan bankhangen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik zo nog weg ga
Ik zie net dat ik toegang heb tot de Matthew Bellamy-hyves
Een waar plaatjes-paradijs
Doe mij ff een dweiltjequote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:17 schreef MissBliss het volgende:
Matthew Bellamy![]()
[ afbeelding ]
Van Muse.
Tot je dit zietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet zo ook alweer weg, had eigenlijk meer de intentie om met de beentjes omhoog te gaan bankhangen.
Maar borrelen is natuurlijk ook wel heul gezellie![]()
En cooool dat je ook bij de Matt-Hyves zit.
Leuke pics idd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |