Hehe die neemt het ervanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:47 schreef Greys het volgende:
Oh jee, mannen en eigenwijs zijn ja, ik ken het
Ik hoor hier net trouwens de hele tijd vrij harde muziek, ik dacht even dat de buren disco hielden. Maar Meneer Greys ligt in bad met een glas whisky, een sigaar () en hij heeft een hele stellage in de badkamer gemaakt ( wederom:
) waar herrie uit komt. Mannen...
Kijk... that's lifequote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:47 schreef Greys het volgende:
Oh jee, mannen en eigenwijs zijn ja, ik ken het
Ik hoor hier net trouwens de hele tijd vrij harde muziek, ik dacht even dat de buren disco hielden. Maar Meneer Greys ligt in bad met een glas whisky, een sigaar () en hij heeft een hele stellage in de badkamer gemaakt ( wederom:
) waar herrie uit komt. Mannen...
Is zo maar het is wel belangrijk dat hij zijn been een beetje rust geeftquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk... that's life![]()
@Senes: het is toch ook zwaar k*t als je de hele dag op je kont moet zitten met je poot omhoog. Ik zou ook flippen.
Ing moest eerst een uur in de auto naar de borrel en dus ook een uur weer terug.quote:
GOEDEMORRRRRGENquote:
quote:
Whaaaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:11 schreef Ingetje79 het volgende:
En speciaal voor de kater van MB![]()
Klik Hierrrr
![]()
![]()
Drukke nacht gehad? Of gewoon te lang in je bedje gelegen?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:48 schreef Morretje het volgende:
Haai! Ik ben nog moe... :s
Jaaa, ik ook!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker he?![]()
Ik wil de hele dvd..en WEL NU!
Ja!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaa, ik ook!
Wat leuk die camera zo in close-up
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja!
Tijdens het hele concert heb ik dus geen camera gezien, dus dat hebben ze goed weten te verbergen.
Er schijnt ook een helicopter luchtopnames te hebben gemaakt. Ook niets van gezien.
Mss sta ik er nog wel op!
Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:36 schreef nokwanda het volgende:Krijg net het aanbod om dit werk fulltime te gaan doen. Maar dan een deel voor waar ik nu werk (3 dagen) en een deel (2 dagen) voor een stichting waar we zo intensief mee samenwerken dat ik het werk waarvoor ik uitbetaald ga worden nu ook doe. Dwz dat ik dan ook betaald ga worden voor het aantal dagen dat ik werk
![]()
En ik deed het echt al puur uit liefde.
my life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |