Dat is de prijs van een koevoet om het van een andere auto te slopen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:29 schreef Mutant01 het volgende:
Zo, nieuwe buitenspiegel, weer 46 euro armer.. Eens kijken hoe lang ie er op blijft zitten.
Je deed toch alleen aan zedenmisdrijven?quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:38 schreef Autodidact het volgende:
Yup. Ik ben recidiverende wetsovertreder.
Een recidiverende tegellikkende wetsovertreder.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:38 schreef Autodidact het volgende:
Yup. Ik ben recidiverende wetsovertreder.
Volgens mij heb ik nergens "alleen" gezegd. Nee, ik ben van alle markten thuis.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Je deed toch alleen aan zedenmisdrijven?
Ja, 't is nu al spotgoedkoop.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:19 schreef Monidique het volgende:
Via internet had ik het wat goedkoper kunnen krijgen. Ach wat...
Schuld van wat?quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:50 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
En over 35 jaar geven we mooi weer links de schuld
Ze eten veel vis,quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:09 schreef Mutant01 het volgende:
Apart, Japanners leven veel langer....terwijl die volgens mij een enorm stressvol leven hebben.
Dat soort dingen hoef ik echt niet te weten Monidique.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:09 schreef Monidique het volgende:
En zal ik eens wat schokkends zeggen? Eigenlijk kan ik Leon de Winter wel waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |