quote:Bong-Ra is de artiestennaam van de uit Utrecht afkomstige breakcore-dj Jason Kohnen.
Sinds 1997 is hij onder deze naam actief in de breakcorescene. Daarvoor speelde hij basgitaar en zong in "Bluuurgh...", en speelde drums en later basgitaar in de stoner/metalband Celestial Season.
Zijn stijl is redelijk uniek en wordt ook wel yardcore of raggacore genoemd.
Vaak worden jungle, ragga, drum and bass en breakcore met elkaar gecombineerd.
Er zijn ook invloeden uit de rave, metal en jazz te horen.
Ik heb Electric Warrior op staan op het moment; ik had net zo goed Mambo Sun kunnen posten ofzo. Zo'n album:quote:
Idd mooi!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vind 'm zo mooi dat ik 'm maar meteen op m'n myspace heb gezet.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:48 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik heb Electric Warrior op staan op het moment; ik had net zo goed Mambo Sun kunnen posten ofzo. Zo'n album:
Ik maak d'r plaat van de week van.quote:
quote:Amon Tobin is een Braziliaanse dj en producer, bekend van zijn sample-georiënteerde, filmsoundtrack-achtige muziek waarbij ritmes en basslijnen belangrijke ingrediënten vormen.
Biografie
Amon Adonai Santos de Araujo Tobin is geboren op 7 februari 1972 in Rio de Janeiro, Brazilië. Hij verhuisde op jonge leeftijd naar Engeland waar hij zich al snel interesseerde voor hiphop, blues en jazz. Hij bracht vier EP's en het album Adventures in Foam uit onder de naam Cujo, een naam die hij leende van een boek van Stephen King. In 1996 werd hij ontdekt door Ninja Tune, waar hij sindsdien al zes albums onder eigen naam uitbracht. Momenteel woont hij in Montréal, Canada.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Amon_Tobin
quote:I need a shot
I need a shot of ambition
I need a hit
I need a hit of nutrition
I need a fix
I need to fix my ignition
If you want to whip me into shape
I need a plan or a mission
Cause I'm gunna ride fast, going nowhere
And I left my brain in the past
I'm gunna ride fast
To where I don't care
Faa Faa Faa FA FA FA FA Faa
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:40 schreef plunk het volgende:
Einstürzende Neubauten - Nagorny Karabach
. Blixa
.
Goed nummerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik maak d'r plaat van de week van.
ANYBODY SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABY
Zzis one? http://www.youtube.com/watch?v=iqoVu_DrD9Equote:Op maandag 3 maart 2008 19:17 schreef dwerg het volgende:
Chic - I want your love.
Maar dan de 12" versie van bijna 7 minuten (6.54).
Bohse Onkelz!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Böhse Onkelz - Der Himmel Kann Warten
Hoe orgineel...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:12 schreef roffelpantoffel het volgende:
We worden kampioen - Feyenoord selectie 1993
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |