Ik vraag me meer af of het mogelijk is om platte lichamen te maken. Dat is iets wat wel veel voorkomt (en handig is) en wat ik nog niet heb gezien.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:25 schreef Gamer_V het volgende:
Hmm. Is er een manier om je wezens onsymmetrish te maken? Niet dat je in het echte leven zoveel onsymmetrische wezens tegenkomt, maar toch.
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:45 schreef Maisnon het volgende:
Deze is supervet geworden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die sla animatiequote:Op zondag 15 juni 2008 21:45 schreef Maisnon het volgende:
Deze is supervet geworden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 juni 2008 17:36 schreef RickoKun het volgende:
die foto is zo slecht gemaakt dat ik niet zou weten wat zijn wapen is
Juhquote:Op maandag 16 juni 2008 00:03 schreef ethiraseth het volgende:
Enig, net gemailed door de ea-store dat de volledige versie pas de 22e komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
quote:Op maandag 16 juni 2008 09:18 schreef EvilMarc het volgende:
Ik heb een Easter Egg gevonden !
in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omg, ik heb het gezien. Dat is best wel gaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Dit kwam net binnen:quote:Op maandag 16 juni 2008 11:04 schreef Sickert het volgende:
Beste Kevin
Bedankt voor je bestelling bij Electronic Arts BV. De releasedatum van het product dat je vooraf hebt besteld, is gewijzigd. De nieuwe releasedatum van het hieronder vermelde product is 22 juni 2008
Ze zijn nogal aan het rommelen bij EA.quote:Bedankt voor je bestelling bij Electronic Arts BV. De releasedatum van het product dat je vooraf hebt besteld, is gewijzigd. De nieuwe releasedatum van het hieronder vermelde product is 17 juni 2008
Bestelnummer: 4360850715 Product-id: 96890600 Productnaam: SPORE™ Creature Creator
Ik zou vereerd zijn als die van mij worden uitgekozenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:11 schreef EvilMarc het volgende:
Ligt dat aan mij of ben ik de enige die denkt dat de volgende generatie pokemon verdacht veel op deze beesten lijken
Dan kan ik niets postenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:19 schreef ethiraseth het volgende:
Je hoeft echt niet elke creatie met een penis eraan hier te posten hoor.
zuchtquote:Op maandag 16 juni 2008 16:26 schreef EvilMarc het volgende:
4chan ftw
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |