Hij staat als het goed is nog wel in je My Creatures map.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:43 schreef Necrodeath het volgende:
Mijn beholder is wegkrijg hem ook niet meer terug om de een of andere reden.
Mwa...uitgekomen zou ik niet zeggenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:04 schreef ethiraseth het volgende:
Mja, de servers worden nogal gebombardeerd met beesten heb ik het idee. En er lijken nog wat bugs in de creature editor zitten. Maarja, het is gratis en drie dagen eerder uitgekomen dan de bedoeling was, dus ach.
Hou je muis over een deel van de ruggegraat en gebruik de scrollwheel van de muis.quote:
Bedankt voor de tip, wist ik nog niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:38 schreef kipknots het volgende:
Je kan ledematen ook langer maken als je wil. Maak een arm of been, verwijder de hand/voet en pak een tweede ledemaat. Druk op control en hij maakt het nieuwe ledemaat vast aan het oude. Je kan ook een deel van een ledemaat verwijderen door op control te klikken en dan op dat deel. Geeft wel wat leuke opties. Bij dit wezen is bijvoorbeeld de staart eigenlijk een lange arm:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hierdoor worden ze ook beter geanimeerd [14.gif]
quote:Op zondag 15 juni 2008 11:44 schreef ethiraseth het volgende:
Inloggen is uitgeschakeld tot de demo echt uitkomt. Zal ergens maandag of dinsdag zijn.
Ik ga 'm ook halen. Zal 'm dan maar ff pre-orderen.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:32 schreef Sickert het volgende:
die gorilla
iemand al het volledige pack gekocht bij EA? komt dinsdag
ik heb m al gepre'd
$10 dacht ik.quote:
Iedereen hier denk ik. 2 daagjes wachten dan maarquote:Op zondag 15 juni 2008 12:42 schreef Sickert het volgende:
Ik kan niet meer inloggen
spel zegt dat mn code niet meer bruikbaar is oid...
heb al opnieuw een wachtwoord aangevraagd maar werkt niet
nog meer mensen hier last van
6euro99.quote:
verkochtquote:Op zondag 15 juni 2008 12:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
6euro99.
@inlogproblemen. Ik denk dat ze alle servers gereset hebben ofzo. Je kan straks alles opnieuw delen, gok ik.
Zijn er nog mensen die een 486 gebruiken?quote:Op zondag 15 juni 2008 12:58 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb het dus geprobeerd te installeren maar m'n grafische kaart is niet tof genoeg.
Ach ja, dan maar niet. Ik speel sowieso al nooit PC-games, maar dit leek me dan weer wel geinig.
Zo oud ook weer nietquote:Op zondag 15 juni 2008 13:03 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die een 486 gebruiken?
Niet alleen kost het maar 6,99quote:Op zondag 15 juni 2008 12:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
6euro99.
Mijn Documenten > Mijn Spore-creaties > Wezens.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:43 schreef Maisnon het volgende:
Hoe maak je er zo'n soort plaatje van?
Ik heb inmiddels ook een barbapapa
Geen idee eerlijk gezegd...heb nog nooit iets online gekocht behalve via steam, met steam kun je het altijd weer downloaden als je het eenmaal gekocht hebt. Is account gebonden.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:49 schreef DeHovenier het volgende:
Ja maar als ik Spore koop via de Eastore, dan kan je toch niet later Spore deinstalleren en dan weer opnieuw installeren, want je hebt dan geen dvd/cd
Dus als je pc crasht moet je t spel weer opnieuw kopen
En ik heb Harry als avatar
Cool gemaaktquote:
Tofquote:Op zondag 15 juni 2008 16:13 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hij loopt door op z'n staart te stuiteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |