Tuurlijk kan ze dat, met haar wortelchakra, maar ik zou willen dat ze het ook vóelt. Die omgang van Amanda met haar is opgelegd, de blijdschap over het bezoek van Selene is echt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:12 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen dat Lieke dat kan waarnemen met haar derde oog:P
http://fokjoe.multiforum.nl/quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:07 schreef avonne het volgende:
fok kut
selene terug
doe mij gauw de link van fokjoemultiforum, anders ga ik nog wat nuttigs doen ook nog vanavond
Kom me even langs halen, ga ik mee. Zal een mooi gezicht zijn, in je renaultje van 1992....ik hou ervanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze willen stap ik nu in m'n Renaultje van 1992 waarvan net de uitlaat is gemaakt. Dus ik ben er klaar voor. Helaas willen ze blijkbaar alleen van dat jonge grut die nog niets beleefd en zo goed als geen interressante gesprekstof hebben.
Moi. Ze kwam binnen en zei: Ik kom alleen mijn spullen ophalen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:13 schreef noekje het volgende:
Hey! Wie zei er nou dat ze weer weg zou gaan?
Vandaar dat ik ook net typTe dat ik haar vanaf nu aan negeer!!!!!! (en als men terug typt krijgt men reactie Ruud)quote:
en ik geloofde het en heb het pas net door dat ze blijft!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moi. Ze kwam binnen en zei: Ik kom alleen mijn spullen ophalen.
Don't shoot the messenger.
Lijkt wel of ze toen in DGK honger heeft geleden en in een week heeft bij gekaand wat Natasia in een dag bij Dr Laban kado heeft gekregen :-)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:05 schreef Leandra het volgende:
Jeetje wat heeft Selène een bolle kop gekregen....
[ afbeelding ]
Owkeeee, ik val nu stil.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:15 schreef noekje het volgende:
Volgens mij hoeft niemand hier antwoord te geven als ze dat niet willen en ik verzoek iedereen dan ook om het gezellig over Selene te hebben en over haar doldwaze avonturen!
Sorry Dark, ik gaf een antwoord op een ander user, ik begrijp even niet wat je bedoeld.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Denk je dat Huub een boete gehad zou hebben, als hij de instigator geweest was van het douche incident?
Ik ben online dus doe maar pamme'tjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb de hulp nan IWN nodig, ben mijn wachtwoord kwijt, en kan er niet meer op!!!
dat bord voor d'r kop staat d'r prima...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:10 schreef Disana het volgende:
Ik hoop dat Lieke het verschil voelt in hoe enthousiast Amanda bij Selene is en bij haarzelf.
Mooi zo!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:18 schreef schatje het volgende:
Dus Lieke is zuur vanwege Selene's komst? Dat is alleen maar mooi.
Ik zou het ook niet erg vinden als Amanda samen met Selene het Lieke moeilijk gaat maken d.m.v pesterijen.
Sorry, wist niet dat ik een moeilijke vraag stelde.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:18 schreef coldstar het volgende:
[..]
Sorry Dark, ik gaf een antwoord op een ander user, ik begrijp even niet wat je bedoeld.
Ben ik gemeen als ik zeg dat ik hoop dat Selene blijft en Lieke het daardoor weer moeilijker gaat krijgen. Die triomf van haar de hele tijd richting Huub mag wel een tandje minder onderhand.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:21 schreef akveor het volgende:
[..]
dat bord voor d'r kop staat d'r prima...
[ afbeelding ]
Als iemand me nu eens wilde vertellen waarom Selene werd bedreigd door die straatdanseres!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:15 schreef noekje het volgende:
het gezellig over Selene te hebben en over haar doldwaze avonturen!
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:21 schreef akveor het volgende:
[..]
dat bord voor d'r kop staat d'r prima...
[ afbeelding ]
Ik moet bekennen dat ik het zou toejuichenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:18 schreef schatje het volgende:
Ik zou het ook niet erg vinden als Amanda samen met Selene het Lieke moeilijk gaat maken d.m.v pesterijen.
Het doel is denk ik een 2 - 2 - 2 situatie te creeeren...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:18 schreef schatje het volgende:
Dus Lieke is zuur vanwege Selene's komst? Dat is alleen maar mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |