Je bent gewoon jaloers dat Huub Nena ook erg leuk vind....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom niet meer op Huubke, als ik hem in het echte leven tegen kom sla ik hem tot PULP. Kutkwalletje
Volgens mij voor persoonlijk bezit...............quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:48 schreef avonne het volgende:
waarvoor heeft Huub de boete gekregen?
Persoonlijk bezit of voor geweldpleging?
Ja, ze is leuk!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik vind dat zo mooi als mensen dat doen, kunnen,
de kat uit de boom kijken, rustig bekijken zonder afgunstige blikken.
Volgens mij werd alleen vermeld dat ie zich ernstig had misdragen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:48 schreef avonne het volgende:
waarvoor heeft Huub de boete gekregen?
Persoonlijk bezit of voor geweldpleging?
Mij niet meer roevka. Hoe denigrerend hij tekeer gaat tegenover een medemens, al is het een gestoorde zweefteef, schiet mij in het verkeerde keelsgat. Hij deugt niet. Huubke weg, kooi dicht.... So be it. Huub is een naar ventje, in mijn ogen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar... toen we nog wel eens een polletje maakten tijdens de PP zul je zien dat ik de eerste 3 maanden in de PP voor Lieke was.
Ik ben meer Huub sympatisant maar neem hem ook veel dingen kwalijk. Ook is Huub een van de mensen die al niet meer in de villa hoort te zitten als het spel via de Nena regels werd gespeeld. Maar hij vermaakt mij meestal prima... die etterbak...![]()
Sorry Coldstar, niemand leest ditquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:40 schreef coldstar het volgende:
Celene vraagt aan Huub wat er gebeurd is. Huub verteld het verhaal, wel is waar weer niet het ware verhaal, maar goed. Hij verteld over alles en de beveiliging. Weer hoor ik hem niet vertellen dat Brain hem na getrapt heb. Hij zegt wel dat Brain iets gezegt heeft en dat Huub boos was en de vaas kapot gegooid heb.
Jaap is voor Huub en Lieke net hoe het hem het best uitkomt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:52 schreef maril het volgende:
Hoe zit het tussen Huub en Jaap?
Ik dacht Luc tilburg noord.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik vind dat zo mooi als mensen dat doen, kunnen,
de kat uit de boom kijken, rustig bekijken zonder afgunstige blikken.
Selene, Luc en Claire komen alle drie uit de wijk De Reeshof in Tilburg.
Bij mij zit ie ook erg vaak op het randje hoor en dat post ik meestal ook wel. Maar zijn sociale kant en zijn manier van gesprekken voeren maken hem eigelijk voor mij de enige die ik kan volgen op de streams.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mij niet meer roevka. Hoe denigrerend hij tekeer gaat tegenover een medemens, al is het een gestoorde zweefteef, schiet mij in het verkeerde keelsgat. Hij deugt niet. Huubke weg, kooi dicht.... So be it. Huub is een naar ventje, in mijn ogen.
Prima.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:52 schreef maril het volgende:
Hoe zit het tussen Huub en Jaap?
Het was de bedoeling dat mensen daarop zouden reageren.quote:
Helemaal eensch!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Bij mij zit ie ook erg vaak op het randje hoor en dat post ik meestal ook wel. Maar zijn sociale kant en zijn manier van gesprekken voeren maken hem eigelijk voor mij de enige die ik kan volgen op de streams.
Een kirrende Amanda
Een op de borst kloppende Brian
Een camerapositie zoekende jaap
Een roddelende en zeurende Lieke
Een Claire die er nog te kort in zit.. (Al vind ik haar leuk in gesprekjes, vooral met Huub natuurlijk).
Maar ik begrijp prima dat mensen uitgekeken zijn op Huub. Al moeten ze niet vergeten dat er geeneen echt eerlijk en straight is. Dus dan maar iemand van wie het soms van z'n kop afstraalt en daar moet ik soms dan ook wel weer om lachen.
Maar ik heb zeker wel respect voor je mening hoor!! Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik besef dat ik mij met uitspraken over Huub hier niet zo populair maak, maar gelukkig zit ik hier op Fok!
Ik heb respect voor andermans mening en ik hoop dat jullie die dan ook voor die van mij hebben.![]()
Ga even horizontaal, morgen weer heel vroeg dagHeintje Davids meld zich af (Chufi
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |