Omdat Huub een grote bek tegen Lieke had en in haar personal space zat te rommelen, daarbij ook nog eens aan hare Hoogheid d'r persoonlijke bezittingen had gezeten.. is Huub door een beveiliger van het bordes afgeslagen... Toen hij achter zat was Huub een streamer en hoorde hij haar allemaal onwaarheden verkondingen... daarop spoedde meneer zich de villa in om het een en ander te verduidelijken...Het kan ook zijn dat de beveiliger Huub toen van het bordes heeft afgemept. Huub heeft een tonnetje te pakken een een knie die auw doet. Owww en Huub had een consumptie te veel gedronken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:27 schreef ub40_bboy het volgende:
sorry dat ik het vraag hoor maar wat is er zaterdag precies gebeurt? was het hele wkend weg.
Kijk dan asjeblieft op YouTube kan je het ook in herhaling zien, en de beelden zijn niet mooi, en ik vind het heel dicht tegen mishandeling aanzitten. Nogmaals ik ga niet meer inhoudelijk reageren, maar kijk PLEASE de beelden, kijken of je daarna nog deze mening bent toebedeeld. (en wat de bewoners omschreven was ook te erg)..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
Oke, nou snap ik wat je bedoeld. De vraag of Brain wel of geen boete gehad moet hebben, beantwoord ik met, dat weet ik niet. Ik kan ondanks dat ik geen bril nodig heb, tot nog toe nog steeds niet echt achter halen wat er precies gebeurd is toen. Ik denk nog steeds dat hij Amanda heeft af willen laten koelen en dat dit anders uitpakte als dat de bedoeling was. Dat als eerste, ten tweede blijf ik van mening dat als er echt die dingen gebeurd zijn die hier allemaal naar voren komen, die mensen verantwoordelijk zijn die dit accepteren. Mishandeling van een vrouw is verboden, zelfs strafbaar. Het gaat er bij mij niet in dat dit zomaar getolereerd wordt. Ik denk dus nog steeds, dat RTL echt wel ingegrepen had als het echte vouwenmishandeling geweest was.
Ik denk dat Lieke nu in het hokje zit om haar beklag te doen, wat een pech voor ons politiek correcte meisje dat Zeur terug is en het nu kan vinden met Huub. (gescript of niet, me like it)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:35 schreef Disana het volgende:
Kan me niets schelen dat het Selene is. Huub is meteen een stuk opgewekter en heeft weer iemand om mee te praten, en Lieke zingt nu al een toontje lager.
Volgens mij zit ze in de hoek van de bank een blaadje te lezen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke nu in het hokje zit om haar beklag te doen, wat een pech voor ons politiek correcte meisje dat Zeur terug is en het nu kan vinden met Huub. (gescript of niet, me like it)
Voor iemand met een vaak stellige mening, weet je niet veel..........in mijn ogen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
Oke, nou snap ik wat je bedoeld. De vraag of Brain wel of geen boete gehad moet hebben, beantwoord ik met, dat weet ik niet. Ik kan ondanks dat ik geen bril nodig heb, tot nog toe nog steeds niet echt achter halen wat er precies gebeurd is toen. Ik denk nog steeds dat hij Amanda heeft af willen laten koelen en dat dit anders uitpakte als dat de bedoeling was. Dat als eerste, ten tweede blijf ik van mening dat als er echt die dingen gebeurd zijn die hier allemaal naar voren komen, die mensen verantwoordelijk zijn die dit accepteren. Mishandeling van een vrouw is verboden, zelfs strafbaar. Het gaat er bij mij niet in dat dit zomaar getolereerd wordt. Ik denk dus nog steeds, dat RTL echt wel ingegrepen had als het echte vouwenmishandeling geweest was.
Waarom niet meer op Huubke, als ik hem in het echte leven tegen kom sla ik hem tot PULPquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:41 schreef Rotterdammert het volgende:
Waarom zoveel kritiek op Lieke en niet Amanda?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Voor iemand met een vaak stellige mening, weet je niet veel..........in mijn ogen.
Zeker nooit het youtube filmpje gezien?
Veel plezier met je roze bril
Stoer..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom niet meer op Huubke, als ik hem in het echte leven tegen kom sla ik hem tot PULP. Kutkwalletje
Dat is niet helemaal waar... toen we nog wel eens een polletje maakten tijdens de PP zul je zien dat ik de eerste 3 maanden in de PP voor Lieke was.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 heb jij het anti-lieke gevoel geventileerd. Ik ga daar nu in meeMaar mijn anti-gevoel tegen de rest neemt ook heftige vormen aan.
Stoer!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom niet meer op Huubke, als ik hem in het echte leven tegen kom sla ik hem tot PULP. Kutkwalletje
Yep, hier ben ik het ook echt mee eens.. via Nena regels, was Huub weg, Brian weg, Natasia weg en Amanda weg..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar... toen we nog wel eens een polletje maakten tijdens de PP zul je zien dat ik de eerste 3 maanden in de PP voor Lieke was.
Ik ben meer Huub sympatisant maar neem hem ook veel dingen kwalijk. Ook is Huub een van de mensen die al niet meer in de villa hoort te zitten als het spel via de Nena regels werd gespeeld. Maar hij vermaakt mij meestal prima... die etterbak...![]()
Ik geloof je niet. Een gezellige babbel met Huub en je bent om.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zeuren hier alleen als Lieke over Huub praat hoor, andersom maakt niet uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:43 schreef coldstar het volgende:
Huub, zit met celene weer over Lieke te lullen, die Huub hij blijft er mee in zijn maag zitten.
Ik vind dat zo mooi als mensen dat doen, kunnen,quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
Claire luistert en slaat op.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |