hm. Parardiso is voor mij 10 minuten fietsen, roosje is 1,5 uur treinenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
http://www.doornroosje.nl/ProgrammaDetail.aspx?eventid=89741&id=5605
Robert Meijerink (programmeur van Roosje) is echt de shit! De lineup van Doornroosje in de komende maanden kan zich uitermate goed meten met die van de Melkweg of Paradiso momenteel, echt tof. En Roosje is voor mij 10 minuten fietsen, niet anderhalf uur treinen.
Zie opquote:Op maandag 21 januari 2008 01:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Bestaat Indie nog? Dacht dat alle bands op major labels zaten.
Goh, bestaat Franz Ferdinand nogquote:Op maandag 21 januari 2008 13:19 schreef AMDB het volgende:
Nieuws over de nieuwe Franz Ferdinand plaat:
http://alternative.blog.n(...)-wordt-lekker-smerig
Ik ben heel erg benieuwd naar wat het gaat worden
Is het via Ticketmaster gegaan? Die zijn altijd erg relaxed met het toesturen van nieuwe kaartjes enzo. Je krijgt dan gewoon hetzelfde nummer en als ie dan gescand wordt kan je het daarna sowieso niet meer gebruiken. Dus doorverkopen wordt op die manier voorkomenquote:Op maandag 21 januari 2008 13:51 schreef -skippybal- het volgende:
Ok, ik het iets heel doms gedaan![]()
Ik wou dus net even m'n kaartjes voor Voicst in Roosje uitdraaien, maar nu heeft m'n Hete Meel het complete bericht verwijderd.
Zónder print dus
Kan ik die nog opnieuw opvragen of moet ik maar in foetushouding gaan huilen in een hoekje?
Nee, via de online-verkoopservice van Doornroosje zelfquote:Op maandag 21 januari 2008 13:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is het via Ticketmaster gegaan? Die zijn altijd erg relaxed met het toesturen van nieuwe kaartjes enzo. Je krijgt dan gewoon hetzelfde nummer en als ie dan gescand wordt kan je het daarna sowieso niet meer gebruiken. Dus doorverkopen wordt op die manier voorkomenBel ze even en leg je probleem uit, dan komt het waarschijnlijk wel goed
Dat je uberhaupt nog hotmail hebtquote:Op maandag 21 januari 2008 13:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, via de online-verkoopservice van Doornroosje zelfIk ga maar even het betalingsafschrift opzoeken en ze dan maar 's bellen.
Kut hotmail
Maar dat adres heb ik al een dikke 10 jaar. Die wil ik niet kwijtquote:Op maandag 21 januari 2008 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt nog hotmail hebt![]()
Gmail
Hadden we het laatst niet over echte kaartjes vs zelf uitprinten?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:51 schreef -skippybal- het volgende:
Ok, ik het iets heel doms gedaan![]()
Ik wou dus net even m'n kaartjes voor Voicst in Roosje uitdraaien, maar nu heeft m'n Hete Meel het complete bericht verwijderd.
Zónder print dus
Kan ik die nog opnieuw opvragen of moet ik maar in foetushouding gaan huilen in een hoekje?
Nope. Snap er ook geen fuck van.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Maar staat het mailtje niet gewoon in je trash?
Gewoon hetzelfde adres @gmail nemenquote:Op maandag 21 januari 2008 14:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar dat adres heb ik al een dikke 10 jaar. Die wil ik niet kwijtUit de goede oude tijd dat je 2 mb ruimte had ofzo
En ik kan de afrekening dus niet vinden in m'n chaotische non-administratie
Ik heb beiden, doe alles via gmail eigenlijk, behalve MSN-enquote:Op maandag 21 januari 2008 14:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde adres @gmail nemenDaar heb je inmiddels 6 gig opslagruimte
Ik heb ook jarenlang bij hotmail gezeten maar gebruik nu alweer jarenlang gmail en ik vind het een stuk fijner
Ook nog in een grijs verleden yahoo gebruikt maar dat zuigt echt hard
Leven die nogquote:Op maandag 21 januari 2008 15:35 schreef -skippybal- het volgende:
Is iemand wel eens naar Fields of Rock geweest? Las net dat de Sex Pistols daar komen, en dat is natuurlijk wel heel gaaf!
Dusss... Ervaringen?
Jaaaquote:
Tadaaaa!quote:Op maandag 21 januari 2008 13:55 schreef -skippybal- het volgende:
Portishead gaat weer touren![]()
Ennnnn, in April komt er een nieuw album. Eerste album na bijna 11 jaar
Trip-Hop revival![]()
Dit is ook een code die je weer moet ruilen bij de kassa (met je ID)quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:14 schreef lienelien het volgende:
ja maar skippy, jij hebt het toch over e-tickets? De laatste keer dat ik bij Doornrosje kaartjes bestelde (lang geleden..) kreeg ik een code die ik bij de kassa op de avond van het concert door moest geven, en toen kreeg ik daar de kaartjes. Da's wel wat anders dan e-tickets. Dat je die code nog een keer kan krijgen, ok, maar zoals Skippy het beschreef bedoelde hij wat anders, dacht ik..
Athletequote:Op woensdag 23 januari 2008 00:30 schreef Lieke_K het volgende:
Verslavend indiepop nummer: Vampire Weekend - Oxford Comma! Hele album is trouwens vet, check luisterpaal.
Oeh en twijfeldetwijfel: 8 februari naar Athlete hier of niet?25,- is vrij veel geld voor mij op het moment..!
![]()
Ja ik begreep je verhaal wel allemaal, maar hierdoor:quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dit is ook een code die je weer moet ruilen bij de kassa (met je ID)Maar zonder code lukt dat niet natuurlijk en tja, die was dus magisch verdwenen in m'n mailbox.
Toen ging ik dus maar bellen naar Roosje en hebben ze die code weer gestuurd, ging ik juichen en hoorde ik later van Grobbel dat je dat dus ook gewoon zelf kan regelen op de siteNooit te oud om te leren zeggen we dan maar...
leek het erop alsof je e-tickets had, en dus niet zo'n codequote:k wou dus net even m'n kaartjes voor Voicst in Roosje uitdraaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |