hm. Parardiso is voor mij 10 minuten fietsen, roosje is 1,5 uur treinenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
http://www.doornroosje.nl/ProgrammaDetail.aspx?eventid=89741&id=5605
Robert Meijerink (programmeur van Roosje) is echt de shit! De lineup van Doornroosje in de komende maanden kan zich uitermate goed meten met die van de Melkweg of Paradiso momenteel, echt tof. En Roosje is voor mij 10 minuten fietsen, niet anderhalf uur treinen.
Zie opquote:Op maandag 21 januari 2008 01:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Bestaat Indie nog? Dacht dat alle bands op major labels zaten.
Goh, bestaat Franz Ferdinand nogquote:Op maandag 21 januari 2008 13:19 schreef AMDB het volgende:
Nieuws over de nieuwe Franz Ferdinand plaat:
http://alternative.blog.n(...)-wordt-lekker-smerig
Ik ben heel erg benieuwd naar wat het gaat worden
Is het via Ticketmaster gegaan? Die zijn altijd erg relaxed met het toesturen van nieuwe kaartjes enzo. Je krijgt dan gewoon hetzelfde nummer en als ie dan gescand wordt kan je het daarna sowieso niet meer gebruiken. Dus doorverkopen wordt op die manier voorkomenquote:Op maandag 21 januari 2008 13:51 schreef -skippybal- het volgende:
Ok, ik het iets heel doms gedaan![]()
Ik wou dus net even m'n kaartjes voor Voicst in Roosje uitdraaien, maar nu heeft m'n Hete Meel het complete bericht verwijderd.
Zónder print dus
Kan ik die nog opnieuw opvragen of moet ik maar in foetushouding gaan huilen in een hoekje?
Nee, via de online-verkoopservice van Doornroosje zelfquote:Op maandag 21 januari 2008 13:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is het via Ticketmaster gegaan? Die zijn altijd erg relaxed met het toesturen van nieuwe kaartjes enzo. Je krijgt dan gewoon hetzelfde nummer en als ie dan gescand wordt kan je het daarna sowieso niet meer gebruiken. Dus doorverkopen wordt op die manier voorkomenBel ze even en leg je probleem uit, dan komt het waarschijnlijk wel goed
Dat je uberhaupt nog hotmail hebtquote:Op maandag 21 januari 2008 13:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, via de online-verkoopservice van Doornroosje zelfIk ga maar even het betalingsafschrift opzoeken en ze dan maar 's bellen.
Kut hotmail
Maar dat adres heb ik al een dikke 10 jaar. Die wil ik niet kwijtquote:Op maandag 21 januari 2008 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt nog hotmail hebt![]()
Gmail
Hadden we het laatst niet over echte kaartjes vs zelf uitprinten?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:51 schreef -skippybal- het volgende:
Ok, ik het iets heel doms gedaan![]()
Ik wou dus net even m'n kaartjes voor Voicst in Roosje uitdraaien, maar nu heeft m'n Hete Meel het complete bericht verwijderd.
Zónder print dus
Kan ik die nog opnieuw opvragen of moet ik maar in foetushouding gaan huilen in een hoekje?
Nope. Snap er ook geen fuck van.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Maar staat het mailtje niet gewoon in je trash?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |