quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
Het Chinees Nieuwjaar in Den Haag icm een Den Haag by night-meet was vorig jaar erg gezellig. Bij deze dan ook in de herhaling.
EEn 5D??quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:47 schreef freud het volgende:
Ik ga even kijken of ik het nog ga redden zaterdag. Heb die avond/nacht ook een hele nacht fotograferen, en die zondag ook weer 's middags een shoot. Ga zaterdag waarschijnlijk even de 5D halen, dus weet niet wat verder mijn planning is...
En een heel stuk minder last van ruis, grotere en helderdere zoeker, etc.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:52 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
EEn 5D??
Wrom lees overal dat eigenlijk de 40d beter is.
Het enige voordeel van de 5 is dat ie full frame is.
Gewoon de tramhalte zelfde tijdquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:30 schreef didotcicero het volgende:
Ehm... hoe laat waar voor de mensen die niet naar Delft rijden met de auto? 11 uur Atrium?
mannelijk? vrouwelijk? aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:09 schreef HMaster-II het volgende:
HM2 sleept nog een extra fotograaf het topic inook voor de volledige dag/avond/thingy
Mannelijk en de rest is aan jouquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
mannelijk? vrouwelijk? aantrekkelijk?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mannelijk en de rest is aan jou![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:00 schreef didotcicero het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk: zullen we elkaar om 11 uur dan bij het Atrium ontmoeten?
Atrium-Spui is minder dan een half uur lopen.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
11:30 bij de tramhalte op het spui. Vandaaruit lopen we verder de binnenstad in.
Ik ben er de gehele dag bij.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:37 schreef Ynske het volgende:
Jaaa daar is ze weer
Hoeveel mensen gaan nu nog wat eten? En daarna de stad in?
en en en en... vraag me niet waarom maar op de een of andere manier komt de info niet echt bij me naar binnen.
Enfin ik zorg iig dat ik op tijd bij P ben, de rest zie ik dan wel weer
Hoe laat verzamelen we nu allemaal?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:15 schreef Yoni het volgende:
- Er blijkt, volgens een andere website (http://www.chineesnieuwjaar.org/), toch ook het e.e.a in het Atrium te zijn, wat om 11.30 begint. Lees: makkelijker fotograferen dan op straat. Denk dat 11.00 verzamelen geen slecht plan is, zodat we even goed kunnen zien wat nou waar is en een goede plek kunnen bemachtigen.
- Qua eten: op goed geluk met een groep een zaak binnen wandelen, heeft natuurlijk geen zin....
- Ik ga ws. zelf niet mee eten. Mijn banksaldo is niet lief.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
11:30 begint er in het Haagse Stadhuis (beter bekend als Atrium volgens mij) de openingsceremonie. Da's een hoop geblaat met een berg chinezen en wat draakjes en zo. Was vorig jaar op zich wel grappig
Op zich kun je daar leuke plaatjes maken.
Om 12:00 begint het betere knalwerk in Chinatown. Da's vlak bij het stadhuis.
Ik wist niet dat het stadhuis ook weer op het programma stond, vandaar dat ik op 11:30 wilde verzamelen. Maar misschien is het idd wel leuk om ook het stadhuis mee te nemen. In dat geval kunnen we beter om 11:00 uur in het stadhuis zijn. En misschien ngo wle iets vroeger als we wat beter vooraan willen staan. Kijk....voor mij maakt het niet zoveel uit. Ik woon relatief dichtbij. Het ligt aan de mensen die van ver moeten komen hoe laat ze er willen zijn
Anders gewoon om 11:00 uur verzamelen bij het Atrium?
Anders gewoon de tramhalte op het Spui. Die is over het algemeen wel te vinden en vrij uniek te definieren toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:29 schreef Vliegvrager het volgende:
medium-ver vindt 11.00 nog wel te doen.
ms iets specfiekere plek? Het Atrium is aan de grote kant en het zou er morgen zomaar druk kunnen zijn.
Ik wil toch graag het eerste gedeelte van de dag bij jouw parkeren.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:25 schreef Yoni het volgende:
*check* 11.00
Robbedoes: ik ga dus ws. niet mee eten i.v.m financieen (of vooral het gebrek daar aan). Dus je moet effies zien wat je doet, misschien toch in Delft parkeren?
vanaf 40 meter zie je volgens mij niets van het chinese gebeuren.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:01 schreef enter het volgende:
Om 11.00 bij het Atrium? Zijn er nog mensen die foto's willen maken vanaf 40 hoog? Dat is alleen leuk als het helder weer is en er zitten wel ramen voor
Prima!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:05 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ik wil toch graag het eerste gedeelte van de dag bij jouw parkeren.
Dan kan ik als je weg gaat mijn auto wel verplaatsen.
Dus ik neem aan 10.45 bij de parkeerplek?
Da's nog een goeie ik had hem nog niet in mijn tas zitten.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:11 schreef Vliegvrager het volgende:
*polafilter in tas stopt wegens knalblauwe lucht
mogguhquote:
Het vuurwerk is al geweest. Dat is tijdens de rondtocht. Dus al voorbijquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:39 schreef enter het volgende:
Ik ben ze vanmiddag door de drukte kwijtgeraakt, maar wil dalijk naar het vuurwerk gaan kijken, kan iemand mij het mobielnummer van Petre, Yoni of PdeHoog pmen, dan zie ik ze straks nog even.
Volgens de organisatie is er straks om 1800 ook vuurwerk op het Spuipleinquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het vuurwerk is al geweest. Dat is tijdens de rondtocht. Dus al voorbijWe waren jullie idd opeens kwijt
Volgende keer ff nummers door PM-en van te voren
sorry
Misschien meoten we dat ff doorgeven aan de rest danquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Volgens de organisatie is er straks om 1800 ook vuurwerk op het Spuiplein
Jammer idd dat we de groep kwijt raaktemaar heb het wel gezellig gehad met het gezelschap
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |