Vorig jaar zijn we wezen bij Le Connaisseur in Den Haag. Komt goedquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:00 schreef -Robbedoes- het volgende:
BTW gaan we tussen door dan nog ergens eten?
Hoe hebben jullie dat vorig jaar gedaan?
Als we weten met hoeveel mensen kunnen we misschien wel iets reserveren bij de chinees
Ziet er ook goed uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn we wezen eten bij Le Connaisseur in Den Haag. Komt goedIk prefereer iets anders dan chinees overigens
Gewoon afzeggen en mee gaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:02 schreef An24 het volgende:
Heb ook wel interesse
-edit, gaat niet door, betaalde shoot die dag-
No problemquote:Op woensdag 9 januari 2008 02:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
TVP misschien dat iemand mij dan wat meer kan leren over mijn D30
Dan is dit een ontzettend leerzame dagquote:Op woensdag 9 januari 2008 01:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zou wel willen...ben alleen nog nooit eerder op een meet geweest.En ben nogal (een ontzettende) beginner qua fotografie.
![]()
We komen je kidnappen, Chinese style.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:02 schreef An24 het volgende:
Heb ook wel interesse
Dit keer maar wel blijven slapen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:36 schreef HMaster-II het volgende:jaaaahhhh lijkt me tof om weer mee te gaan
quote:
Gewoon doen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zou wel willen...ben alleen nog nooit eerder op een meet geweest.En ben nogal (een ontzettende) beginner qua fotografie.
![]()
Ja. Doe ik straks evenquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:12 schreef -Robbedoes- het volgende:
P is het misschien een idee om even een lijstje te maken in de OP?
呵呵 对啊。quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:59 schreef Yoni het volgende:
Ik moet 's avonds een concertje schieten, maar kan overdag vast wel
Eten bij de chinees is die dag overigens not an option. Als je in Chinatown/directe omgeving wilt eten tenminste. De restaurants díe open zijn, zitten die avond namelijk volgestampt met...juist....chinezen.
Moet jij betalen voor shoots?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:02 schreef An24 het volgende:
Heb ook wel interesse
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:10 schreef Vliegvrager het volgende:
0
[..]
Moet jij betalen voor shoots?Zo beroerd fotografeer je toch niet?
tevens interesse-onder-voorbehoud-van-veel-te-volle-agenda-post
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:50 schreef Xilantof het volgende:
Ik wil wel bij de misschieners! Of alleen avond ofzo! Maar in Den Haag moet ik vast wel even langs kunnen komen!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |