Dan ben ik de lulligste niet. Deze kwam ik tegen in de SC van vandaag, ik kan dit nummer nog helemaal meezingen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is altijd een leuk moment om melig te doen
Maar het blijft knap lastig hoor !!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.. het is mierenneuker![]()
![]()
Nieuwe spelling![]()
Pannekoek of pannenkoek...ben het altijd kwijt...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Nieuwe spelling![]()
Ja dat was pas echt TOP !!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:56 schreef schatje het volgende:
Jaap en Huub hebben onlangs anders Brian en Amanda leuk angepakt met die stemming voor het rijbewijs. Raadt eens wie er daarna aan het janken was dat er over haar rug iemand een hak werd gezet en televisiemomentjes werden gescoord?
Flens is makkelijker.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Pannekoek of pannenkoek...ben het altijd kwijt...
Voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:58 schreef neehe het volgende:
[..]
Trek die jas of lolbroek ook eens aan zou ik zeggen.
Zo wat streng... is Flens hier mod geworden ofzo...? Heeft ze hier ook al boetes uitgedeelt? En hoelang mogen ze niet drinken?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ben ik de lulligste niet. Deze kwam ik tegen in de SC van vandaag, ik kan dit nummer nog helemaal meezingen.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=m8ffZVfyAE8
En nu snel weer On Topic, nog steeds niks te melden.
dum dumdumquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Nieuwe spelling![]()
Halt... dat maakt me ook blij....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
Brian krijgt een briefje van de 11 jarige Migac ( geen idee hoe je dit schrijft) .Migac wordt helemaal blij van de para momenten van Brian. Arm kind, Buro Halt is klaar voor hem.
Waarom maakt Buro Halt je blij dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Halt... dat maakt me ook blij....
En van Fok wordt ik een stuk minder vrolijk... trage sheit weer.
Stop... dat maakt me ook blij.....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom maakt Buro Halt je blij dan?
Huub krijgt een kaartje van Nena.
Debby en Kimberly uit Den Boschquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:21 schreef akveor het volgende:
Kaartje van ? met Nena voorop. Jaap gelooft het niet vanwege de dikke tieten....
[ afbeelding ]
Zouden ze onze reactie's van vannacht echt gelezen hebben ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:57 schreef akveor het volgende:
[..]
.....
Ben benieuwd wat Huub te wachten staat. Misschien hebben ze de COS gelezen en eindelijk eens afstappen van dat achterlijke boetesysteem en overgaan op alternatieve straffen.
....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |