Ja ik heb toch zekers wel wat beters te doenquote:Op zondag 13 januari 2008 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je de rest van het topic (en met name de vorige) doorleest, zul je zien dat de meeste AZ-fans hier niet echt stonden te springen op Alves. Ja, graag een scorende spits, maar we zien toch zelf ook wel de hele mentaliteit en die rotzooi van zaakwaarnemers om hem heen.![]()
True. Maar aan een speler die weigert te spelen heb je ook weinigquote:Maar je moet als club zijnde je ook niet door 1 speler laten omverlullen. Als hij heeft getekend, dan moet hij gewoon komen, en niet omdat toevallig iemand na het tekenen nog meer bood. Da's gluiperig en smerig.
Afwachten dus, maar niemand staat te springen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou hier komt het. Waarom ben ik zo 'Ajax-frusti'
A) Het hele spel van jullie staat me niet aan.
Waaronder de schwalbes en het eeuwige gejank.
B) De hele knJb acties staan mij totaal niet aan.
C) De hele arrogantie vanuit de hele spelers en leiding staat me niet aan
D) Al het nutteloze gezeik o wij zijn goed, o wij zijn stoer, o kijk ons blaa kan ik om![]()
E) Het gejank als 'jullie' verliezen, geen penalty krijgen, geen vrije trap, strafschop of wat dan ook
F) 020 speelt goed, ooooo joepie wij zijn voor de joden, 020 verliest aaaaaaaa dat kut bestuur, de spelers, etc etc
Wil je nog meer weten of geeft dit een globaal beeld over hoe ik over 'jullie club' denk?
Ahaha, vooral die laatste is zo leuk, omdat 90% van jullie vroeger bij ons zat, jij vast ook of was je toen nog niet geboren?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:14 schreef lynda het volgende:
[..]
D) Al het nutteloze gezeik o wij zijn goed, o wij zijn stoer, o kijk ons blaa kan ik om![]()
E) Het gejank als 'jullie' verliezen, geen penalty krijgen, geen vrije trap, strafschop of wat dan ook
F) 020 speelt goed, ooooo joepie wij zijn voor de joden, 020 verliest aaaaaaaa dat kut bestuur, de spelers, etc etc
Wil je nog meer weten of geeft dit een globaal beeld over hoe ik over 'jullie club' denk?
[..]
[..]
Is goed schatquote:Op zondag 13 januari 2008 01:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..],
,
.
Wat zijn jouw reacties heerlijk zeg. Die háát
. En dan over de bekerfinale
. Wij hebben jullie eventjes gehoord, daarna was het verschil toch wel even te horen dacht ik zo
.
1994 1e wedstrijd AZquote:Op zondag 13 januari 2008 02:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ahaha, vooral die laatste is zo leuk, omdat 90% van jullie vroeger bij ons zat, jij vast ook of was je toen nog niet geboren?
Hoi!quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:58 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Winst voor AZ![]()
Serieus, het moet toch godverdomme eens een keer lukken.
Ik wil het wel zien met Ari. Mazzel dat jullie Huntelaar toch erbij hebben!
Feit is dat je er geen zinnig woord over kan zeggen, zoals AZ speelt de afgelopen wedstrijden gaat het best wel ok. Beter dan Ajax.
Maar het stomme is dat je er geen pijl op kan trekken. Jenner heeft nog weinig laten zien dus heb toch al liever Augustien.
Donk en Ajax, dat weten we ook dat het geen lekkere match is (druk me voorzichtig uit).Hoewel die er misschien nu wel moet en gaat staan. Die heeft een zere reet van het bankzitten.
Waterman keept solide de laatste tijd
Cziommer, sja.. het licht brand wel maar er is niemand thuis zeg maar.. Gebeurd helemaal niets, geen schim van vorig jaar....
En dan nog steeds denken aan winst, hoe haal ik het in mijn hoofd!!![]()
Tsja A E en F zijn wel een beetje waar, vertel is meerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Uiteraard snap ik dat je blij bent met zo'n overwinning. Echter moet dit geen gewoonte worden dat je dit als 1 van de hoogtepunten in je seizoen gaat beschouwen. Want als jullie Ajax zijn behoor je straks in de voorrondes CL wel met 1-0 of 2-0 te winnen zodat je eens een keer door gaat.quote:
OOHHH JOEPIE WIJ ZIJN VOOR DE JODENNNquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee nu doen jullie het voor hem op dit middagje, bedankt hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 16:53 schreef Chadi het volgende:
Ach ik ben blij voor AZ dat ze die schijtbak Alves niet hebben gehaald. Die man had de hele club gesloopt.
Als ik de reacties zo hoor steekt van Gaal hand in eigen boezem en neemt het kwalijk dat De Zeeuw zijn hand niet liet hangen, aangezien het fluitsignaal nog niet had geklonken.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Van Gaal zal het wel aan de scheidsrechter liggen.
Van Gaal zoekt toch altijd al excuses.
Nou hier had Alves ook geen eer kunnen redden hoor.
Louis met z'n "Met Alves hadden we met 2 vingers in de neus bovenaan gestaan"
En dan hadden jullie weer lopen zeiken dat het allemaal onterecht was.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:08 schreef patrickt37 het volgende:
@Pizzakoppo, dat soort reacties zijn we gewend.
Wanneer Heitinga de bal achter de lijn had weggeslagen, en rood had gekregen, was het terrecht geweest volgens heel voetballend Nederland.
[..]
Sterker nog, de 2-1 was al gevallen voor de rode kaart.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:30 schreef Jasza het volgende:
Jalalalalalalalalalala, SO HAPPY IN MOKUMMMMMM
Kutkneuzen gaan zeiken over de scheids, vorig jaar vergeten?
De Zeeuw verdiend dit gewoon, altijd zeiken tegen Ajax, nu is hij het een keer die genaait word, mooi.
Verder die van Gaal:
AZ domineerde voor de rode kaart
Was gewoon gelijk opgaand, 2-1 zat meer in de lucht dan 1-2 iig, 2e helft was genieten.
Fuckbuddy zit vast net terug in de bus hihi
De dood aan dat soort supporters.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stap nou gewoon over naar de #1 club van NL. Gooi je klappers in de prullenbak en schaf een Ajax sjaal aan. Doe het. Join Ajax
Mja, of het wel of niet in een opwelling gebeurde wil ik even buiten beschouwing laten. Dat laatste ben ik echter niet met hem eens. AZ was eerst wat beter, na de 1-1 waren de ploegen gelijkwaardig. Echt beter had ik ons toch niet durven noemen, ook de hele 1e helft niet.quote:De Zeeuw: "Het was een reflex"
Demy de Zeeuw had vanmiddag een grote rol in de wedstrijd tussen Ajax en AZ. De rode kaart die de AZ-middenvelder ontving brak AZ uiteindelijk op, waardoor de Amsterdammers konden uitlopen naar een 6-1 overwinning.
De Zeeuw verklaarde na afloop van de wedstrijd dat het slaan richting de bal in een opwelling gebeurde. "Zij maken uit een corner een doelpunt en uit frustratie sloeg ik toen de bal uit het doel", begint hij tegenover Tele2. "De grensrechter had echter niet gezien dat de bal al over de lijn was. Het was een reflex van mij, omdat die bal er al in zat."
De Zeeuw vindt dat de arbitrale dwaling AZ uiteindelijk de kop heeft gekost en dat het niet zijn fout is. "Wij hadden het betere van het spel, tot het moment van de rode kaart. Maar wat er dan gebeurt, is natuurlijk heel frustrerend. We verliezen een topper door een fout van de leiding."
Jij doet dat nooit toch, als Ajax verliest?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Altijd zo gezellig he, die Ajax-supporters alhier die gezellig komen trollen
Uhm, inderdaad, dat doe ik nooit nee. Zoek maar na.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jij doet dat nooit toch, als Ajax verliest?
Hypocriet stuk kaas.
Dus jij bent voor een club omdat het prijzen pakt en/of bovenaan staat?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stap nou gewoon over naar de #1 club van NL. Gooi je klappers in de prullenbak en schaf een Ajax sjaal aan. Doe het. Join Ajax
Alsof ik serieus was. De grootste lopen bij AZ en dat zal altijd zo blijven.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus jij bent voor een club omdat het prijzen pakt en/of bovenaan staat?
Gloryhunter![]()
Maargoed, daar zitten er bij Ajax meer bij dan welke andere club dan ook.
En daar steekt het hem nou juist. AZ voetbalde de afgelopen flitsend en snel...dit seizoen proberen ze het steeds meer op balbezit te houden en het spel te controleren. Ze staan nu een stuk statischer op het veld dan de afgelopen jaren. Maar om de één of andere reden lukt het ze gewoon niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:33 schreef xFriendx het volgende:
Dat flitsende snelle spel is helemaal weg.
Ééécht niet. Bij jullie zijn ze nog erger.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:41 schreef Cyberia18 het volgende:
De grootste lopen bij AZ en dat zal altijd zo blijven.
Ja, het gaat ook al zo lang goed met Ajax.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
Maargoed, daar zitten er bij Ajax meer bij dan welke andere club dan ook.
Vormer was af en toe wat onbezonnen had ik het idee, maar desondanks prima gespeeld, konden die pit wel gebruiken. Poco speelde ook weer prima, ook hij wou graag naar voren. Opdam ziet het spel heel goed, ben alleen bang dat we nog 1-2 jaar zo van hem kunnen genieten en dat dan de jaren wel mee gaan spelen.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond Vormer, Poco (weer! en 90 minuten volgemaakt, dus dat is fijn) en Opdam goed spelen, de rest matig. Poulsen liet even wat inzet zien, maar kan nog niet beoordeeld worden. Hij had wel een goede drang naar voren.
En Waterman, misschien kan ie ff op de bank gezet worden de volgende serie wedstrijden, want na 3-1 wilde hij niet meer keepen had ik het idee.
En Steinsson weg straks.... misschien moest hij van zijn Miss Iceland vrouw naar Engeland verhuizen.
Ja.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Waar was CZiommer eigenlijk? Gepasseerd??
Uh ja wat?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja.
Vind ik nog wel meevallen. Hij is niet zo goed (en fel) meer als vorig jaar meer, maar als een dweil vond ik hem de afgelopen wedstrijden niet spelen.quote:Maakt toch weinig uit aangezien hij de laatste maanden toch als een dweil speelt. Toch?
Bij de gele kaart van Heijtinga scheen hij nogal raar op zijn hand te zijn gevallen. Ik neem aan dat hij daar teveel last van had.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:56 schreef denthemen het volgende:
Waarom bij een 2-1 achterstand Ari eruit halen?
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik geef toch antwoord op je vraag?
Spits eruit, middenvelder erin, lijkt me logische stap.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:56 schreef denthemen het volgende:
Waarom bij een 2-1 achterstand Ari eruit halen?
Als dat zo is, had hij beter El Ham eruit kunnen halen....quote:Op zondag 13 januari 2008 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Spits eruit, middenvelder erin, lijkt me logische stap.
Ik hoop dat Mounir nu een paar wedstrijden de kans krijgt van Van Gaal. Cziommers opgebouwde crediet van de laatste wedstrijden van het afgelopen seizoen is wel op. Als Martens er nog was, zouden we weer Martens op 10 hebben gehad, wat begin vorig jaar meer dan uitstekend ging. Maarja, Mounir, Maarten, Mounir is vast Maarten in het Marokkaans.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Waar was CZiommer eigenlijk? Geblesseerd? Gepasseerd?°?
Niet helemaal, El-Hamdoeidoei speelde op 10 en is dus ook een middenvelder.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als dat zo is, had hij beter El Ham eruit kunnen halen....
Da's die gast die Alves leek, op linkshalf vanaf minuut 80 ofzo.quote:
I stand corrected.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
Niet helemaal, El-Hamdoeidoei speelde op 10 en is dus ook een middenvelder.
Bovendien speelde De Zeeuw op 6 en was er niemand op het veld die ook op 6 kan spelen (El-Hamdoeidoei is links, Dembele ook), en Van Gaal wil Vormer niet op 6.
Omdat ie sloom en traag is.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoop dat Medunjanin geblesseerd is, want waarom anders maakt die jongen geen minuten?
Care toen stond i te feesten op de tribunequote:Op zondag 13 januari 2008 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's die gast die Alves leek, op linkshalf vanaf minuut 80 ofzo.
quote:Op zondag 13 januari 2008 18:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Omdat ie sloom en traag is.
Nu ik dat zo zeg: eigenlijk perfect voor het controlerende, statische spel van AZ tegenwoordig
quote:Op zondag 13 januari 2008 18:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]!!!! Medunjanin is verreweg de beste speler van az
Dat was een lichte overtreding (niet genoeg voor een penalty), maar zeker geen schwalbe.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:45 schreef Mr-Sander het volgende:
Kan Vormer niet wat lessen van Suarez krijgen, wat betreft de schwalbes. Die ene was echt hopeloos slecht
Zolang de scheids het niet ziet, is het uiterst professioneel!quote:En Opdam, die mogen ze ook wat respect bijbrengen; Suarez even met je hand meepakken, ach, 't was natuurlijk pure frustratie![]()
http://ruudje-pro.hyves.nl/quote:Op zondag 13 januari 2008 18:45 schreef Mr-Sander het volgende:
Kan Vormer niet wat lessen van Suarez krijgen, wat betreft de schwalbes. Die ene was echt hopeloos slecht
Er zou hoe dan ook altijd een terugval komen na zo'n lange weg die alleen maar goed ging. AZ blijft wel. Dit seizoen is gewoon klote. Komt wel weer goed met AZ.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:45 schreef De.Kromme het volgende:
Over en uit voor AZ, definitief. Die worden de komen de 30 jaar geen topteam meer, leuk geprobeerd maar het mocht niet zo wezen.
Dat misschien nog wel. Maar ik denk dat Scheringa toch die titel wil....quote:Op zondag 13 januari 2008 20:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Er zou hoe dan ook altijd een terugval komen na zo'n lange weg die alleen maar goed ging. AZ blijft wel. Dit seizoen is gewoon klote. Komt wel weer goed met AZ.
(overigens wil ik niet zeggen dat zij daarmee daadwerkelijk een topteam worden, maar standaard meedraaien in de subtop met af en toe pieken naar boven)
quote:Op zondag 13 januari 2008 19:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Louis van Gaal: "Als wij gewoon 17 x 3 punten halen zijn wij gewoon kampioen, we hebben nog steeds kans"
Die titel kan ook best nog wel. Is ook sterk afhankelijk van hoe de rest van de Eredivisie zich ontwikkelt. Ondanks de 6-1 nederlaag vandaag ben ik nog steeds niet onder de indruk van het spel in onze Eredivisie en kan een Twente of een Heerenveen vandaag de dag ook zomaar opeens die landstitel grijpen.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:10 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat misschien nog wel. Maar ik denk dat Scheringa toch die titel wil....
quote:Op zondag 13 januari 2008 18:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat was een lichte overtreding (niet genoeg voor een penalty), maar zeker geen schwalbe.
[..]
Zolang de scheids het niet ziet, is het uiterst professioneel!
Vormer moet natuurlijk gewoon niet vallen en zonder fratsen gewoon z'n mannetje staan zoals hij al vanaf het begin doet. Sowieso is Vormer een jongen die als hij mee kan groeien met het liefst ervaren krachten om hem heen nog eens een glansrijke carriere tegemoet gaat.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Vormer moet nog goed leren professioneel te vallen
Noem eens namen.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:24 schreef xFriendx het volgende:
Er zijn er helaas nog iets teveel die er de kantjes vanaf lopen en voor een dubbeltje op de voorste rij willen zitten.
Boy Waterman: dat je 1e keeper bent geworden na een aantal dramatische andere keepers wil niet zeggen dat 'you can let your guard down', oftewel, blijf strijden voor je plek.quote:
Steinsson vind ik alleen een aderlating als hij weg gaat en er weer een talentje voor terugkomt. Hij is niet heel goed, dus ik hoop dat men desnoods voor hem in de plaats een gelouterde speler uit de Eredivisie plukken. Die kent hoogstwaarschijnlijk de taal en het spel hier.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Hm. Mijn namen:
Waterman: heb het idee dat hij te nonchalant keept, en vandaag viel hij echt door de mand. De 4e 5e en 6e goal waren aan zijn 'ach, lamazitte' mentaliteit te wijten.
Cziommer: Waar is zijn vorm van afgelopen jaar te vinden? Verliest alle duels, geen goede assists, geen scoringsvermogen. Maar wél vedetteneigingen. En dat botst.
Agustien: Na een superbegin dit seizoen ver teruggezakt. Geen passie, nonchalance. Beetje een Donk maar dan niet zo groot.
Mendes: Ben nooit fan van Mendes geweest, kan me een moment vorig jaar herinnerne dat ik in dit topic de enige was die De Zeeuw graag met de punt naar achteren zag ipv MendesMaar als centrumverdediger komt hij echt te kort. Het is geen mandekker, en elke wedstrijd heeft hij wel een cruciale fout gemaakt. Wellicht komt dit goed als hij op het middenveld gaat spelen.
En Steinsson vind ik cruciaal voor AZ, dat wordt nog een aderlating.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |