Maar hij is toch nog op de radio?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:06 schreef Zupp het volgende:
Klacht: mensen die echt niks aan de man kunnen brengen, van de radio afhalen.
Inderdaad. Lijkt net of dat "achtergrondkoortje"quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:18 schreef Maikuuul het volgende:
Carglass repareert .... carglas vervangt
en er zijn nog mensen die er in trappen ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:15 schreef snorfiets het volgende:
laatst nog een klant.
er zat een klein sterretje in de ruit, en vlak voordat hij op vakantie ging, vroor het.
daarom deed hij de verwarming in zijn auto aan, daardoor word de kans op een barst 3000 keer groter.
Er kwam dus een barst in zijn raam.
gelukkig konden wij hem nog op tijd helpen en kon hij met ene gerust hart op vakantie.
In dit geval kostte het geld, maar meestal is de behandeling nog gratis ook!
x
Dude. Het is overduidelijk een Carglass-reclame en jij zoekt naar printers?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:29 schreef s-sidderaal het volgende:
Een van de vorige reclames over de HP X2 vond ik veel irritanter. Ik heb me een half jaar een bult gezocht naar die printer voordat ik er achter kwam dat het iets voor autoruiten was.
Ik vind die reclame misleidend. Het lijkt alsof je alles rechtstreeks met hun (via Internet) kunt regelen. Maar een klein jaartje geleden ben ik er bij hun uitgegooid (zoals vele anderen) omdat je bij hun alleen nog via de Rabobank zaken kunt doen. Ik werd gewoon overgezet naar Centraal Beheer omdat die de zaken wel rechtstreeks met een particulier afhandelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:25 schreef heiden6 het volgende:
Ik ken de reclame niet, maar ik erger me echt mateloos aan alle reclames van Interpolis (over irritante stemmen en glas gesproken). Die toko boycot ik dus.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:33 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dude. Het is overduidelijk een Carglass-reclame en jij zoekt naar printers?
Ook hebben ze het over HPX2-HARS
Ja, toen heeft HP bij carglass geklaagd omdat ze steeds vragen kregen waar mensen de X2 printer konden krijgen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:39 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
Maar zonder dollen, bij de eerste versie zeiden ze het woord hars er niet bij.
Het gaat 1 keer fout en dan kunnen ze geen ruiten vervangen? Mijn ruit hebben ze anders prima vervangen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:19 schreef Martijn_77 het volgende:
En als ze dan ook eens de ruit gooed vervangen.....
Maar ook dat kunnen ze niet
Een keer?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het gaat 1 keer fout en dan kunnen ze geen ruiten vervangen? Mijn ruit hebben ze anders prima vervangen.
glashelderquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:25 schreef heiden6 het volgende:
Ik ken de reclame niet, maar ik erger me echt mateloos aan alle reclames van Interpolis (over irritante stemmen en glas gesproken). Die toko boycot ik dus.
Nee, glashelderrrrrrrquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:31 schreef Foozy het volgende:
Inderdaad. Lijkt net of dat "achtergrondkoortje"tegelijkertijd gesteriliseerd wordt, wat een stemmen zeg
.
Huh waar had ik het het toen over?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:33 schreef Paul het volgende:
Die reclame hoor je nu in zomerversie 100 x per dag
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:18 schreef Maikuuul het volgende:
Dus de reclame klopt niet? Wat een desillusie.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:05 schreef ytram het volgende:
Het bijna onzichtbaar repareren hé,ECHT niet! Ruim een jaar geleden zo'n sterretje laten maken met die HPX2 troep, nog steeds zie je dat er wat zit. De volgende keer heb ik zeker m'n eigen risico er voor over, desnoods zorg ik ervoor dat het sterretje echt een scheur wordt.
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:18 schreef Maikuuul het volgende:
Precies die jaquote:
Het enige wat in twijfel kan worden getrokken is: de onzichtbaarheid van de reparatie. De reparatie met de HPX2-hars zorgt er zeker voor dat het raam niet verder kapot gaat. Dat het bijna onzichtbaar is (dat is in mijn beleving dat het met het blote oog niet zichtbaar zou moeten zijn), is niet helemaal waar...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dus de reclame klopt niet? Wat een desillusie.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:05 schreef ytram het volgende:
Het bijna onzichtbaar repareren hé,ECHT niet! Ruim een jaar geleden zo'n sterretje laten maken met die HPX2 troep, nog steeds zie je dat er wat zit.
met het blote oog niet zichtbaar is onzichtbaar. De visuele zintuigen kunnen het dan immers niet waarnemen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:38 schreef ytram het volgende:
Dat het bijna onzichtbaar is (dat is in mijn beleving dat het met het blote oog niet zichtbaar zou moeten zijn)
Okey, dan is mijn interpretatie daarvan niet helemaal goed... Ik ben niet tevreden met het geleverde resultaat.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:08 schreef Argento het volgende:
[..]
met het blote oog niet zichtbaar is onzichtbaar. De visuele zintuigen kunnen het dan immers niet waarnemen.
Bijna onzichtbaar betekent dus dat je het met het blote oog wel degelijk nog kunt waarnemen.
Die reclame klopt gewoon. Op TV ook. Eindelijk een reclame die gewoon eerlijk is, ga jij weer lopen zeiken op totaal verkeerde gronden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |