quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:06 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Wie zegt dat 'beste' de prijzenkast inhoudt. Dan hoefde dit topic niet eens geopend worden, want dan is 't een feitelijke aangelegenheid en dan wint Seedorf op zn sloffen van Cruyff
Nonsens, dat was Adri van Tiggelen met zn snor en dat weet elke immigrantquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Van Basten was volgens mij bij alle EC's en het E.K. die hij won een van de belangrijkste, zo niet de belangrijkste speler.
Tuurlijk, vandaar dat NL zo ruim won van de USSR de eerste wedstrijd (ZONDER VAN BASTEN).quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Nonsens, dat was Adri van Tiggelen met zn snor en dat weet elke immigrant
Een ruime 1-0 zegequote:Op woensdag 9 januari 2008 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tuurlijk, vandaar dat NL zo ruim won van de USSR de eerste wedstrijd (ZONDER VAN BASTEN)..
Telt niet, die won weinig prijzenquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:19 schreef Fides het volgende:
Lastig. Kiezen tussen van Hanegem, Rijkaard, Gullit, Wilkes, Bergkamp, Rensenbrink, Lenstra. Keizer is voor mij te lastig maar ik neig naar Bergkamp op een of andere manier. (Al heb ik vrij weinig gezien van Lenstra en Wilkes)
Over gehypte spelers gesproken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zeg Abe.
Verloren zelfs...quote:
Mensen die een topic na 3.5 maanden kickenquote:
Waar zeg ik datquote:Op maandag 26 mei 2008 20:12 schreef Ordinair het volgende:
En je vond Neeskens beter dan Cruijff?
Verklaar dat maar eens tong!
Kan zijn dat ik meer van die topics heb geopend. Maar Cruijff staat altijd op éénquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:11 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
misschien in 1 van de 3 andere topics met dezelfde TT?
Je nummer 3 veranderd een beetje vaak.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik meer van die topics heb geopend. Maar Cruijff staat altijd op één
Ja ligt aan mijn bui.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je nummer 3 veranderd een beetje vaak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |