quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moet echt eens een cd van Killers aanschaffen geloof ik. Ik vind tot nu toe alles leuk wat ik van hun hoor
Er staan leuke liedjes op! Ik heb nog niet alles geluisterd, maar ik kan me niet voorstellen dat de rest niet leuk isquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:36 schreef broer het volgende:
Ik zat vanmiddag te lunchen in een café en ik hoorde bijzonder fijne muziek. Toen ik het meisje achter de bar vroeg wat ze draaide, zei ze: "Feist."
Is het hele album oké?
Ik zat gisteren op de bank en hoorde dat nummer van U2 met MJ Blidge... en hmm, dat was best mooi (op dat momentquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kane of niet, dit blijft een lekker nummer.
ik geloof dat je even in de hoek moet gaan staanquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zat gisteren op de bank en hoorde dat nummer van U2 met MJ Blidge... en hmm, dat was best mooi (op dat moment![]()
).
Haha, opzich ben ik er nu alweer iets minder enthousiast over hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:46 schreef borisz het volgende:
[..]
ik geloof dat je even in de hoek moet gaan staan![]()
in de hoek staan heeft je dus wat bijgebrachtquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha, opzich ben ik er nu alweer iets minder enthousiast over hoor.
heeft Meneer Muys ook nog een luisteraarquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ben gister uit school thuis gekomen, en ben meteen omgevallen, en aan een stuk doorgeslapen tot een uur of 04.30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |