Niks mis met een paar goeie siliconen...quote:
Eigen schuld....dikke bult.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:50 schreef Lobasca het volgende:
Huub heeft meer pijn aan zijn been dan gisteren.
Kan dat ordinaire kind met d'r dikke bulten uit A'dam-Noord ook wel naar huis.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:53 schreef T-lex het volgende:
[..]
Eigen schuld....dikke bult.![]()
Als ik hem was zou ik lekker naar huis gaan.
Waarop Huub vraagt of ze niet alsnog over haar Reiki hart wil strijken om die kast af te staanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:56 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft 2 kasten en Huub Amanda en Mike delen er ééntje.
Huub vraagt of ze een gedeelte aan mike af wil staan, Lieke: ik heb gisteren al een hele kast afgestaan, ze had er dus drie.
gedeeltelijk wil afstaanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarop Huub vraagt of ze niet alsnog over haar Reiki hart wil strijken om die kast af te staan
Ik vind dr ook op Sylvia lijkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:05 schreef akveor het volgende:
En ook Sylvia is aan de ontbijtafel verschenen
[ afbeelding ]
Thnx, en prima, maar dat hoef je toch niet bij elke post zo te laten merken?!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:09 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP Leandra en nee, ik mag Lieke niet, heb haar nooit gemogen en krijg steeds meer een hekel aan haar.
Oh damn.. we hadden het kunnen verwachtenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:17 schreef IkWeetNiets het volgende:
Oh nee, niet nog een...
Claire Gouden Kooi
Oh!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:05 schreef akveor het volgende:
En ook Sylvia is aan de ontbijtafel verschenen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:17 schreef IkWeetNiets het volgende:
Oh nee, niet nog een...
Claire Gouden Kooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |