En een eitje. Zo deed mijn moeder 't ook. Mijn tante plakte de flensjes dicht met ei en frituurde ze maar mijn moeder niet. Wij aten ze zó met een * zacht * flensje erom.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:15 schreef Charmian het volgende:
Ik kan me herinneren dat we vroeger wel eens loempia's maakten van dunne pannekoekjes, dus niet de rijstevellen of loempiavellen uit de toko, maar zelfgemaakte flensjes van bloem, water en een beetje zout.
Ja, dat ga ik idd maar doen de volgende keer.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
Je moet loempiavellen van deeg bij de toko halen, dat zijn ook vellen van deeg maar zijn veel sterker dan filodeeg. Je kunt het zeer eenvoudig verwerken zonder dat het scheurt.
Dit dus:
[ afbeelding ]
Lekker, jammer dat hier op de hoek in .com.br ze wat moeilijk te vinden zijn. Zal toch echt ff zelf moeten expirimenterenquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:47 schreef Ruubstar het volgende:
[ afbeelding ]
hoe maak ik deze dingen? kun je alijd kopen bij die mobiele kraampjes met vietnamesen erin. kosten 90ct ofzo.
Ze waren lekker! Heb echt gesmuld ervan, dus ondanks het geklooi toch lekkere loempia's, al zagen ze er niet uit.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:28 schreef Bluezz het volgende:
En Shirley hoe ging het, was het, smaakte het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |