Nee preciesquote:Op maandag 7 januari 2008 23:56 schreef miesy het volgende:
[..]
ben niet anders gewend van ze rond deze tijd.
best irritant dat ze nog steeds op alle 4 de streams aanwezig zijn,
kan ik ze niet muten.
denk dat als je het ze zou vragen, ze geen antwoord kunnen gevenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:00 schreef lorence1 het volgende:
hoeveel zal huub er gehad hebben en st brian
Amanda dook meteen daar in het bed en ging gewoon niet meer weg.Amanda zoekt gewoon veiligheid en onderdak.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:02 schreef lorence1 het volgende:
het grappige is dat je zou verwachten dat amanda (ondanks haar leeftijd) er meer gehad zou hebben als de andere 2 meiden
Ik gelukkig ook. Ik ben heel wat ouder dan haar, maar ik heb echt wel genoeg aan mijn twee handen om te tellen hoeveel ik er heb gehadquote:Op maandag 7 januari 2008 23:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Verbaas me echt met hoeveel mannen ze naar bed zijn geweest.Wat ben ik dan ouderwets zeg.
Ha ha wat erg, maar ook weer leuk als je het leest.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee precies![]()
En dan krijgen we nu als afwisseling Lieke![]()
En ik had me nog zo voorgenomen me vandaag niet aan Lieke te gaan ergeren. Nou, dat is zwaar mislukt kan ik je vertellen
ach joh, die stem alleen al...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee precies![]()
En ik had me nog zo voorgenomen me vandaag niet aan Lieke te gaan ergeren. Nou, dat is zwaar mislukt kan ik je vertellen
Je niet aan Lieke ergeren is net zoiets als zonder paraplu in de regen lopen, en niet nat wordenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee precies![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook. Ik ben heel wat ouder dan haar, maar ik heb echt wel genoeg aan mijn twee handen om te tellen hoeveel ik er heb gehad
Maar Huub geeft in ieder geval toe dat die een hoer is.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar niemand verbaast zich over het feit dat Huub on cam in 3 weken tijd 5 meiden neukt...
Nee, ander onderwerp graag.........quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:07 schreef Kaleddis het volgende:
Nou hub, nog ff de chill in, stoeipoezendansje doen en dat nest induiken. Hebben we dat ook weer gehad![]()
Zijn er trouwens nog mannen die het een geile gedachte vinden, Amanda en Lieke ???
Het wordt ook steeds erger. Ik kan me nu ook al gemute zwaar aan haar irriteren. Knipperende ogen, verongelijkt kijken of een neppe glimlachquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je niet aan Lieke ergeren is net zoiets als zonder paraplu in de regen lopen, en niet nat worden![]()
Ze hoeft maar in beeld te komen, of ik moet die stem maar op de achtergrond horen, en mijn maag draait al in de rondte.
misschien liegt ze erover, net als met haar leeftijd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:02 schreef lorence1 het volgende:
het grappige is dat je zou verwachten dat amanda (ondanks haar leeftijd) er meer gehad zou hebben als de andere 2 meiden
Knap he, dat blindschaken van Jaap?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:09 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nee, ander onderwerp graag.........
Dàt was zwaar genieten.......quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Knap he, dat blindschaken van Jaap?
Ik kan die meid ook niet meer uitstaanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het wordt ook steeds erger. Ik kan me nu ook al gemute zwaar aan haar irriteren. Knipperende ogen, verongelijkt kijken of een neppe glimlach![]()
Word weer tijd voor de notepadjes denk ik...
Tuurlijk liegt ze er over. Dat zou betekenen dat Dusty en Rogier haar enige 2 zouden zijn, terwijl dat vrij korte relaties waren. En aangezien ze al vanaf haar 15e nooit langer 2 dagen zonder een relatie zat klopt dat dus niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:10 schreef miesy het volgende:
misschien liegt ze erover, net als met haar leeftijd.
het is een sadistisch mannetje.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een trieste vertoning. Mikey mag een half uurtje op de PSP spelen, maar Japio eist een klok op de plasma.
[ afbeelding ]
Niet gehoord, ik zat even op de andere streamquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:46 schreef STAP01 het volgende:
Zei Amanda nou dat Brian ook een sanctie krijgt??!!
Ik keek naar HCJ maar buiten het dat onozele boetesysteem om begrijp sowieso niet waarom dat zo lang moet duren.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:46 schreef STAP01 het volgende:
Zei Amanda nou dat Brian ook een sanctie krijgt??!!
ik kan stream 1 en 2 ook niet meer aanhoren!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet gehoord, ik zat even op de andere stream
En op die stream verteld Huub het verhaal hoe Debbie het uitmaakte. Het duurde maanden voordat Huub het kon accepteren.
Volgens mij is die brief voor Huub met de sanctie in de doos verdwenen waar ook het Jensen-filmpje zit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik keek naar HCJ maar buiten het dat onozele boetesysteem om begrijp sowieso niet waarom dat zo lang moet duren.
Oude ex van Huub, nog voor Hedda.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:50 schreef avonne het volgende:
Debbie? Debbie wie?
Beneden zeiden ze dat hij waarschijnlijk morgen komt. Omdat het al laat is.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij is die brief voor Huub met de sanctie in de doos verdwenen waar ook het Jensen-filmpje zit.
Ik kan er maar niet de vinger opleggen wat dat nu precies is wat Huub met vrouwen heeft die hem niet meer moeten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En op die stream verteld Huub het verhaal hoe Debbie het uitmaakte. Het duurde maanden voordat Huub het kon accepteren.
dacht het ook niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tuurlijk liegt ze er over. Dat zou betekenen dat Dusty en Rogier haar enige 2 zouden zijn, terwijl dat vrij korte relaties waren. En aangezien ze al vanaf haar 15e nooit langer 2 dagen zonder een relatie zat klopt dat dus niet.
Het zou me niet verbazen dat dat boetesysteem op de schop gaat..... Miljoenen boetes al bijna... niemand die die boetes meer serieus neemt heb ik het gevoel. De bewoners niet en streamers ook niet. Wiens belachelijke idee zou dat overigens geweest zijn? Was Stijn er nog?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij is die brief voor Huub met de sanctie in de doos verdwenen waar ook het Jensen-filmpje zit.
verlatings angst?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan er maar niet de vinger opleggen wat dat nu precies is wat Huub met vrouwen heeft die hem niet meer moeten.
Wel een leuk gesprek overigens. Een tijd geleden dat gesprekken op deze toon werden gevoerd.
ach huub heeft zijn boete alquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen dat dat boetesysteem op de schop gaat..... Miljoenen boetes al bijna... niemand die die boetes meer serieus neemt heb ik het gevoel. De bewoners niet en streamers ook niet. Wiens belachelijke idee zou dat overigens geweest zijn? Was Stijn er nog?
Nee, geen power meer over iemand hebben. Iemand die HEM niet meer zou willen.. kan hij niet begrijpen. Ik denk dat als hij uit een relatie wil dat het geen moeite kost.quote:
k vraag me af of er fysiek geweld gebruikt is door Huub. Ik heb er weinig over ogevangen behalve dat ie van het bordes 'gevallen' is. En Brian die hem een trap na gaf.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:54 schreef Carlaa het volgende:
Ik begrijp niet dat Huub nog steeds hoopt dat ze normaal met elkaar blijven omgaan. Elke keer verpest hij het weer met zijn gescheld. Het afgelopen weekend helpt ook niet.
Als hij Lieke met rust had gelaten zoals zij vroeg was het nooit zo uit de hand gelopen.
Wat een rotstreek dat je dat nu vraagt ....... Ik weet het niet !quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen dat dat boetesysteem op de schop gaat..... Miljoenen boetes al bijna... niemand die die boetes meer serieus neemt heb ik het gevoel. De bewoners niet en streamers ook niet. Wiens belachelijke idee zou dat overigens geweest zijn? Was Stijn er nog?
Die CAPquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog 30 seconden op de klok, Sado-Jaap komt naast Mikey zitten. Bij 0:00 wordt de PSP letterlijk uit z'n handen gerukt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het meer over zijn verbale geweld. Keer op keer tyfeshoer enzovoorts. Als ik een relatie zou hebben zou ik dat ook niet accepteren. Zij heeft dat vaak genoeg aangegeven.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:59 schreef akveor het volgende:
[..]
k vraag me af of er fysiek geweld gebruikt is door Huub. Ik heb er weinig over ogevangen behalve dat ie van het bordes 'gevallen' is. En Brian die hem een trap na gaf.
En dat ie de brieven van Lieke heeft gelezen vind ik geweldig. Want wat voor echt persoonlijke dingen heeft Huub nu gezegd... het was vnl speltechnisch. Aaanspreken om haar doen en laten in de villa.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat een rotstreek dat je dat nu vraagt ....... Ik weet het niet !![]()
Mijn gevoel zegt me dat Stijn toen al weg was, maar geen idee of het klopt. (En geen zin om het te gaan nazoeken)
zal vast wel met onzekerheid te maken hebben, want zo zeker is hij nog niet van zichzelf.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:59 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Nee, geen power meer over iemand hebben. Iemand die HEM niet meer zou willen.. kan hij niet begrijpen. Ik denk dat als hij uit een relatie wil dat het geen moeite kost.
het was anders... Huub had het al een aantal maanden moeilijk, omdat zij huisje, boompje, beestje wilde en hem dat enorm beklemde.... hij ging vreemd bij het levenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat is een van die caps, waarbij beweging niet storend is ...... Je ziet nog net die gelaatsuitdrukking van Japio !quote:
Ja, dat klopt allemaal. Maar vervolgens zei Huub dat het maanden duurde voordat hij het had verwerkt dat Debbie het had uitgemaakt .........quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:05 schreef Desii het volgende:
[..]
het was anders... Huub had het al een aantal maanden moeilijk, omdat zij huisje, boompje, beestje wilde en hem dat enorm beklemde.... hij ging vreemd bij het leven
Toen kwam hij bij zijn pa... die zijn stageplek en Debbie belde, dat Huub 2 weken naar Amerika zou gaan, omdat hij tegen een burn-out aan zat.
Bij terugkomst bleek dat Debbie al zijn spullen had gepakt en daarop zijn ze uit elkaar gegaan.
Verbaal geweld is toch prima? Het zegt meer over degene die ze uitspreekt. Ik vind roddelen over je ex dat ie slecht is in bed een stuk goorder. Maar ook dat mag.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:03 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik heb het meer over zijn verbale geweld. Keer op keer tyfeshoer enzovoorts. Als ik een relatie zou hebben zou ik dat ook niet accepteren. Zij heeft dat vaak genoeg aangegeven.
Wat moet je met iemand die de ene dag van je houdt, en je tegelijkertijd kan uitschelden voor teringhoer, exceemkop ....
Ik geloof niet dat een klap meer pijn doet.
Het was voor Hedda, maar ik weet niet of het 4 jaar duurde. Uit eerdere gesprekken weet ik wel dat het niet kort was, meer dan 'n een-dags-vliegje.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:11 schreef avonne het volgende:
O, dus als ik het goed begrepen heb had hij dus van zijn 18 tot 22 verkering met Debbie.
Is ook wel erg lang en erg jong, natuurlijk
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:04 schreef akveor het volgende:
[..]
BSOL weet iets niet nanananana... Sorry..
![]()
........
Natuurlijk, geheugenbankje erbij en een kleine update van de software en je kunt weer een jaartje mee.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mag ik nog wel meedoen ?
Goed adviesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Natuurlijk, geheugenbankje erbij en een kleine update van de software en je kunt weer een jaartje mee.
En het was niet om je af te zeiken hoor. Ik waardeer en verbaas me vaak over je kennis.
Claire een Natasia?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio tegen Lieke : "Voordat ik hier iets ga doen wil ik eerst een aantal dingen van 'achter' weten. 'Wat willen ze met Claire' ..... Willen ze iets met haar of krijgt ze gewoon een bijrol. Ik zit echt niet te wachten op een nieuwe Natasia. Ze moeten 'achter' eerst maar eens antwoord geven"
En dat vertelt ze even tussen lippen en neus door...............quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:01 schreef Varen het volgende:
Lieke was echt blij met het nieuws van haar moeder
Met 'een Natasia' bedoelde hij dat Claire veel aandacht kreeg via 'achter' zoals interviews, uitjes naar Life & Coocking, Jensen en dergelijke. Lieke pareerde met "Natasia was iets aparts vanwege haar kinderen".quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Claire een Natasia?Meer een Sylvia lijkt me... of bedoelde ze zichzelf?
Maar leuk om te weten dat Lieke zo voor zichzelf opkomt.
Jee. Niks blijvend hoop ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Goed advies![]()
Een geheugenbankje komt goed van pas, ik heb al 'n keer een TIA gehad
Ik las het weer half.... Ik denk toch dat Claire zich dan toch een stuk sterker moet profileren. Tot noe toe vind ik haar wel leuk. Onderhoudend en humor...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Met 'een Natasia' bedoelde hij dat Claire veel aandacht kreeg via 'achter' zoals interviews, uitjes naar Life & Coocking, Jensen en dergelijke. Lieke pareerde met "Natasia was iets aparts vanwege haar kinderen".
Heel erg OffTopic :quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Jee. Niks blijvend hoop ik.
Mag ik vragen hoe oud je bent?
Maar zie je ook welke spoken kennelijk bij Japio allemaal door z'n hoofd rondjes rennen zodra een nieuwe bewoner in de villa komt ! Het geeft in feite wel aan hoe bang hij is dat 'verworven rechten' door een nieuwkomer teniet worden gedaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik las het weer half.... Ik denk toch dat Claire zich dan toch een stuk sterker moet profileren. Tot noe toe vind ik haar wel leuk. Onderhoudend en humor...
Ik zag ook zoiets zaterdagnacht en zondag... Jaap ging zaterdagnacht met Huub meedoen... maar zondag had ie in ene weer veel meer reserves. Er hoeft maar iets te gebeuren en hij analiseert meteen alles en zolang hij daar niet mee klaar is houdt hij zich op de vlakte.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar zie je ook welke spoken kennelijk bij Japio allemaal door z'n hoofd rondjes rennen zodra een nieuwe bewoner in de villa komt ! Het geeft in feite wel aan hoe bang hij is dat 'verworven rechten' door een nieuwkomer teniet worden gedaan.
Op dezelfde manier sprak hij eergisteren over die 'verworven rechten' en 'gemaakte deals' toen hij en Huub spraken over een wisseling van bemanning in Het Hokje.
Het zal wel niets meer gebeuren. Uit ellende het pokeren maar weer opgestart.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee hoor. Ik verdwijn niet weer een keer zomaar ineens. Maar er is niks meer te vertellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hele analyseren van Japio is meer "hineininterpretieren" ......quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zag ook zoiets zaterdagnacht en zondag... Jaap ging zaterdagnacht met Huub meedoen... maar zondag had ie in ene weer veel meer reserves. Er hoeft maar iets te gebeuren en hij analiseert meteen alles en zolang hij daar niet mee klaar is houdt hij zich op de vlakte.
IDD angst dat hem iets afgepakt wordt.
OT
tnx voor de info... het is ook niet echt belangrijk maar toch leuk om te weten. Zelf ben ik 43.
Voor zover ik weet niets. Maar als ik het niet gehoord of gelezen heb, is dat nog geen bewijs.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zal wel niets meer gebeuren. Uit ellende het pokeren maar weer opgestart.
Staat er morgen nog wat bijzonders op stapel?
ik dacht dat Jaap bedoelde dat Huub het begint te gelovenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Ik begin steeds meer te geloven in jouw verhaal over 'patologisch' ......."
Zelfde vraag, maar dan omgekeerd, wilde ik jou vragen ......... Niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 02:04 schreef avonne het volgende:
[..]
ik dacht dat Jaap bedoelde dat Huub het begint te geloven
Ik denk dat ze dat allemaal wel een beetje doen... Ze zijn bijna allemaal wel afgejaagd op het tussen de regels doorlezen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat hele analyseren van Japio is meer "hineininterpretieren" ......
Volgens http://nl.wikipedia.org/w(...)_de_Nederlandse_taal
hineininterpretieren = Verder interpreteren, tussen de regels doorlezen. = achteraf interpreteren
Zou mooi zijn als er een soort van verdeelsleutel is... wie is er het meest gebruikt in de uitzendingen...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 02:02 schreef avonne het volgende:
Lieke "Hé, het is de zevende. Oliebollen. Niks van gehoord"
Jaap "Ik denk dat het wel goed is. Jij, ik en Huub hebben heel hard gewerkt. Ik vind: Amanda en Brian het minst"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |