Nee preciesquote:Op maandag 7 januari 2008 23:56 schreef miesy het volgende:
[..]
ben niet anders gewend van ze rond deze tijd.
best irritant dat ze nog steeds op alle 4 de streams aanwezig zijn,
kan ik ze niet muten.
denk dat als je het ze zou vragen, ze geen antwoord kunnen gevenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:00 schreef lorence1 het volgende:
hoeveel zal huub er gehad hebben en st brian
Amanda dook meteen daar in het bed en ging gewoon niet meer weg.Amanda zoekt gewoon veiligheid en onderdak.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:02 schreef lorence1 het volgende:
het grappige is dat je zou verwachten dat amanda (ondanks haar leeftijd) er meer gehad zou hebben als de andere 2 meiden
Ik gelukkig ook. Ik ben heel wat ouder dan haar, maar ik heb echt wel genoeg aan mijn twee handen om te tellen hoeveel ik er heb gehadquote:Op maandag 7 januari 2008 23:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Verbaas me echt met hoeveel mannen ze naar bed zijn geweest.Wat ben ik dan ouderwets zeg.
Ha ha wat erg, maar ook weer leuk als je het leest.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee precies![]()
En dan krijgen we nu als afwisseling Lieke![]()
En ik had me nog zo voorgenomen me vandaag niet aan Lieke te gaan ergeren. Nou, dat is zwaar mislukt kan ik je vertellen
ach joh, die stem alleen al...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee precies![]()
En ik had me nog zo voorgenomen me vandaag niet aan Lieke te gaan ergeren. Nou, dat is zwaar mislukt kan ik je vertellen
Je niet aan Lieke ergeren is net zoiets als zonder paraplu in de regen lopen, en niet nat wordenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee precies![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook. Ik ben heel wat ouder dan haar, maar ik heb echt wel genoeg aan mijn twee handen om te tellen hoeveel ik er heb gehad
Maar Huub geeft in ieder geval toe dat die een hoer is.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar niemand verbaast zich over het feit dat Huub on cam in 3 weken tijd 5 meiden neukt...
Nee, ander onderwerp graag.........quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:07 schreef Kaleddis het volgende:
Nou hub, nog ff de chill in, stoeipoezendansje doen en dat nest induiken. Hebben we dat ook weer gehad![]()
Zijn er trouwens nog mannen die het een geile gedachte vinden, Amanda en Lieke ???
Het wordt ook steeds erger. Ik kan me nu ook al gemute zwaar aan haar irriteren. Knipperende ogen, verongelijkt kijken of een neppe glimlachquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je niet aan Lieke ergeren is net zoiets als zonder paraplu in de regen lopen, en niet nat worden![]()
Ze hoeft maar in beeld te komen, of ik moet die stem maar op de achtergrond horen, en mijn maag draait al in de rondte.
misschien liegt ze erover, net als met haar leeftijd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:02 schreef lorence1 het volgende:
het grappige is dat je zou verwachten dat amanda (ondanks haar leeftijd) er meer gehad zou hebben als de andere 2 meiden
Knap he, dat blindschaken van Jaap?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:09 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nee, ander onderwerp graag.........
Dàt was zwaar genieten.......quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Knap he, dat blindschaken van Jaap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |