quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
Nou..een warm pussoepje met wat parmezaanse kaas
Octo-pus is ook niet te versmaden...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..een warm pussoepje met wat parmezaanse kaas
En toen liep de computer vast. Kutding.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:11 schreef wyccie het volgende:
Hee, er klopt iets niet. Ik ga even uitzoeken hoe het zit.
Nee joh, lamprei-soep!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Octo-pus is ook niet te versmaden...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:27 schreef MadMaster het volgende:
Etc,
Als je teksten door het scherm laat lopen is dat per definitie altijd wat 'onrustig', tenzij je echt een lichtkranteffect wil hebben. beter kan je teksten laten in- en uitfaden naar de kleur van de achtergrond (of naar transparant, zelfde effect).
En wat ik altijd geleerd heb bij animaties: laat alleen die delen bewegen waarbij dat ook zinvol/noodzakelijk is. Anders wordt je te veel afgeleid van het werkelijke onderwerp.
Maar nogmaals, voor een eerste keer:![]()
Hoe lang heb je er over gedaan?
Het gaat mij meer om de dingen die jij dan waarschijnlijk ook niet smerig zal vinden die dan WEL het eten in komenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is maar pus.![]()
En dat gooi ik niet in m'n eten.
Gemberquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de dingen die jij dan waarschijnlijk ook niet smerig zal vinden die dan WEL het eten in komen
Heb je de inhoud van de animatie (dus de teksten) zelf moeten doen, of werd er voor je bepaald wat en in welke volgorde er op welke pagina komt te staan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:17 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/publieksacademie/
animatie staat bij Longfalen
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je de inhoud van de animatie (dus de teksten) zelf moeten doen, of werd er voor je bepaald wat en in welke volgorde er op welke pagina komt te staan?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je de inhoud van de animatie (dus de teksten) zelf moeten doen, of werd er voor je bepaald wat en in welke volgorde er op welke pagina komt te staan?
Iets wat ik (en Soempie ook) niet vies vinden, maar andere mensen mogelijk wel. En geschikt om in het eten te doenquote:
Ah zoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Iets wat ik (en Soempie ook) niet vies vinden, maar andere mensen mogelijk wel. En geschikt om in het eten te doen
'Het waren 2 fantastische dagen...'quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik bel naar woningbouwvereniging, en krijgt te horen "Ons gebouw is in verband met een feestdag op dit moment gesloten"
Oh..dan heeft de schoonmaker een kindje gehad. Voor woningbouwverenigingen reden tot feest want dat betekent dat er over 18 jaar weer flink veel geld verdiend kan worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik bel naar woningbouwvereniging, en krijgt te horen "Ons gebouw is in verband met een feestdag op dit moment gesloten"
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Het waren 2 fantastische dagen...'
Andere vestiging is wegens personeelsactiviteiten niet bereikbaarquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |