quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
Nou..een warm pussoepje met wat parmezaanse kaas
Octo-pus is ook niet te versmaden...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..een warm pussoepje met wat parmezaanse kaas
En toen liep de computer vast. Kutding.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:11 schreef wyccie het volgende:
Hee, er klopt iets niet. Ik ga even uitzoeken hoe het zit.
Nee joh, lamprei-soep!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Octo-pus is ook niet te versmaden...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:27 schreef MadMaster het volgende:
Etc,
Als je teksten door het scherm laat lopen is dat per definitie altijd wat 'onrustig', tenzij je echt een lichtkranteffect wil hebben. beter kan je teksten laten in- en uitfaden naar de kleur van de achtergrond (of naar transparant, zelfde effect).
En wat ik altijd geleerd heb bij animaties: laat alleen die delen bewegen waarbij dat ook zinvol/noodzakelijk is. Anders wordt je te veel afgeleid van het werkelijke onderwerp.
Maar nogmaals, voor een eerste keer:![]()
Hoe lang heb je er over gedaan?
Het gaat mij meer om de dingen die jij dan waarschijnlijk ook niet smerig zal vinden die dan WEL het eten in komenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is maar pus.![]()
En dat gooi ik niet in m'n eten.
Gemberquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de dingen die jij dan waarschijnlijk ook niet smerig zal vinden die dan WEL het eten in komen
Heb je de inhoud van de animatie (dus de teksten) zelf moeten doen, of werd er voor je bepaald wat en in welke volgorde er op welke pagina komt te staan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:17 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/publieksacademie/
animatie staat bij Longfalen
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je de inhoud van de animatie (dus de teksten) zelf moeten doen, of werd er voor je bepaald wat en in welke volgorde er op welke pagina komt te staan?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je de inhoud van de animatie (dus de teksten) zelf moeten doen, of werd er voor je bepaald wat en in welke volgorde er op welke pagina komt te staan?
Iets wat ik (en Soempie ook) niet vies vinden, maar andere mensen mogelijk wel. En geschikt om in het eten te doenquote:
Ah zoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Iets wat ik (en Soempie ook) niet vies vinden, maar andere mensen mogelijk wel. En geschikt om in het eten te doen
'Het waren 2 fantastische dagen...'quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik bel naar woningbouwvereniging, en krijgt te horen "Ons gebouw is in verband met een feestdag op dit moment gesloten"
Oh..dan heeft de schoonmaker een kindje gehad. Voor woningbouwverenigingen reden tot feest want dat betekent dat er over 18 jaar weer flink veel geld verdiend kan worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik bel naar woningbouwvereniging, en krijgt te horen "Ons gebouw is in verband met een feestdag op dit moment gesloten"
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Het waren 2 fantastische dagen...'
Andere vestiging is wegens personeelsactiviteiten niet bereikbaarquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zes, ze horen heel Friesland te regelen. Overigens is locatie Oosterwolde gevestigd in Heerenveenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Hoeveel vestigingen kan een WBV hebben?
Lijkt me best lastig om als leek dan de relevante teksten eruit te filteren. Het staat er wel in duidelijke taal beschreven. Wikipedia is soms zo handig. Ik ken medische studenten die op Wikipedia iets opzoeken voor een verslag of presentatie.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:40 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een aantal teksten aangeleverd gekregen, maar omdat dat allemaal veel te lang was heb ik een flinke schifting moeten aanbrengen.
en heb wat zooi van wikipedia geplukt![]()
sommige dingen zijn compleet aangeleverd, zoals de uitnodigingtekst.
maar al met al heb ik het grootste gedeelte van de teksten zelf gemaakt
Holy shit!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:12 schreef Nesle het volgende:
Woohooo
9.4 op mijn wiskunde PO, die 9 keer telt en 20% van mijn schoolexamen is![]()
![]()
Ik sta een 9.1 op wiskunde![]()
![]()
![]()
onbegrijpelijk
Maar 'een deel...' is enkelvoud.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:20 schreef Etcetera het volgende:
slide 5 klopt wellongen = meervoud, worden moet dan ook meervoud zijn (lijkt mij tenminste
)
Is wel handig hoor, want nu moest ik telkens refreshen en opnieuw klikken.quote:heb ik, eerlijk gezegd, expres niet gedaan. ik heb er wel over zitten nadenken, en een echte reden heb ik niet voor deze keuze hoor
hmmm zal 's checkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar 'een deel...' is enkelvoud.
[..]
Is wel handig hoor, want nu moest ik telkens refreshen en opnieuw klikken.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:20 schreef Etcetera het volgende:
slide 5 klopt wellongen = meervoud, worden moet dan ook meervoud zijn (lijkt mij tenminste
)
Zodat ik weer op de eerste pagina kom (waar ik kan klikken op longfalen). Backspace had ook gekund.quote:
oopsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Onderwerp van de zin is "een deel", dus enkelvoud
d'r zit een 'begin opnieuw knop' aan het eindequote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zodat ik weer op de eerste pagina kom (waar ik kan klikken op longfalen). Backspace had ook gekund.
Maar dat is niet handig als ik halverwege de slideshow 1 dia terug wil. Wil je me RSI bezorgen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:30 schreef Etcetera het volgende:
d'r zit een 'begin opnieuw knop' aan het einde![]()
Fancy toetsenbord, maar inderdaad nogal prijzig. Mijn ramplankje van 9 euro doet het primaquote:
Succes, en ga voor de tien!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:37 schreef Nesle het volgende:
Ik ga leren voor wat toetsen!
ff wat franse woordjes plempen![]()
Mijn toetsenbord heb ik groen overgespoten, geen letter meer op te zienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:44 schreef wyccie het volgende:
Ik zou willen dat de letters op de keyboards wat slijtvaster zijn.
Precies, en apenstaartje onder shift+2quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:46 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad. En de Backspace knop hoort gewoon groot te zijn.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn toetsenbord heb ik groen overgespoten, geen letter meer op te zien
Hey, gek. Ik heb ze alleen op F en J.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik typ zo blind als een mol, heb zelfs 3 typdiploma's. En inderdaad met de blokjes op de F, J en de 5
Wat is "niet duur"? En moet het een hotel zijn? Jeugdherberg is niet goed?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:07 schreef Etcetera het volgende:
weet iemand een redelijk goed, niet al te duur hotel voor 1 nacht in Rotterdam?
Heb je na het typen twee keer getabt en ge-enterd?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dit bericht is volledig met ogen dicht getikt en gepost
En je NumPad dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Hey, gek. Ik heb ze alleen op F en J.
Ook niet op numpad 5?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, gek. Ik heb ze alleen op F en J.
goedkoper dan 80 euro, rest zal ik ff vragen (is voor een vriendin die naar een concert gaat)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is "niet duur"? En moet het een hotel zijn? Jeugdherberg is niet goed?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je na het typen twee keer getabt en ge-enterd?
Ik zit op een laptop. Even kijken op het andere keyboard. Ja, daar zit het op de numpad 5quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:11 schreef Etcetera het volgende:
ik doe altijd alt shift s
jeugdherberg is prima, als het maar netjes isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is "niet duur"? En moet het een hotel zijn? Jeugdherberg is niet goed?
Eden Savoy Hotel Rotterdam ,Hoogstraat 81quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goedkoper dan 80 euro, rest zal ik ff vragen (is voor een vriendin die naar een concert gaat)
Zit dat nou lekker of kan ik het gewoon bij een stoel houden?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit op een laptop. Even kijken op het andere keyboard. Ja, daar zit het op de numpad 5
Waar is het concert trouwens? Dat is ook wel handig om te weten misschienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jeugdherberg is prima, als het maar netjes is
Zit prima. Lekker warm ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zit dat nou lekker of kan ik het gewoon bij een stoel houden?
doorgegevenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eden Savoy Hotel Rotterdam ,Hoogstraat 81
70 euro.
dat doet ze toch niet denk ik, maar zal het erbij zetteNquote:Maar vaak kun je gewoon een hotel binnenlopen aan het einde van de dag en om korting vragen want dan hebben ze de kamer toch nog gevuld
Dat overkomt iedereen die nogal snel typt wel es hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:14 schreef wyccie het volgende:
Ik ga maar niet blind typen, als ik te snel typ dan typ ik heel consequent 'neit', 'eht' en dat soort dingen.
ik zou de stoel houdenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zit dat nou lekker of kan ik het gewoon bij een stoel houden?
in ahoyquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar is het concert trouwens? Dat is ook wel handig om te weten misschien
Het biedt dus wel voordelenquote:
Ik doe dat vaker dan 'wel es', en ik baal zo van mijn typfouten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat overkomt iedereen die nogal snel typt wel es hoor
9 euro.. patserquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fancy toetsenbord, maar inderdaad nogal prijzig. Mijn ramplankje van 9 euro doet het prima
Ja, het is alleen wel zaaddodend..maarja...quote:
Oh, dat is wel goed te doen want het openbaar vervoer blijft dan gewoon actief.quote:
Je wou toch kinderen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, het is alleen wel zaaddodend..maarja...
Waarvoor, voor een nieuw topic?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:33 schreef RoofingBurner het volgende:
Ben je er al klaar voor Mad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |