Ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:11 schreef Etcetera het volgende:
ik doe altijd alt shift s
jeugdherberg is prima, als het maar netjes isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is "niet duur"? En moet het een hotel zijn? Jeugdherberg is niet goed?
Eden Savoy Hotel Rotterdam ,Hoogstraat 81quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goedkoper dan 80 euro, rest zal ik ff vragen (is voor een vriendin die naar een concert gaat)
Zit dat nou lekker of kan ik het gewoon bij een stoel houden?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit op een laptop. Even kijken op het andere keyboard. Ja, daar zit het op de numpad 5
Waar is het concert trouwens? Dat is ook wel handig om te weten misschienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jeugdherberg is prima, als het maar netjes is
Zit prima. Lekker warm ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zit dat nou lekker of kan ik het gewoon bij een stoel houden?
doorgegevenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eden Savoy Hotel Rotterdam ,Hoogstraat 81
70 euro.
dat doet ze toch niet denk ik, maar zal het erbij zetteNquote:Maar vaak kun je gewoon een hotel binnenlopen aan het einde van de dag en om korting vragen want dan hebben ze de kamer toch nog gevuld
Dat overkomt iedereen die nogal snel typt wel es hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:14 schreef wyccie het volgende:
Ik ga maar niet blind typen, als ik te snel typ dan typ ik heel consequent 'neit', 'eht' en dat soort dingen.
ik zou de stoel houdenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zit dat nou lekker of kan ik het gewoon bij een stoel houden?
in ahoyquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar is het concert trouwens? Dat is ook wel handig om te weten misschien
Het biedt dus wel voordelenquote:
Ik doe dat vaker dan 'wel es', en ik baal zo van mijn typfouten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat overkomt iedereen die nogal snel typt wel es hoor
9 euro.. patserquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fancy toetsenbord, maar inderdaad nogal prijzig. Mijn ramplankje van 9 euro doet het prima
Ja, het is alleen wel zaaddodend..maarja...quote:
Oh, dat is wel goed te doen want het openbaar vervoer blijft dan gewoon actief.quote:
Je wou toch kinderen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, het is alleen wel zaaddodend..maarja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |