Ja, maar boven de rivieren doen ze daar niet aan op de universiteitenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:56 schreef crossover het volgende:
Dat heet boven de rivieren toch krokusvakantie, MPG?
Ja, als je "goed" plant kun je tentamenweken vaak ombouwen tot vakanties jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb va"kantie tot 4febop 2 hers na volgende week wss
Had ik ook op het HBO, wel lekker maar ik vond het niet fijn. Dan raak je er elke keer weer zo uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:49 schreef OA het volgende:
[..]
Dat weet ik nog van mijn vriendin. Zij studeerde rechten en zij had ook maar 2 officiële vakanties.
Ik had op de HBO allerlei vakanties... zomer, herfst, kerst, pasen...![]()
[..]
Fietsje!
Ja, komt eraan!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:56 schreef MPG het volgende:
O. Komen er nog stats vandaag of ga je ze weer opsparen?
quote:
Dank voor deze post, scheelt me een avatar zoeken om de wiki bij te werkenquote:
Graag gedaan hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef MPG het volgende:
Dank voor deze post, scheelt me een avatar zoeken om de wiki bij te werken
Heb het snel gedaan en ik denk dat ik niemand ben vergeten...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 7 januari 2008 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 195 Pheno
005. 156 Houniet
006. 146 Surveillance-Fiets
010. 127 Papierversnipperaar
011. 124 eer-ik
022. 090 Muck
024. 085 MPG
036. 067 JortK
039. 066 Sjowhan
061. 054 OA
127. 037 buzzer
127. 037 Frutsel
156. 032 Het_hupt
163. 030 Memento-Mori
171. 029 Kuukske
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Heb het snel gedaan en ik denk dat ik niemand ben vergeten...![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:09 schreef crossover het volgende:
[..]
(ik zal er ook wel niet bij staan)
Niet nog een van hierquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:12 schreef Memento-Mori het volgende:
zo ff een sollicitatie voor KLB maken
Daar kan ik prima op wachtenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Heb het snel gedaan en ik denk dat ik niemand ben vergeten...![]()
De stats van vrijdag t/m zondag spaar ik voortaan op tot maandagmorgen
Of als MPG daar niet op kan wachten, mag hij het ook zelf doen!![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:12 schreef Memento-Mori het volgende:
zo ff een sollicitatie voor KLB maken
Het zou wel een mooie grap zijn; wéér iemand uit KSC...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik dacht juist dan heb ik meer kansen dan SF
als collega
Mja... Daar zit wel wat inquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:22 schreef OA het volgende:
[..]
Het zou wel een mooie grap zijn; wéér iemand uit KSC...
t was maar een grapje. zou best willen maar ik bespaar me de moeite voor een goed mailtje omdat t toch niks wordtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:22 schreef OA het volgende:
[..]
Het zou wel een mooie grap zijn; wéér iemand uit KSC...
Als je best wilt, zou ik gewoon proberen als ik jou was. Ik denk dat jij best een kans maakt hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t was maar een grapje. zou best willen maar ik bespaar me de moeite voor een goed mailtje omdat t toch niks word
Whehe...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja... Daar zit wel wat in![]()
Wacht jij nog steeds op MEN?
Maar als je het niet probeert, wordt het sowieso niets...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t was maar een grapje. zou best willen maar ik bespaar me de moeite voor een goed mailtje omdat t toch niks wordt
No offence, maar denk het niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je best wilt, zou ik gewoon proberen als ik jou was. Ik denk dat jij best een kans maakt hoor.
Blij dat je het zelf zegtquote:
Nee dat niet, maar ik vraag me af of je aan de eisen voldoet:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oeh wie mag mij niet van achter de schermen?
ik val afquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik vraag me af of je aan de eisen voldoet:
# Iemand die stevig in zijn schoenen staat
# Iemand met een olifantenhuid
# Iemand die beslissingen durft te nemen en die knopen durft door te hakken
# Iemand met engelengeduld om steeds weer de stroom bagger in goede banen te leiden
# Iemand die een teamplayer is
# Iemand die zeer regelmatig online is
En dan vooral de eerste(n) en laatste
Dat laatste heb je zeker mis,. ik ben ontzettend veel online maar ik lurk voor het grootste deel, ik heb niet altijd iets nuttigs te melden, hoe groter je postaantal zegt niet zoveel over hoe veel je online bent hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:29 schreef crossover het volgende:
[..]
# Iemand met engelengeduld om steeds weer de stroom bagger in goede banen te leiden
Ik voldoe hier nog redelijk aan... alleen twijfel ik of ik zeer of gewoon regelmatig online benquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik juist wel,. dan hoef je niet ergens specifiek verstand van te hebben zeg maar en dat heb ik nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou echt níets met KLB te maken willen hebben als blauwe. Same goes for ONZ. Al dat gebagger.
.
idd, in ONZ word ook "achter de schermen" besloten wie het wordtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik voldoe hier nog redelijk aan... alleen twijfel ik of ik zeer of gewoon regelmatig online ben
Al zal ik voor KLB niet uit mezelf solliciteren
Bij wel veel meer dingen alleen als ze niet zo 1.2.3 een geschikte kandidaat weten worden er sollicitatierondes gehoudenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, in ONZ word ook "achter de schermen" besloten wie het wordt
Nou solliciteren danquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik juist wel,. dan hoef je niet ergens specifiek verstand van te hebben zeg maar en dat heb ik niet
Niet altijd hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, in ONZ word ook "achter de schermen" besloten wie het wordt
Daar ben ik alquote:
Werk jij bij Unilever?quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou solliciteren dan
[..]
Niet altijd hoor.
Ja precies, ik zou me kapotschamen!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
![]()
najah, ik heb niet zo'n behoefte om mod te worden.
a man has to know his limits
Het mot nou niet gekker wordenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:45 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik ben ook eens op het werk!
neuh, dat ook weer nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja precies, ik zou me kapotschamen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |