quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je he, als je werkgever verhuisd is en je moet ineens anderhalf uur reizen. Als je dan een keer 's ochtends bij de tandarts moet zijn, ben je dus rond half twaalf pas op je werk![]()
.
Ironisch genoeg hebben ze me verdoofd omdat ze dachten dat ze toch wat dicht bij de zenuw zouden komen, maar heb ik nu dus last van de uitgewerkte verdoving...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Schiet lekker op ja. Ik was gister dus naar de tandarts, zodat ik pas ergens in de middag op de TU/e was
We hadden het er laatst nog overquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t was maar een grapje. zou best willen maar ik bespaar me de moeite voor een goed mailtje omdat t toch niks wordt
dat heb ikl verdrongen die hele vrijdagquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We hadden het er laatst nog over
quote:
Daar heb ik ook altijd last van. Tegenwoordig meld ik expliciet dat ik GEEN verdoving wensquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ironisch genoeg hebben ze me verdoofd omdat ze dachten dat ze toch wat dicht bij de zenuw zouden komen, maar heb ik nu dus last van de uitgewerkte verdoving....
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat heb ikl verdrongen die hele vrijdag
maar volgens mij word ik overgeslagenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:57 schreef Memento-Mori het volgende:
TNT busje staat hier op t terrrein en ik verwacht ene pakje
met lush
Verslaafde!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:57 schreef Memento-Mori het volgende:
TNT busje staat hier op t terrrein en ik verwacht ene pakje
met lush
Mwa, ze moesten aardig dicht in de buurt van de zenuw komen... ervaring leert dat ik dan wel een verdoving wilquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heb ik ook altijd last van. Tegenwoordig meld ik expliciet dat ik GEEN verdoving wens
Voor jou komen ze met een vrachtwagen, busje is veel te klein!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar volgens mij word ik overgeslagen
Mja... gelukkig hoef ik dat maar zeer zelden. Meestal sta ik na een gezellig praatje van een minuut of wat weer buiten, 50 euro lichter en met steeds meer zekerheid over waar die tandarts die dikke BMW van rijdtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, ze moesten aardig dicht in de buurt van de zenuw komen... ervaring leert dat ik dan wel een verdoving wil.
Uiteindelijk viel het ook wel mee, dus volgende keer maar weer zonder verdoving totdat ik echt wat voel, denk ik. Op zich is dat minder irritant dan verdovingsirritatiequote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja... gelukkig hoef ik dat maar zeer zelden. Meestal sta ik na een gezellig praatje van een minuut of wat weer buiten, 50 euro lichter en met steeds meer zekerheid over waar die tandarts die dikke BMW van rijdt
betaal je dat contant dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja... gelukkig hoef ik dat maar zeer zelden. Meestal sta ik na een gezellig praatje van een minuut of wat weer buiten, 50 euro lichter en met steeds meer zekerheid over waar die tandarts die dikke BMW van rijdt
Hoezo ¤ 50 lichter?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:02 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
Wat zit er allemaal voor lekkers in?quote:
Neuh, krijg rekening. Mot dat eerst betalen, en dan terugvorderen van mn verzekeringquote:
Werkt dat zo beneden de rivieren?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Neuh, krijg rekening. Mot dat eerst betalen, en dan terugvorderen van mn verzekering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |