Daar kom ik nooitquote:Op maandag 7 januari 2008 22:13 schreef Lippie85 het volgende:
Volgens mij lopen er in TRU een aantal topics over. Sowieso een algemeen topic over dromen.
Wat ging er fout danquote:Op maandag 7 januari 2008 22:15 schreef SoupNazi het volgende:
Vroeger had ik die een hoop, nu helaas niet meer.
Dat vergeet ik altijdquote:Op maandag 7 januari 2008 22:20 schreef jack4ya het volgende:
Begin eens met opschrijven van je dromen zodra je wakker wordt. Echt direct doen, dus naast je bed leggen! (Of tegen je bedpartner je droom vertellen, maar of die daar op zit te wachten is een tweede)
Volgens mij is dat de eerste stap van bewust worden hoe je droomt.
Zodra je bewust wordt van het feit dát je droomt, lukt het soms om, als je halfwakend slaapt, te beseffen dat je droomt, in die halfwakende staat kan je dan redelijk sturen is mijn persoonlijke ervaring.
Stap 3 is dan met je droom/gedachte te beginnen, maar dat lukt me lang niet altijd. Wel helpt het "beginnen van een droom" me goed, om te ontspannen en mijn hoofd leeg te krijgen van ongewenste rommel. Dat vind ik eigenlijk een betere bonus
Zonder gein.. ik denk dat je vrij ontspannen moet zijn om dit te doen.. als je in je bed ligt te stressen en ligt te denken aan de volgende dag 7 uur (zoals TS) dan ben je niet relaxed.. dus die fles wodka kun je misschien wel gebruiken (maar dan ben je lucide bezopen in je droomquote:Op maandag 7 januari 2008 22:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gewoon ogen dicht, verhaaltje bedenken en dromen maar. Val je vanzelf in slaap. Anders gewoon fles wodka achteroverslaan.
Volgens mij zorgt alcohol niet voor een goed slaappatroon... dus of het voor dromen goed is weet ik zo net nietquote:Op maandag 7 januari 2008 22:28 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Zonder gein.. ik denk dat je vrij ontspannen moet zijn om dit te doen.. als je in je bed ligt te stressen en ligt te denken aan de volgende dag 7 uur (zoals TS) dan ben je niet relaxed.. dus die fles wodka kun je misschien wel gebruiken (maar dan ben je lucide bezopen in je droom.. kan je jezelf nog niet sturen
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |