abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55870249
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 12:12 schreef Re het volgende:

[..]

ik weet dat je lollig wilt zijn en adrem uit de hoek wilt komen... dus doe een poging zou ik zeggen...
Heb ik toch al gedaan
pi_55870326
SCH, je was toch geen vegatarier? Al deze arme dieren dan?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 12:33:30 #153
168739 Red_85
'echt wel'
pi_55870381
Wat ontzettend triest van die gasten. Dat een stelletje werkloze barbaren het voor elkaar kan krijgen om een geciviliseerde organisatie zo ver te krijgen met geweld om er uit te stappen.
Wees er maar trots op, stelletje terroristen. Triest stelletje boomknuffelende, veganistische krakers.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:10:43 #154
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55871204
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 12:29 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Heb ik toch al gedaan
open deuren inkoppen kan ik ook
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:13:52 #155
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_55871442
Zijn deze terroristen al opgepakt?
pi_55871443
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:13 schreef Drugshond het volgende:
ff voor de goede orde. Dit is geen bash-TS topic. En die kant wil ik ook niet opgaan.
Die heeft een dikke huid hoor Maar bedankt. Voor mij spreekt de onmacht er uit om echt onder ogen durven te zien wat er gebeurt met de dieren. Wie mijn posts goed leest, ziet dat ik stel dat ik deze acties best ver vind gaan maar ik heb er inderdaad ook begrip voor en ik vind de terreurvergelijkingen erg ver gezocht. Het is jammer dat veel mensen weigeren inhoudelijk de discussie aan te gaan, wat dat betreft moet ik Gia in dit geval prijzen.
pi_55871490
quote:
ff voor de goede orde. Dit is geen bash-TS topic. En die kant wil ik ook niet opgaan.
TS gaat nergens verder inhoudelijk op argumenten in van andere posters. Dus op zich is het niet zo raar dat TS een beetje afgebrand wordt....
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_55871581
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 08:23 schreef SCH het volgende:

Hier is toch helemaal niet zoveel aan de hand. Er zijn wat muren beklad. Boehoe, dikke boehoe
Lijkt me een behoorlijke traumatische ervaring als je op kerstavond door vreemden in je eigen woonomgeving wordt bedreigt vanwege je werk.... Misschien heeft de projectontwikkelaar wel een gezin met kinderen? Deze actie is gewoon crimineel en neigt naar terrorisme. Via terreur een politiek doel bewerkstellingen. In Nederland hebben deze activisten genoeg mogelijkheden om vreedzaam hier tegen te ageren. Dit valt hier NIET onder!
  Donald Duck held dinsdag 8 januari 2008 @ 13:28:03 #160
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_55871605
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:21 schreef SCH het volgende:

Die heeft een dikke huid hoor Maar bedankt. Voor mij spreekt de onmacht er uit om echt onder ogen durven te zien wat er gebeurt met de dieren. Wie mijn posts goed leest, ziet dat ik stel dat ik deze acties best ver vind gaan maar ik heb er inderdaad ook begrip voor en ik vind de terreurvergelijkingen erg ver gezocht. Het is jammer dat veel mensen weigeren inhoudelijk de discussie aan te gaan, wat dat betreft moet ik Gia in dit geval prijzen.
Als er iemand hier weigert daadwerkelijk inhoudelijke discussie aan te gaan, ben jij het wel. Je negeert handig alle posts enin werkelijk elke zogenaamd inhoudelijke reactie kun je het alleen maar over de diertjes hebben
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Donald Duck held dinsdag 8 januari 2008 @ 13:30:30 #161
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_55871659
quote:
Lees nou zelf eens het topic goed door. TS opent het topic met de mededeling het eens te zijn met de acties. Als daar vervolgens door anderen op wordt ingegaan, maar TS negeert dat compleet, dan is het logisch dat het ook daar over gaat
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:37:50 #162
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_55871841
ff een paar dingen gescheiden houden.
[1*] Is er voldoende gekeken naar het welzijn van de dieren in dergelijke proef-centra ?
[2*] Is het bekladden van muren (gericht op een persoon) een terroristische daad ?
[3*] Zijn dierproeven noodzakelijk ?

1) Onbekend. Denk dat e.e.a. ook te maken heeft met een stukje bewustzijn van de mens (van wat hij eet of koopt). Dieren hoeven niet onnodig te lijden door onze toedoen.
2) Twijfelachtig (met een voorkeur voor Ja), Graffiti is vandalisme. Maar hier is bewust het doel + boodschap zodanig uitgekozen dat er sprake is van een statement (buiten rechtswege om). Ze hadden ook gewoon een nette brief kunnen schrijven.
3) Ja
pi_55871892
quote:

[..]

Je plaat hapert. Als iemand het niet met je eens is, dan weigert diegene altijd 'inhoudelijk de discussie aan te gaan'. Misschien zou je eens moeten inzien (of accepteren, dat lijkt me meer het probleem in deze) dat er mensen met afwijkende inzichten zijn en dat die heus niet allemaal gek zijn.
pi_55872151
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:37 schreef Drugshond het volgende:
[1*] Is er voldoende gekeken naar het welzijn van de dieren in dergelijke proef-centra ?
[2*] Is het bekladden van muren (gericht op een persoon) een terroristische daad ?
[1*] Ja, dat geloof ik wel. Ik vraag me alleen af of die centra zich daar uberhaupt wel aan houden als de controle geweest is.
[2*] Nee. Wat terroristische daden betreft ben ik blijven steken in de jaren negentig toen dat nog gewoon vliegtuigkapingen en bomaanslagen waren.
[3*] Daar durf ik geen zinnig woord op te zeggen, aangezien ik geen bioloog of chemicus ben. Ik hoor verhalen van dierenactivisten dat er voldoende computermodellen zijn die dierproeven kunnen simuleren, maar ik hoor ookv oldoende wetenschappers dat deze modellen nog niet 100% waterproof zijn.
pi_55872237
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Als er iemand hier weigert daadwerkelijk inhoudelijke discussie aan te gaan, ben jij het wel. Je negeert handig alle posts enin werkelijk elke zogenaamd inhoudelijke reactie kun je het alleen maar over de diertjes hebben
Volledig mee eens. SCH schrijft dat hij "er inderdaad ook begrip voor" heeft wat die activisten doen, wat neerkomt op het beschadigen van andermans eigendom en het bedreigen van mensen. SCH weigert in te zien dat zulke acties onder de noemer TERREUR vallen. SCH verwijst in zijn handtekening naar een website die oproept tot respectvolle omgang. Dat is hij 'ineens' vergeten als het om dierenrechtenactivisten gaat. Die hoeven zich van SCH niet te gedragen, maar kunnen op begrip rekenen als ze terreurdaden plegen. Hieruit blijkt hoe extreem hypocriet SCH is.
pi_55872291
quote:

[..]

Wat er ook gebeurt met die diertjes is nog geen reden om de wet te overtreden. Begrip voor de bekladdingen op kunnen brengen okay, maar jij bent/was het gewoon aan het goedpraten.

En wat is volgens jou dan de inhoudelijke discussie?
Volgens mij is die wat Drugshond aangeeft. Ga daar anders een op in. En verklaar dan gelijk eens waarom we begrip moeten opbrengen voor dieren activisten die met dit soort middelen hun gelijk willen halen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:57:26 #167
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_55872347
quote:

(..)
je denkt al net zo krom als SCH:
[1*] en [3*] zijn totaal irrelevant; [2*] is illegaal.

En dat is maar goed ook -met de genoemde vergelijkbare homo, abortus en moslims als voorbeeld
zonnig Brasil
pi_55872425
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:57 schreef qwerty_x het volgende:
[1*] en [3*] zijn totaal irrelevant;
want?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:09:47 #169
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_55872705
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

want?
want 2 is illegaal
ongeacht wat het antwoord op 1 en 3 is
zonnig Brasil
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:10:25 #170
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55872737
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

want?
de relevantie hier is dat de discussie gaat of je je mening via geweldadige, intimiderende manieren mag opleggen aan je tegenstanders... wat die mening is is hier van secundair belang.
pi_55872743
quote:
1) Dit is wettelijk vastgelegd, dus ik neem aan dat daar naar gekeken wordt. Mochten bedrijven zich daar niet aan houden dan is dit een zaak voor de politie en de rechter.
2) Ja. Graffiti is vandalisme. Dit is het uiten van bedreigingen tegen personen om een politiek doel te bereiken. Ergo, terrorisme.
3) Ja.

Ik zou overigens graag vraag 2 willen veranderen.
2) is het bekladden van muren van woningen door het ALF, met bedreigingen gericht tegen een persoon omdat deze op een plaats werkt die door het ALF niet goedgekeurd wordt een terroristische daad?

Ik denk dat je dan iets dichter in de buurt van de waarheid komt.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_55872809
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:10 schreef Re het volgende:
de relevantie hier is dat de discussie gaat of je je mening via geweldadige, intimiderende manieren mag opleggen aan je tegenstanders... wat die mening is is hier van secundair belang.
Vandaar dat ik al reeds eerder de vraag stelde waar niemand op antwoordde:

Stel dat jij dieren ook gelijkwaardig aan mensen zou stellen. Jij ziet dan dus die dieren "zwaar mishandeld en vermoord" worden in die klinieken.

Hoe ver zou jij gaan om het tegen te gaan?
pi_55872873
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:09 schreef qwerty_x het volgende:
want 2 is illegaal
ongeacht wat het antwoord op 1 en 3 is
Voor de goede orde trouwens:
als je reageert op mijn vraag om redeneringen, zorg dan voortaan dat je antwoord geen zo goed als exacte kopie van je eerdere antwoord is.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:17:36 #174
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55872912
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Vandaar dat ik al reeds eerder de vraag stelde waar niemand op antwoordde:

Stel dat jij dieren ook gelijkwaardig aan mensen zou stellen. Jij ziet dan dus die dieren "zwaar mishandeld en vermoord" worden in die klinieken.

Hoe ver zou jij gaan om het tegen te gaan?
ten eerste stel ik nimmer dieren gelijk aan mensen, het is gewoon een absurde vergelijking (die wederzijds ondiscussieerbaar blijkt,dus doe geen moeite), ten tweede als het dan al zo zou zijn dan lijkt me de wet voldoende dat men niet mag mishandelen en moorden dus lijkt me een gang naar de rechter de enige oplossing.
pi_55872930
quote:

1) Onbekend. Denk dat e.e.a. ook te maken heeft met een stukje bewustzijn van de mens (van wat hij eet of koopt). Dieren hoeven niet onnodig te lijden door onze toedoen.
2) Twijfelachtig (met een voorkeur voor Ja), Graffiti is vandalisme. Maar hier is bewust het doel + boodschap zodanig uitgekozen dat er sprake is van een statement (buiten rechtswege om). Ze hadden ook gewoon een nette brief kunnen schrijven.
3) Ja
3 x Nee
pi_55872953
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:17 schreef Re het volgende:
ten eerste stel ik nimmer dieren gelijk aan mensen, het is gewoon een absurde vergelijking (die wederzijds ondiscussieerbaar blijkt,dus doe geen moeite),
Zeer jammer dat je geen inlevingsvermogen hebt.
pi_55873016
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:18 schreef SCH het volgende:

[..]

3 x Nee
Zonder argumentatie uiteraard.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:23:05 #178
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55873049
quote:

[..]

3 x Nee
niet zo naief SCH, toon mij je NEE aan van punt 1, het gebouw is nog niet eens gebouwd dus lijkt me onmogelijk dat je dat weet., van punt 2 kun je gewoon niet menen dat intimidatie, bedreiging en vernieling legitieme middelen zijn om je mening door te drukken ten kosten van anderen, en voor punt 3 die is gewoon JA, daar kun je weinig andere soep van maken, het is wettelijk verplicht.

Neem nog een paracetamolletje voor je hoofdpijn en verwittig je ervan dat er 1 miljoen muizen de kling over zijn gejaagd om jouw hoofdpijn te doen verdwijnen (zo ging dat vroeger, nu gaat het gelukkig anders)
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:25:38 #179
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55873120
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Zeer jammer dat je geen inlevingsvermogen hebt.
ik heb zeker wel een inlevingsvermogen want als dieren gelijk zijn aan mensen hebben ze dezelfde rechten dus lijkt me dezelfde wetgeving van pas te zijn... prima iingeleefd dus nu graag wat tegenargumentatie dat de weg naar de rechter de enige weg is...
pi_55873274
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:25 schreef Re het volgende:
ik heb zeker wel een inlevingsvermogen want als dieren gelijk zijn aan mensen hebben ze dezelfde rechten dus lijkt me dezelfde wetgeving van pas te zijn... prima iingeleefd dus nu graag wat tegenargumentatie dat de weg naar de rechter de enige weg is...
Dat is geen inlevingsvermogen, want dieren zijn voor de wet niet gelijkgesteld aan mensen. Die optie komt dus compleet te vervallen. Zie daar het probleem voor die dierenrechtenactivisten.

Doe nog eens een poging.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:32:11 #181
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_55873283
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Voor de goede orde trouwens:
als je reageert op mijn vraag om redeneringen, zorg dan voortaan dat je antwoord geen zo goed als exacte kopie van je eerdere antwoord is.
aan wie ligt het als het twee keer uitgelegd moet worden ?
zonnig Brasil
pi_55873426
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:21 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Zonder argumentatie uiteraard.
idd hou dan gewoon je hand.
pi_55873489
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:32 schreef qwerty_x het volgende:
aan wie ligt het als het twee keer uitgelegd moet worden ?
Aan jou. Een slim persoon kan op meerdere manieren zijn argumenten uitleggen.
pi_55873520
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dat is geen inlevingsvermogen, want dieren zijn voor de wet niet gelijkgesteld aan mensen. Die optie komt dus compleet te vervallen. Zie daar het probleem voor die dierenrechtenactivisten.

Doe nog eens een poging.
Kom, als je de wet wil wijzigen heb je natuurlijk wel argumenten nodig. Waarom zouden dieren dezelfde rechten als mensen moeten hebben?
pi_55873599
quote:

[..]

3 x Nee
Misschien is 2) geen terroristische daad, maar wel illegaal. Zeker als het gepaard gaat met een bedreiging ( "de volgende keer zijn het niet alleen de muren") is dit behalve illegaal bijzonder verwerpelijk.
Als dit doel voor jou de middelen heiligt, dan zul je misschien begrijpen dat voor andere mensen andere doelen diezelfde middelen heiligen. Eindresultaat is dat iedereen voor eigen rechter gaat spelen. Dat is toch niet de bedoeling, lijkt me?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:45:08 #186
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_55873640
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Aan jou. Een slim persoon kan op meerdere manieren zijn argumenten uitleggen.
wellicht heb je gelijk, of misschien ben ik gewoon niet zo slim

maar "je inleven", zoals jij dat noemt is niet echt relevant: stel dat de dieren mensen zouden zijn, stel dat x y zou zijn, ....
de realiteit is anders en dat is wat telt
zonnig Brasil
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:49:15 #187
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55873757
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Doe nog eens een poging.
nee hoor, zie de wet op de dierproeven

Artikel 1
1.
Voor de toepassing van het bij of krachtens deze wet bepaalde wordt onder dierproef of proef verstaan: het geheel van handelingen, dat ten aanzien van een levend gewerveld dier, dan wel een levend ongewerveld dier van een bij algemene maatregel van bestuur aangewezen soort, wordt uitgevoerd met het doel:
a.
sera, vaccins, diagnostica of andere medische, veterinaire of biologische zelfstandigheden te produceren of te controleren, of biologische ijkingen uit te voeren,
b.
toxicologisch of farmacologisch onderzoek te verrichten,
c.
zwangerschap, ziekelijke of andere lichamelijke toestanden of lichamelijke kenmerken van mensen of dieren of overeenkomstige toestanden of kenmerken van planten te herkennen of op te sporen, anders dan in de uitoefening van de diergeneeskunde op het betrokken dier,
d.
kennis van het menselijke of dierlijke lichaam, of handvaardigheid in het verrichten van ingrepen daarop, te verschaffen of te ontwikkelen, of
e.
een antwoord te verkrijgen op een wetenschappelijke vraag,
voor zover redelijkerwijs moet worden aangenomen dat daardoor het dier ongerief kan worden berokkend, of waarvan het beoogde of mogelijke gevolg de geboorte is van een dier dat ongerief ondergaat.
pi_55873872
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
Kom, als je de wet wil wijzigen heb je natuurlijk wel argumenten nodig. Waarom zouden dieren dezelfde rechten als mensen moeten hebben?
Voor argumenten verwijs ik je graag naar de website van ALF. Zelf ben ik geen dierenrechtenactivist, maar ik kan mij hun moeilijkheden best goed voorstellen. Zij beschouwen dieren gelijkwaardig aan mensen en zien als het ware om de haverklap "mensen" vermoord worden. Hoe ver zou jij gaan om het op grote schaal vermoorden van je "medemens" tegen te gaan?
pi_55873954
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:49 schreef Re het volgende:
nee hoor
Nee hoor wat? Die wet stelt dieren niet gelijk aan mensen hoor. Jij beschrijft alleen de bepalingen waaraan dierproeven moeten voldoen.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:59:06 #190
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55874052
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Nee hoor wat? Die wet stelt dieren niet gelijk aan mensen hoor. Jij beschrijft alleen de bepalingen waaraan dierproeven moeten voldoen.
ja dus de wet stelt dat dierproeven mogen dus je classificatie van verminken en vermoorden van mens en dier is gelijk gaat niet echt op in dit geval he

maar jij vind het dus valide om met behulp van vernielingen bedreigingen en intimidatie iemand zijn mening te doen veranderen?...

zinloos discussieren zoals gezegd...
pi_55874059
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Voor argumenten verwijs ik je graag naar de website van ALF. Zelf ben ik geen dierenrechtenactivist, maar ik kan mij hun moeilijkheden best goed voorstellen. Zij beschouwen dieren gelijkwaardig aan mensen en zien als het ware om de haverklap "mensen" vermoord worden. Hoe ver zou jij gaan om het op grote schaal vermoorden van je "medemens" tegen te gaan?
Maar het is waanzinnig om mens en dier gelijk te stellen, simpelweg omdat ze ongelijk zijn... Daarbij, wat gaan we doen als mijn kat een muis opeet? Is dat dan een gevalletje art 287 Sr? Op dat soort vragen hebben die dierenliefhebbers nooit antwoorden, die leven in een sprookjeswereld.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:59:48 #192
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_55874077
quote:

[..]

en hiermee zijn we weer terug bij eerdere argumenten:
in jouw belevingswereld is het dus ook geheel en al normaal om werknemers van abortusklinieken te bdreigen, huizen van homo's te bekladden en synagogen in brand te steken.
Want er is altijd wel een groep die bovenstaande beschouwt alsop z'n minst minderwaardig.

En daarom hebben we dus wetten waar iedereen zich aan dient te houden.
Bevalt het je niet: probeer die wetten te veranderen maar ga geen eigen rechter spelen
zonnig Brasil
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:00:14 #193
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55874088
quote:

[..]

daar heb je de wet voor ... voor eigen rechter spelen hadden we geloof ik al een paar eeuwen afgeschaft
pi_55874120
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:10 schreef Re het volgende:

[..]

Nee hoor, dat bepaal jij toch niet?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:08:03 #195
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_55874251
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, dat bepaal jij toch niet?
ja hoor
helaas mis jij die nuance om hoofdzaken van bijzaken te kunnen scheiden
zonnig Brasil
pi_55874336
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:08 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

ja hoor
helaas mis jij die nuance om hoofdzaken van bijzaken te kunnen scheiden
Nee hoor, die mis ik niet. Maar Re bepaalt niet wat ik mag vinden en of ik vind dat je in sommige gevallen verder mag gaan. UIteraard is de wet de basis en moet die het uitgangsputn zijn maar het staat mij vrij om voor sommige zaken wat meer begrip te hebben dan voor andere.
pi_55874354
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:59 schreef Re het volgende:
zinloos discussieren zoals gezegd...
Inderdaad, omdat jij je niet wilt inleven in de gedachtengang van die dierenrechtenactivisten. Je blijft maar hameren op dat dieren en mensen niet gelijk in de wet zijn; dat weet iedereen wel, inclusief die activisten.

Het gaat mij erom hoe jij zou handelen als jij dezelfde gedachtegang als die activisten zou hebben.

Maar blijkbaar wil je dit niet; dan wordt dit inderdaad een zinloze discussie.
pi_55874385
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, die mis ik niet. Maar Re bepaalt niet wat ik mag vinden en of ik vind dat je in sommige gevallen verder mag gaan. UIteraard is de wet de basis en moet die het uitgangsputn zijn maar het staat mij vrij om voor sommige zaken wat meer begrip te hebben dan voor andere.
Ok, ik hou me aan de wet tenzij ik het er niet mee eens ben dus?
pi_55874409
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:59 schreef qwerty_x het volgende:
en hiermee zijn we weer terug bij eerdere argumenten:
in jouw belevingswereld is het dus ook geheel en al normaal om werknemers van abortusklinieken te bdreigen, huizen van homo's te bekladden en synagogen in brand te steken.
Want er is altijd wel een groep die bovenstaande beschouwt alsop z'n minst minderwaardig.

En daarom hebben we dus wetten waar iedereen zich aan dient te houden.
Bevalt het je niet: probeer die wetten te veranderen maar ga geen eigen rechter spelen
En jij hebt een gigantische afkeer van homo's en moslims. Als we elkaar toch totaal onzinnige dingen in de schoenen gaan schuiven, dan kan ik het ook
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:13:48 #200
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_55874410
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:11 schreef SCH het volgende:

[..]

als jou dat vrij staat, geldt dat ook voor anderen
dus -voor de tigste keer- geen gezeik als homos, abortuskliniek medewerkers of moskeeën gesloopt worden ????
zonnig Brasil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')