Totaal 11 goals. waarvan 7 tegen heracles. Maar heeft veel wedstrijd gemist door schorsingen/blessures.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:14 schreef Catch22- het volgende:
die gozer heeft buiten de wedstrijd tegen Heracles toch maar 3x gescoord deze seizoenshelft?
En dat hij zo vaak afwezig was getuigt wel van een slechte mentaliteit.
Waarvan ie tegen Feyenoord pas 2e helft kwam en andere wedstrijd ging ie geloof ik met last van een blessure het veld af. Maar idd, het is nog niet zoals vorig seizoen.... mooie toen was ook dat bijna alle doelpunten mooi waren, meeste tegen heracles waren lelijke intikkers, tegen AZ bal die van paal terugkomt en intikken voor leeg doel (ok je moet er wel staan).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Totaal 11 goals. waarvan 7 tegen heracles. Maar heeft veel wedstrijd gemist door schorsingen/blessures.
8 wedstrijden. / 11 doelpunten....
quote:We zien wel af van plan B om een alternatief voor hem te halen. Want dan kom je toch in een mindere categorie terecht. En we hebben daar al vier spitsen van lopen, met alle respect.
Ari zat blij als een kind interviewer te spelen met z'n microfoon, maar als ie idd wist wat er gezegd werd had ie niet zo'n big grin gehadquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:50 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Hopen dat Ari en Pelle nog geen Nederlands kunnen lezen.
quote:'Man City en Fener bieden twintig miljoen voor Alves'
Afonso Alves lijkt niet van plan zijn carrière voort te zetten in Nederland. De Braziliaanse spits van SC Heerenveen heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Engeland of Turkije, zo meldt hij op zijn eigen website. Van AZ wordt met geen woord gerept.
Alves bevestigt dat zowel Manchester City als Fenerbahçe twintig miljoen voor hem over heeft. 'Ik heb de afgelopen dagen bij familie en vrienden in Belo Horizonte doorgebracht en keer op 7 januari terug naar Nederland. Ik hoop mijn transfer naar een van de geïnteresseerde clubs dan af te ronden.'
Alves denkt dat het voor zijn toekomst als international beter is te verkassen naar een club buiten Nederland. 'Ik wil mijn werk voortzetten en in beeld blijven bij bondscoach Dunga. Ik wil me opwerken tot basisspeler in de Braziliaanse nationale ploeg.'
De woorden van Alves, of het ontbreken van AZ als serieuze gegadigde in zijn commentaar, zullen in Alkmaar hard aankomen. AZ-voorzitter Dirk Scheringa had het maandag op de nieuwjaarsreceptie nog over een ingewikkelde situatie, maar zei dat zijn club het nog niet had opgegeven.
Onzin, Alves was rond met AZ. En nu heeft hij nooit gesproken met AZ??quote:
Serieus? Wat slecht dan, zeg.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:18 schreef MaxPower het volgende:
oh wacht, VI vertaalt even een berichtje op 'zijn' website van 2007..
Bij Fener en Man City zit meer geld dan bij ome Dirk hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Onzin, Alves was rond met AZ. En nu heeft hij nooit gesproken met AZ??
of 7 wedstrijden/4 goalsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Totaal 11 goals. waarvan 7 tegen heracles. Maar heeft veel wedstrijd gemist door schorsingen/blessures.
8 wedstrijden. / 11 doelpunten....
Niet meer mee bezig houden tot het echt 110% bevestigd is allemaal... tijdverspillingquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:26 schreef fuckbuddy het volgende:
Sja wat moet je hier dan nog mee?!
dan geeft AZ gewoon nieuwe aandelen uit ter waarde van 18 miljoen en die koopt Scheringa dan. En dan zit het geld alsnog in de club.quote:
Het zou zo maar kunnen, kan ook dat wel met Alves kampioen worden...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:29 schreef PyTh het volgende:
Heb een beetje het idee dat als deze transfer afketst en AZ de play offs niet wint van Gaal zomaar eens zou kunnen opstappen aan het einde van het seizoen.
Zal er sterk vanaf hangen hoe de huidige spitsen van AZ dit oppakken. Natuurlijk spreken die geen woord Nederland of alleen 'hoi' en 'doei', maar die snappen natuurlijk ook wel dat met de huidige uitspraken over Alves (Alves laatste hoop, met hem hadden we ruim bovenaan gestaan, het is Alves of niets etc etc) dit ook meteen betekent dat zij ondermaats hebben gepresteerd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:29 schreef PyTh het volgende:
Heb een beetje het idee dat als deze transfer afketst en AZ de play offs niet wint van Gaal zomaar eens zou kunnen opstappen aan het einde van het seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |