Ik lees op fora, zoals op buitenlandsepartner.nl, ook over de "Duitsland route" en de "Belgie route".quote:Op maandag 7 januari 2008 18:45 schreef Yildiz het volgende:
Bedank de EU daar maar voor.
Deze regel is helaas ingesteld omdat 75% van die ''huwelijken'' alleen maar te maken hadden om nog zo'n steuntrekker naar Nederland te krijgen.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:50 schreef Killjoy het volgende:
Het is sowieso een lastig onderwerp, ik heb er altijd een dubbel gevoel bij:
1. Wie zijn wij om een regering in een liefdesleven toe te laten?
Ze moeten een heel simpele regel instellen: na 1 jaar jezelf niet niet kunnen redden in Nederland doormiddel van onze taal--> schop in de rug en terug naar je eigen land.quote:2. Het resultaat is vaak jammer genoeg wel dat men niet integreert, welk problemen zoals sociale isolatie oplevert.
Volgens Cohen heeft ze het heel anders gedaan dan hij zou hebben gedaan. Dus nee, ze voerde niet slechts zijn beleid uit. Dat loog ze.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Verdonk had en heeft geen nieuw beleid ingezet inderdaad. Ze voerde slechts uit wat haar voorganger Cohen heeft neergezet.
Ook in haar nieuwe rol van partijleider geeft ze geen blijk van een visie te hebben.
Wmb is ze een soort Erica Terpstra, best gezellig op de koffie en daar blijft het dan bij.
Mee eensquote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:30 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ze moeten een heel simpele regel instellen: na 1 jaar jezelf niet niet kunnen redden in Nederland doormiddel van onze taal--> schop in de rug en terug naar je eigen land.
Daar moeten dan natuurlijk wél middelen voor beschikbaar worden gesteld. Voor het leren van de taal, niet voor de schop.
Goh, dus wederom iets wat Verdonk niet op haar naam kan zetten.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:12 schreef Autodidact het volgende:
Ik maar denken dat ze "alleen het beleid van Cohen uitvoerde"...
Bedank hem:
[ afbeelding ]
Verdonk heeft hiermee bewezen klaar te zijn voor het ambt van minister-president. Vogelaar daarentegen moeten ze maar een baantje geven in de openbare bibliotheek van Purmerend. Daar kan ze niet zo veel schade aanrichten.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog eens goede resultaten. Benieuwd of Vogelaar zoiets zou kunnen waarmaken. Die zou migratiehuwelijken waarschijnlijk promoten om te komen tot een goede balans in onze joods-christelijke-islamitische samenleving.
Goed werk van Cohen dan, daar schermden jullie Verdonk toch altijd mee? Eer komt waar eer toekomt!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog eens goede resultaten. Benieuwd of Vogelaar zoiets zou kunnen waarmaken. Die zou migratiehuwelijken waarschijnlijk promoten om te komen tot een goede balans in onze joods-christelijke-islamitische samenleving.
Je kan ook stellen dat het beleid van Verdonk niet gewerkt KAN hebben, omdat het Verdonk is...quote:Op maandag 7 januari 2008 18:56 schreef Montov het volgende:
Kortom, we kunnen allemaal gaan wachten totdat Vogelaar de schuld krijgt wanneer de kortetermijnoplossingen van Verdonk uitgewerkt zijn.
Dat is natuurlijk onzin. Waar zou anders de kritiek vandaan zijn gekomen?quote:Op maandag 7 januari 2008 22:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Verdonk had en heeft geen nieuw beleid ingezet inderdaad. Ze voerde slechts uit wat haar voorganger Cohen heeft neergezet.
Dat is inderdaad een mogelijkheid. En toch vinden velen deze te ingewikkeld (niet helemaal duidelijk waarom, het is best te doen nl.).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:29 schreef maartena het volgende:
Ik kan een paar details missen, maar zo werkt dat ongeveer.
in dat geval is al die kritiek op Verdonk dus onterecht en is Job Cohen de enorme lul????quote:Op maandag 7 januari 2008 21:12 schreef Autodidact het volgende:
Ik maar denken dat ze "alleen het beleid van Cohen uitvoerde"...
Bedank hem:
[ afbeelding ]
In het bericht zie ik dat niet echt goed terug. Er is een vergelijk met 2001, maar als het pas echt op het eind is gaan dalen...?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:14 schreef Montov het volgende:
Sack_Blabbath maakt wel een goed punt, de trend is al ingezet vanaf 2001. Verdonk kwam pas midden 2003 in beeld, en pas in 2004 kwamen haar genoemde maatregelen. Dus de trend tot 2005 kan je sowieso niet aan Verdonk toeschrijven.
Je bedoelt een held voor rechts?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:42 schreef Napalm het volgende:
[..]
in dat geval is al die kritiek op Verdonk dus onterecht en is Job Cohen de enorme lul????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |